• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hoofdpijnhoofdpijnhoofdpijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Twee keer gesolliciteerd vandaag en misschien zo nog een keer. Maar wat zijn motivatiebrieven toch lastig om te schrijven. Hoe doen andere mensen dit?!


    Physics is awesome

    Ze zouden boormachines verboden moeten maken als je van plan bent 1,5 uur aan een stuk in de muur te boren.
    WORD HIER GEK VAN !!!!!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lel


    The truth is out there.

    Hoe dan?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Godsamme ik hou zo veel van The Iron Giant.


    This ain't no place for no better man.

    Ik ben zo verliefd op dit karakter. Damn...

    Ik dacht dat dit beter zou zijn, maar ik voel me zo kut zonder jou. Je was zo goed voor me. Je was alles voor me. Waarom maak ik zulke destructieve keuzes als ik verdrietig ben? Waarom heb ik je laten gaan?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2018 - 20:00 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uiteindelijk 4 sollictaties in totaal gedaan, ik zal al blij zijn als ik bij een op gesprek mag. Het is hier wel een stuk lastiger qua vacatures vinden, in Amsterdam was het vacature aanbod toch groter.


    Physics is awesome

    Well, van haar heb ik in geen negen (?) maanden wat gehoord. Apparently our friendship didn't mean that much to her.

    Mis ik ze? Idk. But ugh, ik weet het niet. Verdomme. I don't need them. I think.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Er zijn echt te weinig The 100 verhalen hier op Quizlet D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind Jessie Maya echt een geweldige youtuber c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Im good, thanks gewoon ofzo


    The truth is out there.

    Daar heb ik dus helemaal niet bij stil gestaan dat een onderdeel van de taart een rechtopstaande deksel is. En dat als je hem dan gaat vervoeren per fiets dat hij af kan breken. Gelukkig komen we er op tijd achter, maar dit is wel een domper. Als de deksel los kan, dan gaat het wel, denk ik. Die mevrouw denkt ook heel goed mee.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2018 - 23:24 ]


    Physics is awesome

    Paar uurtjes door de kasteeltuinen in Arcen banjeren... Ohja en ook visjes kijken tijdens de Koi show.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Damn damn damn damn, ik had die vis niet moeten aanvaarden, hij wordt blijkbaar reusachtig en gaat jagen D:
    Waarom dumpen mensen hun vissen ook altijd bij mij zonder er iets over te vertellen? Hoop stiekem gewoon dat ik de verkeerde vis heb gevonden op het internet en dat hij een lief aquariumvisje blijft.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.