• Hallo lieve quizlet lezers,

    Ik ben lange tijd afwezig geweest van Quizlet maar ik ben weer terug. En ik heb zin om een verhaal te gaan schrijven. Ik heb alleen weinig inspiratie. Kan iemand helpen ???

    Welkom terug!

    Inspiratie kan je overal vinden! Maak leuke moodboards, spur pinterest en tumblr af, probeer wordprompts uit, luister goede muziek...
    Misschien heb je nog oude verhalen die je weer nieuw leven in kan blazen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik hoop niet dat de verwachting is dat we nu een compleet verhaal voor je opratelen, maar wat je das kan doen is een beetje kijken wat voor een soort verhaal, dan kunnen we misschien al meer een beeld vormen bij wat je wil.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Thanks, het gaat idd om een idee. Niet een compleet verhaal, dat wil ik zelf doen hahaha.

    Zet eens een serie op, dat heeft mij wel eens op ideeën gebracht voor stories. (:


    26 - 02 - '16

    Wat ik vaak doe als ik geen inspiratie heb is een vriend(in) vragen om een onderwerp en daar over te gaan brainstormen. Misschien is het onderwerp niks voor je maar je gaat er wel van in een creatief denkproces zitten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.