• University of Washington DC
    I don't know where I'm going, but I'm on my way



          "Good morning everyone, I hope everyone will enjoy this new school year.
    Be sure to keep an eye out, because I'm always watching.
    xoxo, yours truly
    "


    ●●●

          De roddels kunnen worden ingezonden door mij (sombre) een PB te sturen. De roddels kunnen gaan over je eigen personage, maar ook over die van anderen. Maak het niet te gek, dus niet heel veel roddels over één persoon.

    Natuurlijk verzin ik zelf ook wat roddels hier en daar. Ik lees de geschiedenis van jullie personages even door en daar haal ik dan eventueel roddels uit. Ook lees ik jullie posts om te kijken of er wat spannends gebeurd.


    ●●●
    Iedere student heeft zijn of haar eigen rooster met ongeveer 25 uur aan theorie. Buiten deze theorie om zijn ook nog keuzevakken. De meeste studenten kiezen voor een sport, cheerleaden of american football. Er zijn ook studenten die kiezen voor iets anders, zoals kunst en cultuur, extra talen of extra theorie van zijn of haar eigen studie.


    ●●●
    De universiteit verplicht leerlingen om een schooluniform te dragen om discriminatie te voorkomen. De uniformen kunnen heel erg variëren. De jasjes zijn donker blauw en de rokken en pantalons ook. Er zijn witte polo's en overhemden beschikbaar en ook sokken in verschillende hoogtes. Ook de rokken hebben verschillende lengtes. Ze kunnen heel kort zijn, maar ook langer. De cheerleaders dragen de donkerblauwe en witte kleuren van de school, dat zelfde geldt voor de andere sport uniformen.


    ●●●
    Antonio Romano      Rechten      Sombre      1.1      football captain
    Tyler Castillo      Geneeskunde      Maluma      1.4     
    Juaquin Powell      Geneeskunde      Naestivate      1.1      cheerleader
    naam                  studie            Pines                              pagina
    Dawson Anderson      media      Kavinsky      1.4      the boy next door
    Daniel Dooley       Werktuig bouwkunde      IrisWestAllen      1.4      Righteous Rebel
    naam                  studie            Hopps            pagina
    naam                  studie            Writtenwords            pagina

    Layla Casey            studie            Ricciardo      1.2            cheerleader
    Alessandra Diangelo      Psychologie      Maluma      1.2      cheer-captain
    Safae Rahman                  studie            Remiinds      1.2      fitgirl
    Dawn Thorne                  studie      xJess      1.4      the nerdy one
    Jacinta Fray      Fotografie      nerys      1.3
    Tempest Moore      Geschiedenis      Condor      1.3
    Alaska Monet      Archeologie      Eostre      1.4      bones
    Jody De Lacour      Muziek geschiedenis      Sombre      1.4      musical rebel

    ●●●
    The university
          De universiteit staat in het prachtige Washington DC. Het is een groot oud gebouw met ontzettend veel vierkante meter. De universiteit heeft meer dan honderd studies en meer dan 2.000 kamers beschikbaar voor studenten.

    ●●●
    The facilities
          De universiteit beschikt over twee grote bibliotheken, een sportschool, een sportzwembad, twee sportzalen, drie sportvelden, drie kantine's en een starbucks. Ook zijn er meerdere plekken om te studeren.

    ●●●
    Veelgestelde vragen!

    question      -      answer
    question      -      answer
    question      -      answer


    ●●●

    please behave ● minimum of 200 words ● no fights outside the RPG ● no perfect characters ● Q-rules


    sombre ©

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 21:44 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)


    hahah cute, had helemaal niet gezien dat ie' gay was, love it though.

    Joaquin zal wel braaf zijn en enkel al speels flirten om Antonio te plagen haha.

    Mt.
    Ik ga vandaag beginnen aan mijn rol, moet alleen nog even wat inspiratie op doen :")

    naestivate schreef:
    (...)
    Joaquin zal wel braaf zijn en enkel al speels flirten om Antonio te plagen haha.


    Ik denk dat Antonio tot op een bepaalde hoogte wel mee ouwehoert :p


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Ik denk dat Antonio tot op een bepaalde hoogte wel mee ouwehoert :p

    Hahaha Joaquin will like that :p

    MT!


    and what about it?!

    Mine c;


    El Diablo.

    Jacinta staat er, mocht er iets niet goed zijn dan hoor ik dat wel. Ze staat eventueel ook open voor relaties.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ik zoek voor tempest's secret eigenlijk iemand die mij zou kunnen helpen! ik heb wat in mijn hoofd maar betrekt twee mensen


    and what about it?!

    Condor schreef:
    ik zoek voor tempest's secret eigenlijk iemand die mij zou kunnen helpen! ik heb wat in mijn hoofd maar betrekt twee mensen

    Over welk soort geheim gaat het? Anders heb ik Joaquin wel voor je.

    naestivate schreef:
    (...)
    Over welk soort geheim gaat het? Anders heb ik Joaquin wel voor je.

    as much as i love him, it wont work :/


    and what about it?!

    Condor schreef:
    (...)
    as much as i love him, it wont work :/

    Oké, geen probleem hoor ;)

    Condor schreef:
    ik zoek voor tempest's secret eigenlijk iemand die mij zou kunnen helpen! ik heb wat in mijn hoofd maar betrekt twee mensen


    Wat voor personen zoek je? Anders heb ik meteen iets voor mijn rol tho :')
    Ik ga straks aan mijn meid zitten en het word probably een nerd dus ik weet niet of je daar iets aan hebt? Anders moet je maar even een pb'tje doen

    xJess schreef:
    (...)

    Wat voor personen zoek je? Anders heb ik meteen iets voor mijn rol tho :')
    Ik ga straks aan mijn meid zitten en het word probably een nerd dus ik weet niet of je daar iets aan hebt? Anders moet je maar even een pb'tje doen

    mbt haar geheim zoek in een eventuele baby daddy, maar ze heeft het kind niet gehouden


    and what about it?!

    Condor schreef:
    (...)
    mbt haar geheim zoek in een eventuele baby daddy, maar ze heeft het kind niet gehouden

    Hahaha ja Joaquin is daar inderdaad geen optie voor.

    Condor schreef:
    (...)
    mbt haar geheim zoek in een eventuele baby daddy, maar ze heeft het kind niet gehouden


    Mijn guy (die ik nog moet maken oeps) kan wel? Wordt waarschijnlijk een rebel


    El Diablo.