• University of Washington DC
    I don't know where I'm going, but I'm on my way



          "Good morning everyone, I hope everyone will enjoy this new school year.
    Be sure to keep an eye out, because I'm always watching.
    xoxo, yours truly
    "


    ●●●

          De roddels kunnen worden ingezonden door mij (sombre) een PB te sturen. De roddels kunnen gaan over je eigen personage, maar ook over die van anderen. Maak het niet te gek, dus niet heel veel roddels over één persoon.

    Natuurlijk verzin ik zelf ook wat roddels hier en daar. Ik lees de geschiedenis van jullie personages even door en daar haal ik dan eventueel roddels uit. Ook lees ik jullie posts om te kijken of er wat spannends gebeurd.


    ●●●
    Iedere student heeft zijn of haar eigen rooster met ongeveer 25 uur aan theorie. Buiten deze theorie om zijn ook nog keuzevakken. De meeste studenten kiezen voor een sport, cheerleaden of american football. Er zijn ook studenten die kiezen voor iets anders, zoals kunst en cultuur, extra talen of extra theorie van zijn of haar eigen studie.


    ●●●
    De universiteit verplicht leerlingen om een schooluniform te dragen om discriminatie te voorkomen. De uniformen kunnen heel erg variëren. De jasjes zijn donker blauw en de rokken en pantalons ook. Er zijn witte polo's en overhemden beschikbaar en ook sokken in verschillende hoogtes. Ook de rokken hebben verschillende lengtes. Ze kunnen heel kort zijn, maar ook langer. De cheerleaders dragen de donkerblauwe en witte kleuren van de school, dat zelfde geldt voor de andere sport uniformen.


    ●●●
    Antonio Romano      Rechten      Sombre      1.1      football captain
    Tyler Castillo      Geneeskunde      Maluma      1.4     
    Juaquin Powell      Geneeskunde      Naestivate      1.1      cheerleader
    naam                  studie            Pines                              pagina
    Dawson Anderson      media      Kavinsky      1.4      the boy next door
    Daniel Dooley       Werktuig bouwkunde      IrisWestAllen      1.4      Righteous Rebel
    naam                  studie            Hopps            pagina
    naam                  studie            Writtenwords            pagina

    Layla Casey            studie            Ricciardo      1.2            cheerleader
    Alessandra Diangelo      Psychologie      Maluma      1.2      cheer-captain
    Safae Rahman                  studie            Remiinds      1.2      fitgirl
    Dawn Thorne                  studie      xJess      1.4      the nerdy one
    Jacinta Fray      Fotografie      nerys      1.3
    Tempest Moore      Geschiedenis      Condor      1.3
    Alaska Monet      Archeologie      Eostre      1.4      bones
    Jody De Lacour      Muziek geschiedenis      Sombre      1.4      musical rebel

    ●●●
    The university
          De universiteit staat in het prachtige Washington DC. Het is een groot oud gebouw met ontzettend veel vierkante meter. De universiteit heeft meer dan honderd studies en meer dan 2.000 kamers beschikbaar voor studenten.

    ●●●
    The facilities
          De universiteit beschikt over twee grote bibliotheken, een sportschool, een sportzwembad, twee sportzalen, drie sportvelden, drie kantine's en een starbucks. Ook zijn er meerdere plekken om te studeren.

    ●●●
    Veelgestelde vragen!

    question      -      answer
    question      -      answer
    question      -      answer


    ●●●

    please behave ● minimum of 200 words ● no fights outside the RPG ● no perfect characters ● Q-rules


    sombre ©

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 21:44 ]


    - thank you for existing -

    Heeft iemand interesse in een relatie met Riley?


    How far is far

    Inerys schreef:
    (...)

    Yes, is goed! Begin jij , of ik?

    Ehmm jij misschien? Ik moet vandaag werken tot 9!uur dus jaaa kan tot dan niet reageren

    @Pines, i got Dawson


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Kavinsky schreef:
    (...)
    Ehmm jij misschien? Ik moet vandaag werken tot 9!uur dus jaaa kan tot dan niet reageren

    @Pines, i got Dawson


    Ik zal zo eens kijken wat ik eruit krijg aan eerste post, haha. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik probeer vanavond te posten. Kan hij ergens naar toe? Anders post ik gewoon en kan iemand hem altijd aanspreken. (:


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik probeer vanavond te posten. Kan hij ergens naar toe? Anders post ik gewoon en kan iemand hem altijd aanspreken. (:


    Ik heb Dawn? We hebben alleen nog niks van relaties afgesproken volgens mij

    IrisWestAllen schreef:
    Ik probeer vanavond te posten. Kan hij ergens naar toe? Anders post ik gewoon en kan iemand hem altijd aanspreken. (:


    Hij kan ook met Layla meeten, ook al we nog niets afgesproken hadden dacht ik..


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik zal hopelijk vanavond Alaska's first impressions/relatie lijstje plaatsen als ik redelijk op tijd terug ben


    We were the forever that didn't last

    Ik ga posten! Iemand die ik kan/mag betrekken? (:

    Ik kan zowel met Antonio posten als met Jody.

    (ik maak geen lijstje voor Jody, want het is haar eerste jaar, ik zoek iemand die haar misschien wat wilt laten zien?)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2018 - 20:57 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Ik ga posten! Iemand die ik kan/mag betrekken? (:

    Ik kan zowel met Antonio posten als met Jody.

    (ik maak geen lijstje voor Jody, want het is haar eerste jaar, ik zoek iemand die haar misschien wat wilt laten zien?)


    Je mag Layla er wel in betrekken c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    In de post met Jody betrek ik Dawn, ik kan Layla wel in Antonio's post betrekken (:


    - thank you for existing -

    sorry y'all! ik ben er nog en zoek relaties voor tempest! wil ook posten vandaag ^__^ net aan de uni begonnen en v busy


    and what about it?!

    ALASKA'S FIRST IMPRESSIONS




    Antonio Romano - You're actually Roman?
    Alaska vindt het heel tof dat die knappe Antonio in Rome is geboren, omdat het een van haar favoriete steden is, en er redelijk vaak is geweest. Verder weet ze niet heel veel van hem.

    Tyler Castillo -
    nog niet af, so I don't know yet

    Joaquin Powell - How do I unflip your bitch switch?
    Alaska vind Joaquin best intimiderend, vooral omdat hij zo harteloos lijkt. Doordat zijn mood zo vaak lijkt te veranderen, loopt ze vaak een andere route als ze Joaquin heeft gespot.

    Dawson Anderson - We're basically 'perks of being a wallflower'
    Alaska en Dawson zijn goede vrienden. Alaska is erg gesteld op hem en vindt het erg leuk om met hem rond te hangen.

    Daniel Dooley - you're like a leader of a tribe
    Alaska heeft een beetje ontzag voor Daniel, zelfs als hij het niet altijd met haar eens is.

    Riley Haynes - bullies won't last forever
    Waarschijnlijk is Alaska de enige die zich niet ergert aan Riley en hem nog redelijk goed kan volgen als hij praat.

    Layla Casey - You're from Australia? So cool
    Alaska kent Layla niet echt, al luistert ze graag naar haar Australische accent

    Alessandra Diangelo - You're everything I'm not
    Alessandra is eigenlijk het tegenovergestelde van Alaska. Ondanks dat vindt Alaska het heel tof dat ze psychologie studeert.

    Safae Rahman - ugh, you're so cool
    Alaska vond films met sportieve meisjes altijd erg leuk toen ze klein was. Ze ziet Safae als een soort van levende actrice uit zo'n film, en ze vindt haar heel cool. Dit zou ze zelf niet gauw durven zeggen tegen haar, omdat ze tegen haar opkijkt.

    Dawn Thorne - books are life
    Alaska heeft Dawn leren kennen in de bibliotheek op de campus, en vindt haar erg aardig.

    Jacinta Fray - dancing queen, bad as sh*t, only twenty-three
    Omdat Alaska erg strict de regels volgt, is ze ergens best jaloers op de lichtelijke losbandigheid die Jacinta met zich meebrengt. Daarnaast wenst Alaska dat ze ook zo goed kon dansen als Jacinta.

    Tempest Moore - you should become the first black female president
    Alaska vindt het tof dat Tempest zich mengt in protesten tegen het handelen van de overheid en een studie doet specifiek gericht over de geschiedenis van vrouwen en genders.

    Jody De Lacour - I wish I could sing like you
    Als er iets is dat Alaska niet kan, is het wel zingen. Maar goed dat ze Jody heeft om naar te luisteren. Alaska mag Jody graag, en is blij met zo'n stoere vriendin.



    Als je er niet mee eens bent of graag iets wil bespreken hmu

    [ bericht aangepast op 9 sep 2018 - 18:12 ]


    We were the forever that didn't last

    Zijn er nog mensen die een kamergenoot willen?

    Dan maak ik even een lijstje met een indeling voor die mensen (wat mij betreft mogen jullie dat ook zelf bespreken)

    De mensen die geen kamergenoot willen mogen dat gewoon zo laten.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Zijn er nog mensen die een kamergenoot willen?

    Dan maak ik even een lijstje met een indeling voor die mensen (wat mij betreft mogen jullie dat ook zelf bespreken)

    De mensen die geen kamergenoot willen mogen dat gewoon zo laten.

    Tempest zou wel een kamergenoot willen! Daarnaast ben al haar relaties kwijt :/ dus als iedereen mij ff zou willen benaderen, graag :Y)


    and what about it?!

    Iemand die ik kan betrekken in m'n post met Safae? (:


    • His arms feel more like home than any house ever did. •