• University of Washington DC
    I don't know where I'm going, but I'm on my way



          "Good morning everyone, I hope everyone will enjoy this new school year.
    Be sure to keep an eye out, because I'm always watching.
    xoxo, yours truly
    "


    ●●●

          De roddels kunnen worden ingezonden door mij (sombre) een PB te sturen. De roddels kunnen gaan over je eigen personage, maar ook over die van anderen. Maak het niet te gek, dus niet heel veel roddels over één persoon.

    Natuurlijk verzin ik zelf ook wat roddels hier en daar. Ik lees de geschiedenis van jullie personages even door en daar haal ik dan eventueel roddels uit. Ook lees ik jullie posts om te kijken of er wat spannends gebeurd.


    ●●●
    Iedere student heeft zijn of haar eigen rooster met ongeveer 25 uur aan theorie. Buiten deze theorie om zijn ook nog keuzevakken. De meeste studenten kiezen voor een sport, cheerleaden of american football. Er zijn ook studenten die kiezen voor iets anders, zoals kunst en cultuur, extra talen of extra theorie van zijn of haar eigen studie.


    ●●●
    De universiteit verplicht leerlingen om een schooluniform te dragen om discriminatie te voorkomen. De uniformen kunnen heel erg variëren. De jasjes zijn donker blauw en de rokken en pantalons ook. Er zijn witte polo's en overhemden beschikbaar en ook sokken in verschillende hoogtes. Ook de rokken hebben verschillende lengtes. Ze kunnen heel kort zijn, maar ook langer. De cheerleaders dragen de donkerblauwe en witte kleuren van de school, dat zelfde geldt voor de andere sport uniformen.


    ●●●
    Antonio Romano      Rechten      Sombre      1.1      football captain
    Tyler Castillo      Geneeskunde      Maluma      1.4     
    Juaquin Powell      Geneeskunde      Naestivate      1.1      cheerleader
    naam                  studie            Pines                              pagina
    Dawson Anderson      media      Kavinsky      1.4      the boy next door
    Daniel Dooley       Werktuig bouwkunde      IrisWestAllen      1.4      Righteous Rebel
    naam                  studie            Hopps            pagina
    naam                  studie            Writtenwords            pagina

    Layla Casey            studie            Ricciardo      1.2            cheerleader
    Alessandra Diangelo      Psychologie      Maluma      1.2      cheer-captain
    Safae Rahman                  studie            Remiinds      1.2      fitgirl
    Dawn Thorne                  studie      xJess      1.4      the nerdy one
    Jacinta Fray      Fotografie      nerys      1.3
    Tempest Moore      Geschiedenis      Condor      1.3
    Alaska Monet      Archeologie      Eostre      1.4      bones
    Jody De Lacour      Muziek geschiedenis      Sombre      1.4      musical rebel

    ●●●
    The university
          De universiteit staat in het prachtige Washington DC. Het is een groot oud gebouw met ontzettend veel vierkante meter. De universiteit heeft meer dan honderd studies en meer dan 2.000 kamers beschikbaar voor studenten.

    ●●●
    The facilities
          De universiteit beschikt over twee grote bibliotheken, een sportschool, een sportzwembad, twee sportzalen, drie sportvelden, drie kantine's en een starbucks. Ook zijn er meerdere plekken om te studeren.

    ●●●
    Veelgestelde vragen!

    question      -      answer
    question      -      answer
    question      -      answer


    ●●●

    please behave ● minimum of 200 words ● no fights outside the RPG ● no perfect characters ● Q-rules


    sombre ©

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 21:44 ]


    - thank you for existing -

    Dan?


    Bowties were never Cooler

    Sombre schreef:
    Zijn er nog mensen die een kamergenoot willen?

    Dan maak ik even een lijstje met een indeling voor die mensen (wat mij betreft mogen jullie dat ook zelf bespreken)

    De mensen die geen kamergenoot willen mogen dat gewoon zo laten.


    Alaska zoekt ook nog een kamergenoot (:


    We were the forever that didn't last

    Sombre schreef:
    Zijn er nog mensen die een kamergenoot willen?

    Dan maak ik even een lijstje met een indeling voor die mensen (wat mij betreft mogen jullie dat ook zelf bespreken)

    De mensen die geen kamergenoot willen mogen dat gewoon zo laten.


    Dawson en Dan delen een kamer, als dat oké is. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mocht het nodig zijn dan deelt Jacinta een kamer, anders heeft ze er graag een voor haarzelf. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het zijn maar voorstellen. Ik hoor graag jullie mening. (:

    Voorstellen Dan
    Antonio Romano • Ik weet het niet zo goed, sorry
    Tyler Castillo • Ik weet het niet zo goed, sorry
    Joaquin Powell • Dan en Joaquin zitten in compleet verschillende sociale groepen. Hierdoor gaan ze elkaar alleen al uit de weg. Toch hebben ze elkaar bij sommige pro-lgbt+ rallies wel gezien, maar nooit echt gesproken. Een rebel en een cheerleader, dat kan gewoon niet.
    Dawson Anderson • De twee rommeligste kamergenoten van de campus, dat kan je wel stellen. Dawson is een verstrooide professor en Dan is gewoon te druk met de chaos in de wereld, om de chaos op hun kamer op te ruimen. Eigenlijk vullen de twee elkaar goed aan. Dan gebruikt Dawson eigenlijk nonstop als klankbord voor zijn ideeen, en intussen zorgt Dawson dat Dan niet de details en het werkelijke leven uit het oog verliest. Het is een raar stel, maar het werkt en Dawson is dan ook een van de weinigen die Dan een vriend zou noemen.
    Riley Haynes • Ik weet het niet zo goed, sorry

    Layla Casey • Dan kent Layla niet goed. Hij heeft haar wel geholpen met de natuurkunde die kwam kijken bij haar vak medische beeldvorming, maar niet 100% uit vrije wil. Toch vond hij haar toen niet onaardig, maar hij kreeg toch ook niet helemaal hoogte van haar. Daarbij zitten ze in zulke andere groepen, dat ze sowieso weinig mengen.
    Alessandra Diangelo • Alessandra is voor Dan een doorn in het oog. Niet letterlijk, maar waar ze voor staat: Het perfecte oppervlakkige populaire cheerleader popje. Hij heeft gelukkig zo'n andere studie en sociale status, dat hij haar vrij makkelijk kan mijden. Alleen al de verhalen die hij over haar hoort, bijvoorbeeld dat ze puur voor uiterlijke redenen perfect goed meubilair aan de kant heeft geschoven voor duurdere exemplaren die meer 'haar smaak' zijn, zegt voor hem meer dan genoeg over haar, haar prioriteiten, en normen en waarden.
    Safae Rahman • Dan en Safae zien elkaar weinig, door hun studies en hun sociale groepen. De keren dat hij haar heeft gezien, is hij onder de indruk van haar doorzettingsvermogen, maar tegelijkertijd enorm geschokt en zelfs geërgerd door de fantasiewereld waarin ze lijkt te leven, of te willen leven. Toch hebben ze nooit meer dan een paar gesprekken in de rij bij de koffietent met elkaar gespendeerd.
    Dawn Thorne • Ik weet het niet zo goed, sorry
    Jacinta Fray • De twee hebben beiden sterke persoonlijkheden en gaan de confrontatie niet uit de weg. Als ze zich voor hetzelfde inzetten, kan niemand tegen ze op, maar zodra ze tegenover elkaar staan, is Hel er niets bij en gaat het er heel hard aan toe. Niemand weet goed hoe je de twee kan noemen, en zelf zien ze ook van moment tot moment hoe ze tegenover elkaar staan. Het is een vreemde explosieve verstandhouding, maar niemand durft zich er in te mengen.
    Tempest Moore • De twee werken veel samen als het gaat om acties om sociale problemen een stem te geven. Ze hebben dezelfde haast radicale standpunten op deze vlakken en zijn een bekend duo bij protesten. Naast hun activisme zijn ze vriendelijk tegen elkaar en spreken heel af en toe af, als het onmogelijke gebeurt en ze allebei niets hebben. Dit gebeurt maar een of twee keer per jaar, dus meestal is hun contact toch bij protesten, of tijdens de voorbereiding ervan.
    Alaska Monet • In het begin stoorde Dan zich enorm aan haar naïviteit, maar tegelijkertijd gebruikt hij dit ook wel een beetje voor zich. Hij is, zoals iedereen weet, enorm vocaal over zijn ideeen en idealen, en dat zet haar van tijd tot tijd ook aan het denken. Hij vind haar een fijn persoon om in de buurt te zijn, vooral omdat ze niet gek wordt van hem, of dit in elk geval nooit laat zien.
    Jody De Lacour • Dan kan op geen enkel punt vinden hoe Jody haar negatieve emoties constructief gebruikt. Hij vindt wat ze doet maar kinderachtig en een beetje zielig. Ofwel ze flipt hem ofwel ze schrijft een semi-hypocriet en toch wat achterbaks nummer over die persoon. Ze mag dan wel deel zijn van zijn sociale groep, hij mag haar eigenlijk niet echt en wil ook liever niet met haar geassocieerd worden. Gelukkig overlappen hun studies niet en wonen ze best een stuk bij elkaar uit de buurt.


    Bowties were never Cooler

    Vandaag mogen ze trouwens nog hun eigen kleding aan!
    Zodra de lessen beginnen wordt er van de studenten verwacht dat zij in uniform lopen.


    - thank you for existing -

    IrisWestAllen, ik vind het voorstel voor Jacinta helemaal prima!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Condor schreef:
    (...)
    Tempest zou wel een kamergenoot willen! Daarnaast ben al haar relaties kwijt :/ dus als iedereen mij ff zou willen benaderen, graag :Y)


    Misschien is Alaska wat voor Tempest als kamergenoot?

    Kavinsky schreef:
    (...)

    Dawson en Dan delen een kamer, als dat oké is. ;3


    Dat is goed (:


    - thank you for existing -

    Ik wil vandaag ook posten met Antonio, iemand die ik er in mag betrekken? (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Ik wil vandaag ook posten met Antonio, iemand die ik er in mag betrekken? (:


    Ik heb Safae?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Sombre schreef:
    Ik wil vandaag ook posten met Antonio, iemand die ik er in mag betrekken? (:


    Ik heb Dan


    Bowties were never Cooler

    Wie kan ik betrekken in Tempest's post?


    and what about it?!

    Condor schreef:
    Wie kan ik betrekken in Tempest's post?


    Je mag Layla er wel in betrekken c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik heb Dan


    Remiinds schreef:
    (...)

    Ik heb Safae?


    Haha ik heb voor jullie beide niet echt een relatie in mijn hoofd, behalve met Safae dan het samen sporten. Als een van jullie een idee heeft? Dan kan ik wel posten en eventueel iemand er in betrekken, of beide.


    - thank you for existing -

    ***

    [ bericht aangepast op 9 sep 2018 - 19:06 ]


    Bowties were never Cooler