• University of Washington DC
    I don't know where I'm going, but I'm on my way



          "Good morning everyone, I hope everyone will enjoy this new school year.
    Be sure to keep an eye out, because I'm always watching.
    xoxo, yours truly
    "


    ●●●

          De roddels kunnen worden ingezonden door mij (sombre) een PB te sturen. De roddels kunnen gaan over je eigen personage, maar ook over die van anderen. Maak het niet te gek, dus niet heel veel roddels over één persoon.

    Natuurlijk verzin ik zelf ook wat roddels hier en daar. Ik lees de geschiedenis van jullie personages even door en daar haal ik dan eventueel roddels uit. Ook lees ik jullie posts om te kijken of er wat spannends gebeurd.


    ●●●
    Iedere student heeft zijn of haar eigen rooster met ongeveer 25 uur aan theorie. Buiten deze theorie om zijn ook nog keuzevakken. De meeste studenten kiezen voor een sport, cheerleaden of american football. Er zijn ook studenten die kiezen voor iets anders, zoals kunst en cultuur, extra talen of extra theorie van zijn of haar eigen studie.


    ●●●
    De universiteit verplicht leerlingen om een schooluniform te dragen om discriminatie te voorkomen. De uniformen kunnen heel erg variëren. De jasjes zijn donker blauw en de rokken en pantalons ook. Er zijn witte polo's en overhemden beschikbaar en ook sokken in verschillende hoogtes. Ook de rokken hebben verschillende lengtes. Ze kunnen heel kort zijn, maar ook langer. De cheerleaders dragen de donkerblauwe en witte kleuren van de school, dat zelfde geldt voor de andere sport uniformen.


    ●●●
    Antonio Romano      Rechten      Sombre      1.1      football captain
    Tyler Castillo      Geneeskunde      Maluma      1.4     
    Juaquin Powell      Geneeskunde      Naestivate      1.1      cheerleader
    naam                  studie            Pines                              pagina
    Dawson Anderson      media      Kavinsky      1.4      the boy next door
    Daniel Dooley       Werktuig bouwkunde      IrisWestAllen      1.4      Righteous Rebel
    naam                  studie            Hopps            pagina
    naam                  studie            Writtenwords            pagina

    Layla Casey            studie            Ricciardo      1.2            cheerleader
    Alessandra Diangelo      Psychologie      Maluma      1.2      cheer-captain
    Safae Rahman                  studie            Remiinds      1.2      fitgirl
    Dawn Thorne                  studie      xJess      1.4      the nerdy one
    Jacinta Fray      Fotografie      nerys      1.3
    Tempest Moore      Geschiedenis      Condor      1.3
    Alaska Monet      Archeologie      Eostre      1.4      bones
    Jody De Lacour      Muziek geschiedenis      Sombre      1.4      musical rebel

    ●●●
    The university
          De universiteit staat in het prachtige Washington DC. Het is een groot oud gebouw met ontzettend veel vierkante meter. De universiteit heeft meer dan honderd studies en meer dan 2.000 kamers beschikbaar voor studenten.

    ●●●
    The facilities
          De universiteit beschikt over twee grote bibliotheken, een sportschool, een sportzwembad, twee sportzalen, drie sportvelden, drie kantine's en een starbucks. Ook zijn er meerdere plekken om te studeren.

    ●●●
    Veelgestelde vragen!

    question      -      answer
    question      -      answer
    question      -      answer


    ●●●

    please behave ● minimum of 200 words ● no fights outside the RPG ● no perfect characters ● Q-rules


    sombre ©

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 21:44 ]


    - thank you for existing -

    naestivate schreef:
    (...)
    Hahaha ja Joaquin is daar inderdaad geen optie voor.

    i know daarom :') maar vind hem wel echt een schatje

    @Maluma oehhh ik pb je wel even!


    and what about it?!

    Hiya.

    Is er nog behoefte aan een rebel? Of liever iets anders?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2018 - 21:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Er zijn nog niet echts typische rebellen tot nu toe, maar de keuze ligt bij jou (: de groepjes waren gewoon random opties, niets verplicht.


    - thank you for existing -

    IrisWestAllen schreef:
    Hiya.

    Is er nog behoefte aan een rebel? Of liever iets anders?


    Mijn guy wordt er een, he needs a friend (cat)


    El Diablo.

    Is iemand evt in voor een relatie met Jacinta?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alessandra is wel af (denk ik, for now). Dus als iemand wat met haar wilt? c;


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Mijn guy wordt er een, he needs a friend (cat)


    I guess he's getting a friend (:


    Bowties were never Cooler

    Opzetje voor Dawn staat er alvast dus als mensen al ideeën hebben, geef een gil :')

    Oké, ik heb die van mij een nerdje gemaakt. Ik zal morgen de lay-out maken en haar posten (;


    We were the forever that didn't last

    Safae is grotendeels afgerond. Is er al iemand geïnteresseerd in een relatie met haar?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Alaska staat inmiddels ook, dus als je iets met haar wil hmu (;


    We were the forever that didn't last

    Vandaag werk ik en ben ik vanavond ff druk, dus ik werk morgen alles bij (: (voor of na werk, weet ik nog niet)


    - thank you for existing -

    Ik maak vanavond mijn rol af, ik had het vandaag wat druk sorry.
    Straks zal ik dan ook wel even een indrukkenlijstje maken van hoe Joaquin de anderen ziet.

    Heb vandaag vanaf 7 uur gewerkt en ben nu super moe, maar waarschijnlijk wel later vanavond om Tempest af te maken


    and what about it?!

    Oké Dawson is nu helemaal af en hij staat op van voor relaties. Als iemand interesse heeft op een idee heeft mag je me altijd een berichtje sturen!! Ik zal vanavond zelf er even naar kijken. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.