• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    That has been decided. Whoop.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    That has been decided. Whoop.


    😍😍😍😘😘😘😘


    The truth is out there.

    Too real man. Too real.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Morgen gezellig met de familie dagje naar Nordhorn naar de dierentuin ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Amai, sympathieke man. :') Ik mag toch vragen stellen die eigenlijk nog niet eens gek zijn? En op die toon. "Je bent toch niet nieuw in die branche?" Dat weet jij niet en toevallig ben ik er wel nieuw in, ja. Ik heb wel ervaringen met het contacteren van andere bedrijven, maar dat ging qua verzending anders, hoor. "Wij zijn geen Bol.com", nee maar niet alleen Bol doet zo? Ook andere bedrijven van logistiek tot productie werken met vaste kosten (vanaf x aantal stuks) voor een verzending? :') Tot nu toe alle bedrijven waarvoor ik een bestelbon moest opstellen..? :') Jullie nu niet en dan zeg ik van "Ah ja, dus jullie werken bijv. met DHL of zo", om maar een voorbeeld te geven. Zegt ie dat ze het niet via de post kunnen opsturen. Ze doen niet alleen post, lol? Had wel gekund, hoor. Ik weet dat ik met een heel brede vraag kwam, maar leg het rustig uit en doe niet alsof je helemaal nergens op kan antwoorden, omdat het zo breed is, want je kon er wel op antwoorden? Ik begon eerder te denken dat u niet zoveel ervaring had in de branche toen ik moest zeggen dat andere bedrijven wel met vaste kosten werken.


    Ik wil een tuin vol egels

    I sat with you beside your bed and cried
    For things that I wish I'd said
    You still had your nose red
    And if I live past fifty-two, I hope I'm half as cool as you

    Tuurlijk mam, geef commentaar op mijn ondergoed. Dat was zowat het enige waar ik nog niets over heb moeten horen.


    Mhm?

    Blij dat het weekend is. D: Uitslapen en euh terug mentaal tot rust komen hopelijk.


    Ik wil een tuin vol egels

    I hope I made someone's day, because I sure as hell wasn't making mine


    From these ashes, I will rise

    Want waarom zou je als kapper zijnde naar een betalende klant luisteren?


    This ain't no place for no better man.

    Vannacht in een hotel geslapen, maar niet echt goed. Zowel op de heenweg als de terugweg niet helemaal goed gereden en zo zie je nog wat van je eigen land.


    Physics is awesome

    De neiging is er. Heb ook geen reden waarom ik het niet zou moeten doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Though I'm not with her I have lost my mind, I love her madly til the end of time.

    — Palaye Royale, Teenage Heartbreak Queen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat moment dat je eindelijk een diagnose krijgt maar nog keihard moet gaan vechten voor de juiste behandeling. Het kan me echt niks schelen dat ik mezelf de rest van mijn leven moet gaan injecteren, als ik maar niet nog verder aftakel, want als dit zo blijft hoef ik echt niet meer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waarom ben ik wakker? Zucht...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •