• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lol. Tijd om te stoppen, misschien? Just a suggestion >.>


    — Inner peace, it's hard to find. —

    All you gotta do is ask.



    [ bericht aangepast op 12 sep 2018 - 0:21 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Opgestaan met voor het eerst in een laaaaaange tijd echt zin in schrijven! Wat een geweldig gevoel is dit!

    Ik denk dat stage doen in een uitgeverij langzaam zijn effect begint te hebben en dat de schrijfkriebels weer bovenkomen (yeah)


    The soul needs autumn.

    Volgens pottermore ben ik blijkbaar een slytherin. Als ik iets niet verwacht had, was het dat wel (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    nu de beveiligers hier zitten oef, zoveel mooie mannen


    Life is a beautiful struggle

    Ughhh ik ben zo ziek maar ik MOET naar dit hoorcollege *kruipt richting school*. Ik wil in beeeed rip rip rip rip rip.


    The truth is out there.

    Vanaaf maar niet naar boogschieten. Ik kom wel weer ná Noorwegen. Halverwege oktober dus. Eerst even aan mezelf denken, mijn agenda is veelste vol op het moment om aan te kunnen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn om weer DiNozzo te zijn. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg eindelijk heb ik dat liedje gevonden, hahahaha. En what, al die comments.. Ik was allesbehalve de enige die het er zo moeilijk had dat liedje te vinden, lool. o.o


    Ik wil een tuin vol egels

    DiNozzo schreef:
    Fijn om weer DiNozzo te zijn. <3



    Omfg Panda zo heb ik je leren kennen, I've missed this name c:

    hahahahahah al die jonkies flirten er zo op los :')))))


    Life is a beautiful struggle

    Eldr schreef:
    (...)

    Omfg Panda zo heb ik je leren kennen, I've missed this name c:


    Hahah, hi there. (blush)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Still?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    need all the sleep in the world

    Vandaag naar de pedicure geweest en ik vond het spannend aangezien mijn ene grote teen nogal gevoelig is. Vanwege dat er al een ingegroeide nagel aan de teen heb gehad en toen is er een stuk bij de huisarts verwijderd. Maar het viel zo mee, wel wat pijn, omdat de teen aan de zijkant dik is en ontstoken en ze hem toch moest schoonmaken. Had alleen niet verwacht dat ik over twee weken weer terug moet komen.


    Physics is awesome