• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ryan Murphy, please be kind to me this season of American Horror Story and please make it good... I want to enjoy it again..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hoe traag mijn internet nu gaat echt christus dit wens je niemand toe
    also janet needs to calm her ass down or i'll make sure she does


    A to the Z

    Ik wil m'n make-up eraf halen, maar dan moet ik opstaan en de trap op naar de badkamer ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom heb ik hier zo veel moeite mee ugh.


    The truth is out there.

    I KNOOOOOOOOOOW YOU BELOOOOONG TO SOMEBODY NEEEWWW BUT TONIIIIGHT YOU BELOOOOOONG TOOOOO MEEEEEEEEEEEEEEE

    omg ahs / Ryan Murphy, ik ben nu al verliefd op Michael Langdon, en diE INTRO MET DAT NUMMER OMG. Love. LOVE. Hopelijk blijft dit seizoen goed, want I DIG THIS SO MUCH.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word zo knettergek en doodmoe van de reacties van al die internethelden die elke keer bij het naar buiten komen van een verhaal over een vluchteling of een buitenlander meteen weer vanaf achter hun computer roepen dat iedereen die hier komt maar binnen X aantal maanden Nederlands moet beheersen. En dat ze ze zich schamen voor de wetgeving die al 'dat soort mensen' hier maar binnenlaat. En dat al die buitenlanders maar even moeten stoppen met hun moedertaal spreken.

    Die mensen weten godverdomme niet wat vluchtelingen hebben meegemaakt. Ze hebben geen idee van de angsten die ze doorstaan (hebben) en van de verschrikkelijke dingen die ze hebben meegemaakt. En dan zeggen dat ze maar 'even' Nederlands moeten leren en hun moedertaal moeten vergeten en moeten integreren en alles wat ze hadden achterlaten? Here it comes, people.

    1) Nederlands is een best moeilijke taal. Dat is niet binnen zoveel weken aan te leren. Daar gaat jaren overheen. 2) Je moedertaal niet meer spreken is een van de slechtste dingen die je kan doen. Ga jij naar Spanje verhuizen en daar vervolgens met al je vrienden, familie en kennissen Spaans spreken? Echt niet. Het is hun heritage, dat laat je niet zomaar achter. 3) Er zitten overal rotte appels tussen, ook tussen gewone Hollanders. En die rotte appels zijn jullie met je grote bek en je mening die je overal maar op het internet rondpleurt.

    Rant out. UGH.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^Ik ben het op de meeste punten met je eens, (in het geval van een vluchteling ook gewoon op alle punten). Maar ik vind dat als je besluit in een land permanent resident te worden dat je dan wel je best mag doen niet om je aan te passen aan de cultuur, maar om je verstaanbaar te maken aan de mensen die je verwelkomen. Zeg maar het basis hallo goedendag hoe gaat het wat kost het en tot ziens en dankuwel. Hoe denk jij hierover dan? (Gewoon benieuwd omdat er in Nederland zoveel sterke en verschillende meningen over plaats vinden.) In het geval van vluchtelingen vind ik dit ook niet van toepassing want die hebben genoeg voor de kiezen gehad en die mogen wel eerst even acclimatiseren vind ik :).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mahealani schreef:
    I KNOOOOOOOOOOW YOU BELOOOOONG TO SOMEBODY NEEEWWW BUT TONIIIIGHT YOU BELOOOOOONG TOOOOO MEEEEEEEEEEEEEEE

    omg ahs / Ryan Murphy, ik ben nu al verliefd op Michael Langdon, en diE INTRO MET DAT NUMMER OMG. Love. LOVE. Hopelijk blijft dit seizoen goed, want I DIG THIS SO MUCH.

    Ahhh, ik sprong ook zowat van de bank toen dat liedje ineens begon. :'D


    Caution first, always.

    Majima schreef:
    (...)
    Ahhh, ik sprong ook zowat van de bank toen dat liedje ineens begon. :'D

    Same. Ik had al wat dingetjes op Internet gelezen over het fameuze "Murder House" liedje en ik had eig iets zoals het deuntje van Tate tijdens de school shooting intro, maaaaaaaar dit was veel beter honestly. Loved loved loved that.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    If I can just balance this out now..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Op naar Berliijjnnnn *O*

    Asldfkjdslkfj how can you not love this dork c:

    Hmmm, doordat ik niet meer gewend ben aan vroeg opstaan en ik vandaag vroeg op moest, is m'n hele dagritme door de war.


    Stenenlikker

    Mam, ik zou het zo fijn vinden als je eens niet begint te krijsen wanneer je moet schoonmaken. Ik doe het letterlijk altijd, maar nu ben ik ziek, oké? Niet dat dat wat uitmaakt want ik stond net alsnog de badkamer te poetsen en straks mag ik nog steeds alles stofzuigen, maar als het omgedraaid is lig je alleen maar in bed en moeten mensen bij elke vingerknip voor je rennen. Tuurlijk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pfiew. De herkansing is flink verzet en ze gaat voor me kijken of ze iets kan doen voor mn stage. Ze verwacht geen problemen ermee dud fingers crossed! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •