• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    33K op twee maanden. Man, I'm in love with this story


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat is Call the Midwife toch een heerlijke, goede serie. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Grohl > Speed


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chantico schreef:
    (...)

    Als we over twee weken elkaar weer zien, dan knuffel ik je de hele dag door, want je bent gewoon een sterk en een geweldig persoon. <3


    Hahah lief, dankjewel. <3
    En selfies maken! ^^

    MaFlodder schreef:
    (...)



    Hé, don't worry. Je bent een sterk persoon. En soms is sterk zijn ook even een stapje terug doen tot je er weer volledig tegenaan kan gaan. Er is niets mis met even de tijd nemen voor jezelf. Je hebt niet gefaald, je doet simpelweg iets dat goed is voor jezelf omdat je er nu even behoefte aan hebt om rust te nemen. Ik geloof in je <3


    Hmm klopt. Maar ik vind het zo stom dat dit zo is. Vroeger had ik nergens zoveel last van. Ik voel me gewoon een mislukking doordat alles niet gaat. Letterlijk. :/
    Hopelijk lukt het in ieder geval om aan een uitkering te komen om inderdaad de mogelijkheid te hebben dat stapje terug te doen. Dankjewel in ieder geval. <3

    Khalid schreef:
    (...)
    Lieve Lieve Yo, op dit moment lijkt alles heel ver weg maar stapje voor stapje kom je er wel. Wie weet kan jij over 2 jaar zoveel meer dan dat jij nu denkt, je kan nu al zoveel meer dan je denkt. Je hebt niet gefaald en je stelt niemand te leur, ik snap dat je dingen heel graag wil, maar soms is het beter om het te accepteren en te kijken wat er verder allemaal op je pad komt. Je bent een super sterk persoon en ik wil niet dat je daaraan twijfelt. Alles komt goed, het heeft soms alleen wat tijd nodig. <3


    Lief, dankjewel. <3
    Ik hoop echt dat het goed komt, inderdaad. Baal er verschrikkelijk van dat ik mijn opleidingsdagen niet eens af kan maken, voor de dérde keer een examen voor die opleiding moet doen, het lukt me niet om een goed stageadres in de buurt te vinden en dan is het nog maar de vraag of ik die stage überhaupt aan kan. Denk het nú namelijk niet. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo vergadering :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jezus fucking christ kan je niet een keer minstens een dag van te voren zeggen dat het niet doorgaat ? Ik wou net op de fiets stappen :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat een bewogen, lange dag. Zo hard gewerkt... Helemaal overspannen thuis komen. Nope, dit wordt een avondje ontspannen in de zetel...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    I hate feeling lonely.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Had vandaag drie uur rekenen. Mijn brein is nog steeds gaar... Eerder overdone tho


    look at the stars, look how they shine for you;

    'Cause I'm stuck in the sunshine riptide, dancing all alone in the morning light.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    [ bericht aangepast op 11 sep 2018 - 22:14 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ugh. Ik ben alweer ziek; met weer een keelontsteking en oorontsteking. of... Ben ik NOG STEEDS ziek? Idk man, maar ben er een beetje klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is lang geleden dat ik zo’n dag had als vandaag, maar ik ben het gevoel nog zeker niet vergeten. Alhoewel ik het nu wel meer in perspectief kan zien: m’n gedachten zijn nu even klote, maar die draaien uiteindelijk wel weer de goede richting op. Helaas laat me dat nog niet beter voelen, but still; it’s progress.

    I’m not fat. I’m not bad. I’m not a failure. I can do things. I’m a good teacher. I’ve got this shit. I’m not a disappointment. I don’t need to have every little thing on track. I can take time for myself. I deserve to live a good life.


    :')

    well pageviews trough the roof x)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2018 - 23:34 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.