• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En dan heb je een uur therapie gehad en ik ben gewoon doooood op :') Waarom ben ik niet meer belastbaar?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Even casual in m'n uppie winkelen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ... waarom heb ik geen energie voor wat dan ook? also waarom verveel ik me zo erg

    ik haat leven zo erg hmm


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Weer wat geld armer, maar wel leuke kleren rijker!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik hoop echt dat ik straks het volhoud als de therapie verdubbeld want holydamn ben ik moe


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    HaIe schreef:
    Weer wat geld armer, maar wel leuke kleren rijker!


    Leuk! Als je wil, mag je wel foto's laten zien.


    Physics is awesome

    *maakt vijf kruistekens* JEZUS TAKE THE WHEEL LET HIM PICK THE SAME GROUP PLEASE


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    *maakt vijf kruistekens* JEZUS TAKE THE WHEEL LET HIM PICK THE SAME GROUP PLEASE

    Ik duim voor je hahaha

    Ja. Ik weet dat ik weinig eet. JA het is mijn eigen keuze. Laat me gewoon ? I mean het liefst zou ik niet eens eten maar dan krijgen we DAT gezeik weer. Wees blij dat ik nog een beetje mijn best doe om 'normaal' te zijn, want god weet hoe slecht het gaat.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2018 - 18:18 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yasss, weer een hoofdstuk afgerond!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    zoveel uur geslapen deze week, maar heb nog steeds het gevoel alsof ik tekort komt mehhh

    Ik vind het heel erg dat ze de basisbeurs afschaffen zodat er meer geld naar het onderwijs kan, maar mijn uni vervolgens de contacturen van een minorvak verlaagt van 6 naar 4 vanwege bezuinigingen. Jongens, dit was niet de afspraak????????


    Stenenlikker

    Wtf doen ze in Den Haag? Ze willen de rente omhoog smijten zodat we meer per maand terug moeten betalen? Zijn ze wel helemaal lekker?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben bang dat het van tafel smijten van het plan om arbeidsbeperkten onder het minimum te betalen slechts is om zieltjes te winnen en dat het uiteindelijk toch wel doorgevoerd wordt.


    26 - 02 - '16

    Ik raak echt half in paniek gewoon als ik al denk aan álles wat ik moet doen en regelen en klaar moet maken etc. Heb pas ontspanning als ik in Noorwegen zit en de reis erop zit, geloof ik.
    Echt waar, ik ben benieuwd hoe lang ik dit nog trek. Mn dagen zijn compleet gevuld. En voornamelijk met dingen die ik voor een ander moet doen ipv dingen voor mezelf.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •