• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je metal niet duister genoeg? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 13:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kamer vandaag lekker opgeruimd en schoongemaakt, altijd zo'n fijn gevoel dat alles weer netjes en schoon is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    IK HEB HET TERUG, YES. Ik wist het. :’D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik wilde gisteren mijn cactussen en vetplanten overpotten, maar we hadden geen aarde meer. Nu was ik vandaag naar de winkels om aarde te kopen en de winkels waar ik heen was. Dus nu ben ik wel geneigd om naar boerenbond te gaan en daar aarde voor cactussen, vet- en rotsplanten te kopen ook al is ie duurder.


    Physics is awesome

    Ik ben soms echt confused om de nummers die in m'n favorieten lijst staan op Spotify.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    me rn


    A to the Z

    Dis nie goe


    The truth is out there.

    Heb ik zin in scouting? Nee. Maar ik ga toch, want ik voel me hiertoe moraal verplicht. Nog twee keer en dan ben je officieel van dit team af.


    Stenenlikker

    Twijfels twijfels


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kut PayPal. Schiet op met die betaling doorspelen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen is mijn vriend jarig en hij is nu al zo blij met de moeite die ik erin heb gestopt. Makes me so happy. Blijkbaar doen ze er bij hem thuis niet zoveel mee, maar iedereen verdient het om zich speciaal te voelen die dag.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sha. Je wist dat dit zou gebeuren. Waarom ben je nou zo stom?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    M'n oude studieboeken maar online gooien en hopen dat iemand er geld voor over heeft lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pfff allemachtig wat heb ik het warmm D:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Als ik nog een artikel van dergelijk kaliber moet lezen, word ik gek. Bah, wat neerbuigend.


    26 - 02 - '16

    Ik voel me echt hartstikke futloos. En dan ook nog es morgen weer de KI lesdag de complete dag én ruim vier uur reistijd én met mensen die me met de nek aankijken en me totaal niet moeten doordat mijn ouders een hondenkennel hebben én met mijn nieuwe tics, wat me allemaal super onzeker maakt.

    Ik wil dit niet. Ik wil niet. Ik wil echt niet gaan. Laat mij alsjeblieft verdwijnen en niet meer terug hoeven keren in dit leven.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •