• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wtf is het punt van een nieuwe Kingdom Hearts met maar weinig of geen Final Fantasy personages though? ;/


    Caution first, always.

    Waarom moet alles zo verwarrend zijn?? Kan iets nu niet gewoon chill en vlot lopen? :|


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    current state
    should I sleep? yes, probably
    wil ik slapen? neuh

    morgen eindelijk mijn propedeuse papiertje ophalen. Echt chill dat je er zelf hard voor werkt en de school er vervolgens vet lang over mag doen om hem daadwerkelijk uit te printen.

    TaeTae schreef:

    current state
    should I sleep? yes, probably
    wil ik slapen? neuh

    morgen eindelijk mijn propedeuse papiertje ophalen. Echt chill dat je er zelf hard voor werkt en de school er vervolgens vet lang over mag doen om hem daadwerkelijk uit te printen.


    AAAH CONGRATS GIRL im so excited for u to finally have it! <3


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    AAAH CONGRATS GIRL im so excited for u to finally have it! <3

    Thank youuuu <333

    Beste random jongen,

    Lief dat je even door de hele straat schreeuwde dat ik ‘kankerdik’ ben. Lief dat al je vrienden me bleven uitlachen. Ik geloof niet dat je weet hoe het is om bijna niets te eten en alsnog kilo’s aan te komen, maar goed. Ik wens jou en je vrienden het allerbeste. Excuseer me even terwijl ik de rest van de dag flashbacks aan de middelbare school probeer te onderdrukken en niet probeer te janken elke keer als ik met mijn spiegelbeeld in aanraking kom.

    Liefs,
    Ik-hoop-dat-je-met-je-fiets-tegen-een-muur-rijdt


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Beste random jongen,

    Lief dat je even door de hele straat schreeuwde dat ik ‘kankerdik’ ben. Lief dat al je vrienden me bleven uitlachen. Ik geloof niet dat je weet hoe het is om bijna niets te eten en alsnog kilo’s aan te komen, maar goed. Ik wens jou en je vrienden het allerbeste. Excuseer me even terwijl ik de rest van de dag flashbacks aan de middelbare school probeer te onderdrukken en niet probeer te janken elke keer als ik met mijn spiegelbeeld in aanraking kom.

    Liefs,
    Ik-hoop-dat-je-met-je-fiets-tegen-een-muur-rijdt


    Naahw, wat een ongelofelijke klootzak. Ik hoop dat er een muur tegen zijn fiets rijd ja!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Silly me, I thought I had it..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Noooooh, mama wordt ook al ziek! Alsjeblieeeeeeeft laat dit mij niet gebeuren. Niet nu. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    oké dus gister kan je lekker lollig vragen van of we nu zaterdag afspreken en hoe laat en zeg ik 'ik laat het je nog weten'
    en nu laat ik het je weten en zeg je doodleuk dat je afgesproken hebt met je vriendinnen (aka de vriendinnen die je al veel gezien hebt deze vakantie)
    en dat terwijl je mij vorige week gestuurd hebt dat we moesten afspreken omdat we elkaar al twee maand niet gezien hebben en we dit eigenlijk al zo goed als gepland hadden??? like die vriendinnen heb je echt al zo vaak gezien deze vakantie?
    thought i was ur friend too, but im just second option i guess
    en dan het enige moment dat je je hoofd laat zien is op een moment dat ik je echt wel missen kon of wanneer je het over jezelf mag hebben



    also het feit dat mijn andere vrienden ook geen moeite meer doen om af te spreken lately
    guess i need new friends??? echt hoe moeilijk is het om eens allemaal tijd vrij te maken om af te spreken
    ik hoef er ook echt niet elke keer een 'ja ik zit op het unief dus ik moet wel studeren' opmerking bij. Eigen keuze, je moet mij niet op een guilt trip sturen want sorry daar heb ik ook geen tijd voor noch behoefte aan. Echt stop eens met onnodig op je paard te zitten en je voor te doen alsof je beter bent dan mij. Jésus

    [ bericht aangepast op 21 sep 2018 - 15:30 ]


    A to the Z

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms best confronterend en vermoeiend vind om steeds te horen: "hoe is 't in de liefde?" en "heb je nog leuke bedpartners gehad de laatste tijd"? Ik heb één keer in mijn leven gezoend en die vent was dronken als een ezel, that's it. Het is zo vermoeiend om steeds te liegen omdat je niet kunt vertellen dat je nog geen relatie, laat staan seks hebt gehad. Waarom is dat zo'n standaard, zo'n must in het leven? Just let me suffer in peace please -,-"

    Pixielisje schreef:



    oké dus gister kan je lekker lollig vragen van of we nu zaterdag afspreken en hoe laat en zeg ik 'ik laat het je nog weten'
    en nu laat ik het je weten en zeg je doodleuk dat je afgesproken hebt met je vriendinnen (aka de vriendinnen die je al veel gezien hebt deze vakantie)
    en dat terwijl je mij vorige week gestuurd hebt dat we moesten afspreken omdat we elkaar al twee maand niet gezien hebben en we dit eigenlijk al zo goed als gepland hadden??? like die vriendinnen heb je echt al zo vaak gezien deze vakantie?
    thought i was ur friend too, but im just second option i guess
    en dan het enige moment dat je je hoofd laat zien is op een moment dat ik je echt wel missen kon of wanneer je het over jezelf mag hebben



    also het feit dat mijn andere vrienden ook geen moeite meer doen om af te spreken lately
    guess i need new friends??? echt hoe moeilijk is het om eens allemaal tijd vrij te maken om af te spreken
    ik hoef er ook echt niet elke keer een 'ja ik zit op het unief dus ik moet wel studeren' opmerking bij. Eigen keuze, je moet mij niet op een guilt trip sturen want sorry daar heb ik ook geen tijd voor noch behoefte aan. Echt stop eens met onnodig op je paard te zitten en je voor te doen alsof je beter bent dan mij. Jésus




    Ik wil je vriendin wel zijn als je serieus andere vrienden zoekt! :)


    Physics is awesome

    Firebender schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms best confronterend en vermoeiend vind om steeds te horen: "hoe is 't in de liefde?" en "heb je nog leuke bedpartners gehad de laatste tijd"? Ik heb één keer in mijn leven gezoend en die vent was dronken als een ezel, that's it. Het is zo vermoeiend om steeds te liegen omdat je niet kunt vertellen dat je nog geen relatie, laat staan seks hebt gehad. Waarom is dat zo'n standaard, zo'n must in het leven? Just let me suffer in peace please -,-"


    Misschien volgende keer vragen waarom zij zo geïnteresseerd zijn in jouw liefdesleven/seksleven. Staan zij ook een keer met een mond vol tanden. Of gewoon zeggen dat je met je celebrity crush hebt, maar het wel geheim moet houden.

    Met dat soort dingen ben ik altijd eerlijk, ik heb nog geen relatie en dat zeg ik ook gewoon. Ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Maar ik ben het met je eens, soms is het zo vermoeiend dat zoveel mensen het vragen. Alsof je niet leuk/interessant bent zonder relatie terwijl je dat echt wel bent.


    Physics is awesome

    Hoe de fuck kan ik goed beslissen welke maat compressiehesje ik nodig heb voor de periode na de operatie? Er zit nu nog van alles in de weg bij het passen. (cat)


    Caution first, always.

    Pixielisje schreef:



    oké dus gister kan je lekker lollig vragen van of we nu zaterdag afspreken en hoe laat en zeg ik 'ik laat het je nog weten'
    en nu laat ik het je weten en zeg je doodleuk dat je afgesproken hebt met je vriendinnen (aka de vriendinnen die je al veel gezien hebt deze vakantie)
    en dat terwijl je mij vorige week gestuurd hebt dat we moesten afspreken omdat we elkaar al twee maand niet gezien hebben en we dit eigenlijk al zo goed als gepland hadden??? like die vriendinnen heb je echt al zo vaak gezien deze vakantie?
    thought i was ur friend too, but im just second option i guess
    en dan het enige moment dat je je hoofd laat zien is op een moment dat ik je echt wel missen kon of wanneer je het over jezelf mag hebben



    also het feit dat mijn andere vrienden ook geen moeite meer doen om af te spreken lately
    guess i need new friends??? echt hoe moeilijk is het om eens allemaal tijd vrij te maken om af te spreken
    ik hoef er ook echt niet elke keer een 'ja ik zit op het unief dus ik moet wel studeren' opmerking bij. Eigen keuze, je moet mij niet op een guilt trip sturen want sorry daar heb ik ook geen tijd voor noch behoefte aan. Echt stop eens met onnodig op je paard te zitten en je voor te doen alsof je beter bent dan mij. Jésus

    Oh noh wat stom zeg (no_chears)
    Het is dat we zo ver van elkaar vandaan wonen, maar anders....