• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom heb ik de body positivity movement niet eerder ontdekt? Jezus Christ.


    Zeg dan dat je niet wilt dat ik langskom?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zag een grote spin voordat ik de badkamer in ging en toen ik de badkamer weer uit kwam, was de spin weg. Had wel daarvoor mijn slaapkamer deur dicht gedaan. Maar waar is ie nu heen dan? Ik hoop dat een van mijn ouders hem vind en naar buiten gooit.


    Physics is awesome

    Ik houd echt veel te veel van de Yakuza games. Zo fucking veel. Wtf man. :W


    Caution first, always.

    Uuuuuuuuuugh drunk and lonely is geen goede combi :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waarom is het zo kouuuud? Ik mis de zomer :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    so fucking tired jesus.


    Life is a beautiful struggle

    Mijn wekker ging om 6:20 en ik heb hem toen weggedrukt en ben vrolijk verder gaan slapen. Kortom, ik heb 3,5 uur langer geslapen en mis dus de les waarvoor ik naar school zou gaan. Oh well, dan maar lekker rustig ontbijten en verder gaan met Atypical.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is zo koud, en onze verwarming is stuk?????
    Ik kan mijn vingers amper bewegen van de kou en dan wordt er verwacht dat ik normaal kan werken


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben wel confused over deze ineense bodyconfidence maar ik ben er ook blij om want vorig jaar was ik echt een zware mess. Ik ben nog steeds niet gelukkig ermee, maar dat zal ik nooit zijn maar ik besef me wel dat ik er goed uitzie, al wil ik dat zelf niet geloven. Rare stuff. Maar ik ben gezond, daar gaat het om.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag is een goede start van mijn week jongens. Ik heb meteen de bus gemist. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Wow jesus, calm down.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Al dit gedoe, damn.
    Hellup. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    EINDELIJK EEN BEETJE WARMTE
    maarja ook al op de helft van mn dag :')


    Life is a beautiful struggle

    Oké, ja, kortingsacties en kortingsbonnen zijn leuk, maar de mensen bij Extreme Couponing gaan wel erg ver. Bijna 700 dollar aan boodschappen en die vrouw hoefde nog geen anderhalve dollar te betalen. Daar winnen die winkels toch ook niks mee? En dan nog maar niet te spreken over dat vijftienjarige meisje dat haar hele familie als een heks rondcommandeerde. Ugh. Murica.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.