• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je vriendje stiekem een weerwolf? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 20:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pixielisje schreef:
    (...)

    De schrijver zal vast wel een reden hebben om het erin te verwerken.
    Appreciate Waterloo lmao, such an important battle

    Ik weet niet of er een echte reden achter zat bij Victor Hugo, al zal ik dat nooit zeker weten.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Misschien is het belangrijk verder op in het verhaal? Welk boes lees je?

    Les Misérables. Dus in hoeverre ik het verhaal al ken, betwijfel ik of het echt belangrijk gaat worden. Ik zal het zien als ik verder lees I guess.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    schrijfkriebels komen weer na jaren, makes me pretty happy


    Life is a beautiful struggle

    Bijna nieuw academiejaar yaaaaay. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik ben bang om mijn dromen te verliezen? serieuszeg hoofd? *zucht * kijk, dat het moeilijk haalbaar is betekent niet dat het onhaalbaar is, en je gaat het niet vergeten want het is geweldig. kop dicht


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik voel me zo kut momenteel. Dat gevoel zit zelfs in mijn buik. Echt waarom zijn er van die mensen... :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kan er niet over uit dat ze naar huis wordt gehaald zodat ze rustig kan inslapen. Ze is twintig. What the fuck. Echt, godverdomme. Dit is niet eerlijk.


    Lekker de stad in geweest. Maar toen ik thuis was, hoorde ik van wat er in Oss is gebeurd en ik kreeg er kippenvel van.


    Physics is awesome

    My mind is a weird place.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Artino schreef:
    Ik kan er niet over uit dat ze naar huis wordt gehaald zodat ze rustig kan inslapen. Ze is twintig. What the fuck. Echt, godverdomme. Dit is niet eerlijk.


    She died. She fucking died. Godverdomme WAAROM IS DEZE WERELD ZO ONEERLIJK. Ze konden geeneens afscheid nemen.


    Artino schreef:
    (...)

    She died. She fucking died. Godverdomme WAAROM IS DEZE WERELD ZO ONEERLIJK. Ze konden geeneens afscheid nemen.



    Heel veel sterkte zeg :/ dat is ook flink oneerlijk op die leeftijd,

    [ bericht aangepast op 20 sep 2018 - 20:09 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

ugh im getting so bad im triggered by things like that. I'm sorry but I can't do this.


— Inner peace, it's hard to find. —

Iemand, vertel me alsjeblieft dat ik moet gaan leren. Maar echt. (Love mijn studie, though <3)


"Take my advice; I don't use it anyway."

BlueJays schreef:
Iemand, vertel me alsjeblieft dat ik moet gaan leren. Maar echt. (Love mijn studie, though <3)


Dramatisch.


— Inner peace, it's hard to find. —

Oh crap oh crap, ik heb een emotioneel onstabiele sticker te pakken. Hij gaat letterlijk over mijn grenzen heen, maar als ik hem nu wegduw, duw ik hem vol zijn suïcidale gedachten in. Hier ga ik nog zo lang van wakker liggen, shit shit shit -,-"