• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    Ho damn niet oke


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    😐 Gewoon slapen, niet te veel denken.


    Ik wil een tuin vol egels

    Awkwaaard.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zeg het niet graag maar witte Amerikanen moeten echt eens een boek openslaan over Nazi Duitsland want je kan niet zomaar claimen dat ze geen genocide hebben gepleegd of idk hoe je dat zegt (nerd)


    This ain't no place for no better man.

    Ik vind het altijd zo bizar dat er tussen de voorgestelde vrienden op facebook af en toe mensen zitten, die gemeenschappelijke vrienden hebben, maar dat ik tussen die gemeenschappelijke vrienden echt geen verband kan vinden. Like, die persoon is vrienden met iemand van scouting, met een ouderejaars van mijn oude middelbare school en iemand die ik tijdens een opgraving heb leren kennen. Hoe dan?? Ik hou het er maar op dat de wereld soms verrassend klein kan zijn.


    Stenenlikker

    Oke soooo... I'm done K bye.


    The truth is out there.

    Dit was een nacht dat ik bar slecht heb geslapen. Waar kwam die hoofdpijn opeens vandaan? Het was echt hoofdpijn die meteen goed zijn best deed en daar bovenop nog lichte koorts. En dat ik tegelijkertijd koud en warm had. :'D Hoe dan? Jongens, ik ben echt gaar en moe. Hopelijk doet straks thee en paracetamol wonderen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik word echt doodmoe van Studielink. Die site had gisterochtend om 9:00 al online moeten staan en ik kan er nu nog steeds niet naartoe??? Gaat lekker joh.


    Caution first, always.

    Oke, ga ik naar de stad waar ik niks te doen heb, in de hoop die ene jongen tegen het lijf te lopen? Want ik heb hem al drie weken niet gezien sinds onze ontmoeting en ik krijg hem niet uit m’n hoofd en m’n beste vriendin en zijn beste vriend ondernemen echt nul stappen om ons te koppelen, ondanks dat ze dat wel willen doen zeggen ze. En aan de andere kant wil ik niet want het is wel weer next level wanhopigheid.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het is zo oneerlijk. Ik dacht dat het eindelijk klaar was na jaren afzien en krap zitten en nu is er weer meer dan 900 euro wat ik terug mag gaan betalen. Leuk, zo'n minimum inkomen waar je het amper mee red. Leuk, volwassen zijn.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2018 - 16:11 ]


    26 - 02 - '16

    Laatst bij Miss Etam in de sale twee broeken gekocht en die zitten goed. Gisteren dus op de site gekeken van Miss Etam en ze hadden die broeken nog. Een van de twee in een andere kleur gekocht en de andere in dezelfde kleur. Twee broeken voor iets meer dan €40, ik vind het een goede deal.


    Physics is awesome

    Tv willen kijken gewoon om mezelf af te leiden. What’s this. Nee, ik ga dat boek verder lezen. Dat is nuttiger.


    Ik wil een tuin vol egels

    'oke lau doe gewoon heel veel van je taken vandaag dan heb je meer vrij dit weekend om te leren voor je toets en je hoop aan andere taken te maken u got this'
    i literally spent half an hour giving myself a pep talk om deze taak toch te maken
    is ie eindelijk af
    ... heb ik de taak voor binnen twee weken gemaakt en niet die van dinsdag.


    nouja moet ik volgend weekend niet zo'n k*opdracht maken vlak voor excursie maar toch DOLLETJES DOLLETJES WEER HIERZO
    WAAROM BEN IK ZO'N VERWARDE CHAOOT


    A to the Z

    VAKANTIE. SLAAP. NETFLIX. IJS.


    The truth is out there.

    ADHSUJDHSIUHWAAUSJK huge Elite spoilers; dus lees niet als je ooit de serie wilt kijken.

    POLO WTF NEE WAT?!?!?! Ik had iedereen als moordenaar verwacht, behalve hem. POLO BBY WHAT DID YOU DO?? Dit is hartverscheurend.


    — Inner peace, it's hard to find. —