• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    Peppermint schreef:
    (...) stap op een legoblokje (...)

    Tbh beste krachtterm/verwensing ever :W
    I hope you're doing alright! <3

    //

    Ok, het is dus letterlijk een kwestie van de knop omzetten. No joke. Vanmorgen zat ik mijn tijd te verdoen en me er schuldig over te voelen omdat het niet de bedoeling is dat je eindeloos youtube aan het kijken bent, en sinds vanmiddag echt on fíre. Recruiter gebeld en goed gesprek gehad, sollicitatie + motivatiebrief de deur uit (ze worden steeds beter want de eerste was ronduit triest c': ), gereageerd op mijn mail, lesboek voor autotheorie geregeld en een datum geprikt voor een intakegesprek met een nieuw oppasadres. Yaasss *O*
    Ik kan het dus wel eh


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Was het maar elke maand oktober. <3
    Het voelt echt niet alsof ik overmorgen jarig ben wtf


    Caution first, always.

    Het feit dat Dobby doodgaat is niet oke. NIET OKE, JK ROWLING. ECHT NIET.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Iedereen maakt wel eens een foutje en in vacatures gebeurt het ook regelmatig. Maar als je beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift vraagt en vervolgens mauwen in de vacature schrijft, komt dat niet zo goed over.


    Physics is awesome

    omg i desperately need a new laptop D:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Did that just happen..? Did I just tell the person that I like that I'm having huge gender struggles and did they just really tell me they felt the same way?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hate this feeling. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit moet echt gaan ophouden. Ik ga mezelf echt helemaal kapot maken als dit gevoel aanhoudt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hungry as shit


    Life is a beautiful struggle

    Best veel zin in vandaag. 😊
    En stiekem best opgelucht dat morgen de laatste dag is. Heb geen zin om naar huis te gaan, maar hier blijven is absoluut niet top. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Straks twee uur tussenuur.... wat gaan we doen met een aantal? Drankspelletjes joejoe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gaston schreef:
    (...)
    Tbh beste krachtterm/verwensing ever :W
    I hope you're doing alright! <3

    //

    Ok, het is dus letterlijk een kwestie van de knop omzetten. No joke. Vanmorgen zat ik mijn tijd te verdoen en me er schuldig over te voelen omdat het niet de bedoeling is dat je eindeloos youtube aan het kijken bent, en sinds vanmiddag echt on fíre. Recruiter gebeld en goed gesprek gehad, sollicitatie + motivatiebrief de deur uit (ze worden steeds beter want de eerste was ronduit triest c': ), gereageerd op mijn mail, lesboek voor autotheorie geregeld en een datum geprikt voor een intakegesprek met een nieuw oppasadres. Yaasss *O*
    Ik kan het dus wel eh


    I'm fine (:
    Ik was alleen behoorlijk gefrustreerd en klaar met de situatie zoals die momenteel is. Gelukkig onderneem ik stappen om het te verbeteren en de ellende achter me te laten (:


    26 - 02 - '16

    Uitkijken naar vanavond. *O* Chocoladefontein met mijn twee beste vriendinnetjes en daarna cocktailavond whoop whoop.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iemand: Feelings and stuff over jou blabla.
    Me: Goh dat is pittig, hier neem een meme.


    The truth is out there.

    Levana schreef:
    Het feit dat Dobby doodgaat is niet oke. NIET OKE, JK ROWLING. ECHT NIET.


    ummm SPOILER ALERT. D:

    Imeanweallknowitsgonnahappenbutstillhurtstoreadit


    The truth is out there.