• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    Stine Jensen is echt een geweldig persoon, echt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Standaard gezeik. Bespaar je de moeite om te lezen.

    Ik lig nu dus weer al de hele dag in bed. En iedereen is weer thuis aanwezig in deze AirBnB. En ze zijn aan het koken. Ik moet nog ontbijten. T is hoogtijd dat ik ga douchen.
    Maar eigenlijk gaat t al een hele lange tijd met de dag slechter. Sociaal doen is steeds moeilijker, mn eetprobleem groeid, de tics worden steeds heftiger en pijnlijker. Nu kan ik wel mn tics grotendeels onderdrukken zolang ik nog geen ticaanval heb. En dit onderdrukken doe ik al sinds ik hier in Noorwegen zit. Maar dat betekend wel zeer veel hoofdpijn, extra stress en ongemakkelijkheid.
    Nu heb ik de afgelopen anderhalve maand sowieso eigenlijk al non stop hoofdpijn. Ik loop over in de negativiteit en voel mezelf hierdoor een grote ballast voor anderen doordat ik niet normaal kan functioneren als menig mens. Zelfs mn vader geeft inmiddels toe dat ik niet in staat ben om te werken of lang buiten de deur te zijn terwijl hij juist degene was die altijd zo positief voor me probeerde te blijven.
    En mn ouders waren er al bang voor dat ik hier op mn kamer zou gaan kniezen. En dat is dus ook gebeurt en dat wil ik ze niet vertellen. Ik ben hier expres twee volle weken om o.a. te laten zien dat ik heus wel zelfstandig kan zijn en het in me heb om als een normaal mens te leven. Maar mama appt me iedere dag met de vragen hoe het met me gaat, wat ik vandaag heb gedaan en gegeten. Dus ik lieg. Want ik wil normaal kunnen functioneren. Ik wil niet instorten. Ik weet niet wat ik moet doen als ik instort, want overal waar ik tot nu toe ben geweest voor hulp, is me verteld dat ze t niet weten hoe ze met me om moeten gaan. En ikzelf weet het antwoord ook niet, hoe goed ik daar ook over na probeer te denken.
    De studies zijn uiteindelijk geen dingen die ik wil, maar dat durf ik niet hardop toe te geven, doordat ik íéts moet kunnen presteren en iets leuk moet vinden of op zn minst dus iets moet doen. Toch? Plus de studies zijn al betaald.
    Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. Kan letterlijk niet langer dan een paar uur buiten de deur zijn zonder problemen. Maar kluizenaar worden was ook niet mijn doel.
    Ik voel me gewoon zo verdomd gefaald. Voel me met de dag slechter. En ik snap niet hoe ik hier uit kan komen. Het zijn ook allemaal zúlke stomme dingen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2018 - 16:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ouders van leerlingen soms, uuuuuugh.


    Stenenlikker

    I'm kinda in love with life at the moment — my days, my family, my friends, my work, myself.


    Huisgenoot die ik tegenkom bij boodschappen doen: "Wat eet je vanavond?"
    Ik: "Waarschijnlijk simpel soep met brood."
    Hij: "Oh, dan heb ik nog wel een stokbrood met kruidenboter voor je. Zou je die misschien willen? Ik eet hem anders toch niet op."
    Ik hou van mijn huisgenoten <3


    From these ashes, I will rise

    Welp volgens mij gaat alles aan mijn lichaam weer sensitive af zijn


    This ain't no place for no better man.

    Ik wil je nu ZO erg voor je bek slaan.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Deadpool kijken met papa ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gisteren echt moeite met in slaap vallen en hoofdpijn en nu ook weer. Ik hoop niet dat dit zo blijft, net al een paracetamol ingenomen want het wil niet weg zonder, zo te voelen.


    Physics is awesome

    Sorry Matthias dat ik je dit allemaal aan doe :C Kan je me het vergeven?
    #zwarelevenvaneenschrijver


    Stenenlikker

    Ik heb helemaal niet zoveel energie vandaag en toch heb ik de neiging om een lange wandeling te maken. Maar het is half 10. Ik ga nu niet in mijn eentje nog door de stad lopen. now i feel bad tho
    en MIJN CHIPS IS OP
    not amused

    Oh men, how I've missed Q. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Okay, fuck die blessure, ik moet gewoon bewegen. Wat je niet voelt, is er niet, toch?


    From these ashes, I will rise

    Waarom niet een paar minuten eerder weg? Nu haal ik echt op het nippertje mijn trein.... Beter fixen ze dit in de loop van de week.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    That was the loveliest dream ever.


    — Inner peace, it's hard to find. —