• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    Feinics schreef:
    Okay, fuck die blessure, ik moet gewoon bewegen. Wat je niet voelt, is er niet, toch?

    ...I was wrong


    From these ashes, I will rise

    De eeuwige machtsstrijd tussen mens en computer: het perfect plaatsen van je afbeeldingen in een wordbestand.
    In dit geval heeft de computer gewonnen....


    Stenenlikker

    T-T Haat dit :')

    [ bericht aangepast op 8 okt 2018 - 12:36 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Echt jonge, deze keuken... Ongelooflijk. Hoe dronken waren ze wel niet? Ugh. Ik ga zo schoonmaken als er nog steeds niemand wakker is na mijn ontbijt. Kan hier niet tegen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heel fijn als docenten last minute hun les cancellen als je al onderweg bent met de trein. Had dus gewoon langer in bed kunnen liggen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Love hoe al mn collega's me in vertrouwen nemen


    Life is a beautiful struggle

    Moet het even kwijt

    Dus eerst wilde je dat ik fulltime aan de slag ging en nu hoeft dat niet meer? Het is inderdaad een goed idee om bijvoorbeeld een baantje bij de Action en Lidl te combineren, maar ik denk dat ik voor beiden te oud ben. En daarbij ik wil ook wel een redelijk loon kunnen verdienen. Werkend leren is ook een optie, alleen heb ik van de week nog gesolliciteerd en de meeste bedrijven reageren niet binnen een week. Dus als ik nu ga kijken voor werkend leren en nog ergens terecht kan, aangezien het schooljaar al is begonnen, kom ik misschien alsnog in de knoei. Want misschien wel een van de bedrijven waarbij ik heb gesolliciteerd me wel aannemen en dat kan dan niet want dan zit ik in een werkend leren traject. Het is even rot en ik vind het ook niet leuk dat ik steeds word afgewezen. Maar ja, kan moeilijk een bedrijf dwingen om me aan te nemen. Ik wil ook liever werken zodat ik weer inkomsten heb, maar dan moet ik wel aangenomen worden. Uitkering aanvragen kan ook, alleen wil ik dat pas gaan doen als het echt niet anders kan.


    Physics is awesome


    ...Ah, looks like karma is doing her job just right hé, hoe voelt het om van je ivoren troon af te vallen?
    Kom je nu eindelijk toch terecht bij de studie waarvan ik je drie jaar geleden aanraadde van dat gewoon te doen omdat je dat duidelijk graag wou en dat je dat echt wel zou kunnen. Maar nee, je wou per se die twee hogere studies doen omdat anderen je pushten en je per se de hautaine trut uit wilde hangen.
    Zie je daar nu zitten, drie jaar later met de nu-moet-ik-slagen-anders-moet-ik-werken-problematiek en twee snake-ass friends.
    Onze vriendschap verbreken voor dat wicht is echt het stomste dat je ooit al gedaan hebt and you did a bunch of stupid shit so far without me.
    i said what i said
    i dont care about 'hogere studierichtingen' btw, i just really find joy in the fact dat mensen die zich er wel om bekommeren en van heinde en verre declameren dat ze slimmer zijn dan hogeschoolstudenten omdat ze aan de uni studeren, en dat ze daarna dan moeten 'afzakken'. Ja kijk dat is gewoon de karma die zulke mensen verdienen.

    that was the perfect gif for this and im so happy to use it im not even ashamed


    A to the Z

    I SEE HYUNGWON AHHH
    oksorry

    Ik vind het oprecht jammer dat school geen uitdaging voor me is, behalve de praktijkuren waarin ik daadwerkelijk dingen maak.

    Een manier om mijn respect compleet te verliezen is als je als gediplomeerd verpleegkundige totaal over een semi-comateuze patiënt heen praat. Ja, ze praten niet terug en nee, ze ruiken misschien niet fris — maar die mensen kunnen je godverdomme gewoon nog horen. #nursing-rant


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Rant.



    Eerst ga je mij behandelen als stront en heb je me tot aan de afgrond kapot getrapt qua zelfvertrouwen en nu ben je ineens super lief en is er niks aan de hand. Weet je, bekijk het ook maar. Dit had je een jaar geleden moeten doen, toen ik nog geen spijt had van het tekenen van mijn contract. Nu ga ik verder met mijn leven en kan je wat mij betreft de rambam krijgen. Zoek het lekker uit, stik erin, stap op een legoblokje, maar ga niet in een keer hypocriet doen. Bye gurl bye.




    26 - 02 - '16

    Iemand die zin heeft om mee naar The Joker te gaan in Antwerpen deze woensdag? In desperate need of a comedy buddy :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Being on the verge of crying isn't fun. But at least I'm talking to her.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2018 - 20:22 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bruh, I kissed you once. Don't think more of it.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    oh mijn god. ik dacht hem al te herkennen.

    Xenophilius Lovegood in HP = Spike in Notting Hill.

    oh mijn god

    mindfuck.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.