• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    DiNozzo schreef:
    (...)

    HAHAH that made my day. Er is inderdaad geen manier om dat normaal te zeggen. 😂😂😂
    Maar yay! Super blij voor je, proficiat!! 😊❤

    OTOFT: Oke, ik heb dé geweldigste outfit voor mij ooit gescoord en ik heb 0% spijt. _O_


    CarIyIe schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!


    Square schreef:
    (...)

    Ahhh, man, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed is verlopen en je snel herstelt. *O*


    Bedankt allemaal! (bloos)


    Caution first, always.

    Lesje gegeven bij 2havo, SO afgenomen bij 4havo. I'm a proud lil bean.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn voeten doen nog steeds pijn van gisteren ;-;


    From these ashes, I will rise

    Toch wel beetje zenuwachtig voor zometeen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wachten duuuurt laaaaang. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom moet dat nou zo duur zijn? ;-;


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het ziet er heel hard uit alsof het ieder moment kan gaan regenen, maar buienradar zegt van niet, dus wie vertrouw ik nu? ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het ziet er heel hard uit alsof het ieder moment kan gaan regenen, maar buienradar zegt van niet, dus wie vertrouw ik nu? ;-;

    Zo ziet het er hier al de hele dag uit though :'D Maar I feel ya. Niet dat ik nog wegga, maar toch. ghehe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Met mijn opa zit het niet echt mee, 80 jaar, drie jaar geleden een herseninfarct gehad, verlamd geraakt, ging het eindelijk nu goed. Heeft hij kanker...

    Ik weet het niet meer.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Zo veel lieve complimentjes vandaag, zo veel mogen doen en zien. I'm a very happy student.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    Het ziet er heel hard uit alsof het ieder moment kan gaan regenen, maar buienradar zegt van niet, dus wie vertrouw ik nu? ;-;


    It can't be worse than it is over here though. 😂

    OTOFT: Vanavond was echt heerlijk. Heb die gozer echt gemist en zn vriendin is echt suuuper lief! Leuk stel zijn ze en ik voelde me totaal geen 3e wiel. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Why soo many things at once?
    I cant deal with this :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Toch maar even wat aangepast, helaas ben ik niet zo goed in het fancy maken van profielen. Oh well, goed genoeg.


    From these ashes, I will rise

    Oké.. Wauw. Dat kut spelletje en dat teringartikel op die kut pc is belangrijker dan ik die net 45 euro heeft besteed aan niks omdat er een bestelling is fout gegaan en ik tijdens een paniekaanval om hulp vraag? Top familie. TOP FAMILIE.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan iemand mij even een handleiding vrienden maken geven? Of heeft iedereen stiekem een cursus vrienden maken gevolgd en het mij niet verteld?


    Physics is awesome