• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    Nog 47 uur........... (cat)

    NEEEE zo kan het seizoen echt niet eindigen hoor. Nee wtf Elite. WTF NETFLIX!!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    TaeTae schreef:
    Nog 47 uur........... (cat)



    GIRL IK HUIL VOOR JOU ENJOY IT SO MUCH OMG


    A to the Z

    Serieus, sinds wanneer ben ik verplicht om oud klasgenoten te stemmen die plots in de politiek gaan??? En mij berichten sturen gaat echt niet helpen, bye.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo deze drank hakt er hard in


    The truth is out there.

    aaah aslkfjsdlf this is so so so awkward :') idk

    Waarom zit ik te huilen bij Beer in het blauwe huis?


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Dit helpt. Dit helpt echt. Feels good knowing dat ik dit kan zonder paniek te voelen. Om me gewoon jong en spontaan te voelen.


    The truth is out there.

    This topic is about to close soon en dan moet ik het zonder deze foto van my lord and saviour Jimin Park doen
    and honest to god i dont think that im ready for such negativity in my life


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    This topic is about to close soon en dan moet ik het zonder deze foto van my lord and saviour Jimin Park doen
    and honest to god i dont think that im ready for such negativity in my life


    I feel ya , lets make the best of the last few posts <3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    thanks he, dat je me voor een seconde hebt laten geloven dat hij mij misschien ook zag zitten, om vervolgens te zeggen dat we met z’n allen wel wat gaan doen, en dat het dan nooit gebeurd. En nu ik de moed opgeef en zeg dat ie me niet zit zitten, bevestig je dit opeens?
    Noemt zich dan m’n beste vriendin. Godverdomme. Trut.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ben benieuwd of ik zometeen met t telefoontje te horen krijg dat ik de opleiding niet af mag maken door mn grote afwezigheid dankzij de tourette.
    Aan de ene kant ga ik me dan verdomd kut voelen. Want verdomme, kuttourette. Maar aan de andere kant zie ik zelf ook wel in dat ik ontzettend aan het knokken ben voor iets wat eigenlijk steeds minder en minder haalbaar voelt.
    Sigh. Geen zin in t telefoontje zometeen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Ben benieuwd of ik zometeen met t telefoontje te horen krijg dat ik de opleiding niet af mag maken door mn grote afwezigheid dankzij de tourette.
    Aan de ene kant ga ik me dan verdomd kut voelen. Want verdomme, kuttourette. Maar aan de andere kant zie ik zelf ook wel in dat ik ontzettend aan het knokken ben voor iets wat eigenlijk steeds minder en minder haalbaar voelt.
    Sigh. Geen zin in t telefoontje zometeen.


    Aawh, ben er voor je je kan me appen ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nee, dit fucking meen je. Ik voel me daadwerkelijk rot en zelfs klein beetje heartbroken en jij stuurt verdomme een foto van je nagels? Really?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Thirteenth schreef:
    (...)

    Aawh, ben er voor je je kan me appen ;)


    I know. Thank you. 😊
    Je nieuwe username is wennen though. Wegens je profielfoto. 😂


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •