• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zusje: wat doe je?
    Ik: de personage's in m'n boek een persoonlijkheid geven, een uiterlijk en achtergrond informatie
    Zusje: oké, maar je moet wel zorgen dat je op z'n minst alle culturen in je verhaal vertegenwoordigd

    Point taken, maar ik wil me niet verplicht voelen om per sé elke nationaliteit te vertegenwoordigen, of er een homoseksueel koppel in te stoppen alleen maar om aan te geven dat je niet aan uitsluiting doet? Waarom zijn al deze dingen zo belangrijk tegenwoordig? Laat me gewoon schrijven.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik moet zo nog weg, maar ik wil niieet.
    Waarom wil ik nooit het huis uit na het avondeten? Ik heb er echt altijd zo'n hekel aan.


    Stenenlikker

    mijn organisatie- en planningskills zijn echt ruk atm


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het koud hebben en even lekker onder een warme douche is gewoon zo fijn, eh.
    Nu helaas wel weer door met wat schoolwerk, maar wel met wat chipjes erbij en een vol glas wijn!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Een eetstoornis is niet om aandacht te zoeken, of om grapjes over te maken. Het is facking hard, iedere dag weer, ondanks dat het al zo lang geleden is dat je beneden in de put lag. Het is niet iets wat zomaar over gaat. Het blijft in je.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Alvast mijn slaapkamerraam dicht gedaan. Het was koud daar. Ik hoop dat het iets warmer is als ik naar bed ga. Ook heerlijk MacGyver gekeken, interview op weebly gezet en meteen gepubliceerd. Fb bericht staat ingepland voor morgen.

    Vandaag naar de bosdag geweest en een vogelhuisje in elkaar getimmerd. Het ging beter dan verwacht, op de spijker die helemaal scheef zat na en ik ben nu al zo benieuwd of er van het voorjaar vogels in zullen komen en of ze een nestje gaan bouwen. Alleen wel jammer dat ondanks mijn goede inspanningen het vogelhuisje niet helemaal recht is, wat aan de plankjes lag, ik had hem liever niet scheef gehad. Nu alleen nog schilderen en dan ophangen van het voorjaar.

    Maandag uitzendbureau terugbellen vanwege dat zij mij hadden gebeld, zij reageerden snel want de dag daarvoor had ik gesolliciteerd. Maandag word ik terug gebeld en hoor ik of ik door de selectie ben.


    Physics is awesome

    Ergens ben ik er echt blij mee dat (Zuid)—Korea steeds meer bekendheid en erkenning krijgt, maar aan de andere kant... Argh, de fucking hypes. Cringes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I’m so confused about who I am.


    •

    dat was gewoon om me pijn te doen en het werkte rot op rot op rot op


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wauw, mijn moeder zit altijd zo lekker in d'r slachtofferrol en weet het altijd zo mooi om te draaien. Ja, sorry dat je je werkkamer moet "opgeven" terwijl je er maar 1 keer per maand komt op z'n max, en alleen maar zodat er een matras van m'n zusje in kan zodat dat kind een eigen kamer heeft omdat ze niet op d'r 14e nog steeds naast je in bed wil slapen, zoals ze al sinds d'r 8e ofzo moet doen, omdat haar eigen vader in háár kamer slaapt en jullie niet naast elkaar willen liggen. Ik ben heel m'n zaterdagavond bezig geweest met onderhandelen, maar je moest gewoon agressief worden omdat je je kamer verliest. Like, lmao, je verliest niks. Er ligt alleen een matras. Je bent gewoon een fucking egoïst want je verwacht dat iedereen alles maar voor je opgeeft. Maar sure. Ik ben de reden dat je een slechte nachtrust hebt gehad. Ik ben de reden waarom m'n zusje aan het ontsporen is. (Met ontsporen bedoelen we overigens dat ze nu een 6,3 voor biologie haalt, ipv een 9.) En dan vooral nog even dat naar boven rennen gisteren, en m'n zusje verrot schelden dat je je handen van d'r af trekt enzo. Dat was prachtig. Kind wilde alleen maar een eigen plekje. Vind je het nou echt raar dat iedereen in dit huis een constante drang heeft om perfect te zijn als jij telkens zo ontploft?
    Maar hé, gelukkig heb je m'n stiefpa om je vinger gewonden. Mag ik vandaag weer de hele dag te horen krijgen hoe alles mijn schuld is, terwijl ik gisteren alleen maar probeerde te helpen en jij het zo nodig moest verzieken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yo ik heb echt zin in sushi en guess what ik nu ga eten.???


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rozenthee schreef:
    Wauw, mijn moeder zit altijd zo lekker in d'r slachtofferrol en weet het altijd zo mooi om te draaien. Ja, sorry dat je je werkkamer moet "opgeven" terwijl je er maar 1 keer per maand komt op z'n max, en alleen maar zodat er een matras van m'n zusje in kan zodat dat kind een eigen kamer heeft omdat ze niet op d'r 14e nog steeds naast je in bed wil slapen, zoals ze al sinds d'r 8e ofzo moet doen, omdat haar eigen vader in háár kamer slaapt en jullie niet naast elkaar willen liggen. Ik ben heel m'n zaterdagavond bezig geweest met onderhandelen, maar je moest gewoon agressief worden omdat je je kamer verliest. Like, lmao, je verliest niks. Er ligt alleen een matras. Je bent gewoon een fucking egoïst want je verwacht dat iedereen alles maar voor je opgeeft. Maar sure. Ik ben de reden dat je een slechte nachtrust hebt gehad. Ik ben de reden waarom m'n zusje aan het ontsporen is. (Met ontsporen bedoelen we overigens dat ze nu een 6,3 voor biologie haalt, ipv een 9.) En dan vooral nog even dat naar boven rennen gisteren, en m'n zusje verrot schelden dat je je handen van d'r af trekt enzo. Dat was prachtig. Kind wilde alleen maar een eigen plekje. Vind je het nou echt raar dat iedereen in dit huis een constante drang heeft om perfect te zijn als jij telkens zo ontploft?
    Maar hé, gelukkig heb je m'n stiefpa om je vinger gewonden. Mag ik vandaag weer de hele dag te horen krijgen hoe alles mijn schuld is, terwijl ik gisteren alleen maar probeerde te helpen en jij het zo nodig moest verzieken.




    Mocht je ooit met iemand over dit willen praten, mijn pb en gb staan voor je open.


    Physics is awesome

    Ugh — ik zit zo ontzettend in de knoop met mezelf en wie ik ben. Like, ik voel me futloos en deze week was juist om mezelf weer helemaal op te laden. Nu zie ik er gigantische tegenop om morgen weer aan het werk te moeten, omdat m'n gevoelens all over the place liggen. Waarom ziet niemand dat? Waarom vraagt niemand ernaar? Waarom doet iedereen alsof ik alles in orde heb terwijl dat zo overduidelijk niet het geval is? I wanna cry.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2018 - 18:17 ]


    •

    Ooooooh my god deze nieuwe vocale tics. Red mij. Ik hou niet eens van koffie. Ik wil geen koffietics hebben. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, waarom heb ik buikpijn?


    Stenenlikker