• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden? Heb je veelste weinig panda's in je leven en wil je dat even kwijt?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 10:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thirteenth schreef:
    Alweer tien maanden gestopt met roken damn. Wie had dat gedacht ? :')


    De Telfort reclame. (cat)

    Sorry, moest even. :') maar gefeliciteerd! Top!! 🎉🎉🎉

    OTOFT: Ben benieuwd hoe het gesprek voor de stage zometeen gaan zal. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oef eindelijk weer een keer Studie & Advies doen. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Yo. Alleen thuis zijn, upset af zijn en dan ook nog Halsey luisteren is geen goed plan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    like, you know, it's okay to wait.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn ribben doen zo'n. fucking. pijn. Ik begrijp dat een compressievest belangrijk is voor het herstel, maar dit kan toch ook écht niet goed zijn. Nog vier weken te gaan hahahahahahahahahahahha.


    Caution first, always.

    Muuuh, waarom is het morgen alweer donderdag?! So much to dooo.


    Pfoe. Weer een hele dag met die koffer zeulen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waaaauw. Echt belachelijk hoe ze over me gepraat hebben zeg! En ik ben niet vrijwillig opgestapt. Ze hebben me van de opleiding afgedonderd door mn tourette! Stelletje pieeeps.
    Wel super tof dat ze t voor me opnam though. En geweldig dat zelfs oma helemaal over de toeren is van de manier waarop ik ben gedumpt. Maae tis ook te zot voor woorden dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Good expert it was.
    Fijn dat Yoda ook Engels geeft.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oke nog steeds dronken gotta sober up


    The truth is out there.

    Goddamnit dysphoria and periods don't really go together


    This ain't no place for no better man.

    Wow, Telenet stuurt een herinnering voor mijn factuur. Dat is ook de eerste keer dan meteen de boete aanrekenen. 😀 Hopelijk blijven jullie dat nu doen voor de trouwe klanten. In ieder geval ga ik niet lang meer blijven bij jullie. 👋🏼


    Ik wil een tuin vol egels

    Nu toch wel zenuwachtig voor straks. Ik heb alleen een tijd en locatie waar ik heen moet, maar verder geen informatie ontvangen. Ik ben vooral benieuwd naar de werktijden.


    Physics is awesome

    Echt ik stort gewoon elke keer na therapie gewoon in :') I didn't know it was possible to have so little energy ? Gisteren ook 4 uur bewusteloos op de bank gelegen :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Goede nieuws, niet meer dronken. Slechte nieuws, hangover terwijl ik zometeen weg moet.


    The truth is out there.