• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    -_-


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh ja, ik ging eerder van stage weg om te leren voor m'n tentamen morgen.... let's do this, hahahhelpmehaha


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kijk wel uit naar de ladies night morgen. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Love, love, love my job. Hoe zwaar ook.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het moeilijkste moment in het leven is toch het verlies van iemand. Ppf, ik vind het zo erg voor haar, maar ik ben blij dat ik haar persoonlijk heb gecondoleerd en haar laten zien dat ik er ook voor haar ben. :c


    One Who Travels A Higher Path.

    Yo, bf, als ik tussen zaterdag en vandaag ongeveer 15 keer per dag interesse kan opbrengen in je pokemon go screenshots, zou je me dan een heel groot plezier willen doen door op z'n minst even mee te denken bij iets waar ik mn carrière van wil maken? Nee? Ok.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb nu de boxed set van alle HP boeken in het Engels maar dat was niet handig want ik moet soort van mijn scriptie schrijven??? terwijl ik nu alles wil lezen???


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    Ik heb nu de boxed set van alle HP boeken in het Engels maar dat was niet handig want ik moet soort van mijn scriptie schrijven??? terwijl ik nu alles wil lezen???


    De beste scripties bevatten referenties naar HP.
    - Source: ikzelf. trust me.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    (...)

    De beste scripties bevatten referenties naar HP.
    - Source: ikzelf. trust me.
    Die ga ik quoten. Als ik 'm niet haal, wijs ik naar jou he. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rozenthee schreef:
    Yo, bf, als ik tussen zaterdag en vandaag ongeveer 15 keer per dag interesse kan opbrengen in je pokemon go screenshots, zou je me dan een heel groot plezier willen doen door op z'n minst even mee te denken bij iets waar ik mn carrière van wil maken? Nee? Ok.


    Dat is ook niet aardig. Misschien kun je een topic maken op Q erover dan kunnen andere Q'ers je helpen of meedenken. Anders heb je misschien op Q of in je privé iemand die je wel wil helpen en wil meedenken?

    Mijn pb en gb staat open voor je!


    Physics is awesome

    Yo ff ik was naar de lion king musical alweer en die dude die mufasa speelt hot damn ik wil 'm doen wie doet mee


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pinguino schreef:
    Yo ff ik was naar de lion king musical alweer en die dude die mufasa speelt hot damn ik wil 'm doen wie doet mee
    ME. ME ME ME. Die musical is zo gaaf he. Take me back.

    Also, ik wil Les Mis zien. IK WIL NAAR LONDEN. NU.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Look I really do miss you. But you and me, it just doesn't work.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Me, putting on pomegranate facial oil: I’m fucking Persephone, bow for me.
    Me, five minutes later, lounging in bed with five books and a mug of tea: COUCHPOTATOOO.


    Vandaag weer een afwijzing gehad, morgen word ik gebeld want ik had dinsdag een gesprek en ik denk dat ik daarvoor ook word afgewezen dus ik baal nu weer. Maar ik ga gewoon weer op zoek naar nieuwe vacatures.

    Net ook een milka reep op met hele oreo koekjes en een glaasje cola. Alleen had de cola na de reep een soort koffie smaak en nu vraag ik me dus af of het wel helemaal goed gaat met mijn smaakpappillen.


    Physics is awesome