• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Are the Twent and Ghent at it again?
    Je denkt dat je werknemers denken dat je homofoob bent and you're kinda running out of options. Maar je hebt de perfecte reaction meme gevonden om de situatie kracht bij te zetten. En dan nog zijn er mensen verwondert over het feit dat je enige vorm van humor kent...
    Misschien moet jij je ondertussen op jouw beurt eens zorgen maken over het feit dat je je fbi-agent bekeert hebt tot de wereld van kpop, nu je zelfs op facebook aangepaste recommends krijgt. Imagine having the same bias...

    our lord and saviour park jimin has returned to bless y'all for a third time, i aint gun stop

    Of je nu je leven gewijd hebt aan panda's, een kantoor vol hilariteit, of een hoop mannen die je niet begrijpt,
    of je je gewoon zo ontzettend blij voelt dat je dat met de rest van Quizlet wilt delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 0:43 ]


    A to the Z

    Dat geluid van het boren is zo hard, why now. D: :')
    En hopelijk gaat dat goed smaken vanavond. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Zin in vanavooonndddddddd _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet nog zoveel series verder kijken en alles en wat doe ik? We beginnen gewoon aan een nieuwe serie (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké maar — hoe kan dat aziatische mukbang meisje wat elke video zo'n 6000 calorieën naar binnen werkt nog zo slank zijn? Like, the fuck.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I guess you could say I'm a risk taker, wearing no waterproof make up. *wipes at stained cheeks*


    The truth is out there.

    Whoooo, morgen minimeeting met Archibi vlak voor onze tentamens, omdat we toevallig in hetzelfde gebouw op dezelfde tijd tentamen hebben.


    Stenenlikker

    Zometeen kaartjes kopen voor YALFest 2019, I love it.


    •

    Zoals verwacht nog een afwijzing. Serieus aan het nadenken om dan maar mijn cv op het internet te zetten en dan te vragen of iemand een leuke baan voor em heeft. Zou wel origineel zijn, ik vraag me alleen af of er iemand op zou regaeren.


    Physics is awesome

    Volgende week naar leuveeeeenn


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fallout 76 is een stuk stront, maar de Country Roads cover was lit so there's that? (no_chears)


    Caution first, always.

    De tapas was zo gevarieerd, royaal geserveerd en lekker. 🤤 Hoofdgerecht vond ik wat minder, maar al bij al zeker goed gegeten. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    De laatste keer dat ik me zo voelde fietste ik blind door rood :') Ben ergens blij dat ik thuis ben.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chill wakker worden dat je zo'n asshole over alles bent nondeknetter, doesn't hurt to be a little more friendly gezien wat ik voor je over heb. Misschien moet ik maar stoppen met energie investeren mag je lekker zelf alles uitzoeken, zal mij een rotzorg wezen joeh.


    The truth is out there.

    Spellman schreef:
    Oké maar — hoe kan dat aziatische mukbang meisje wat elke video zo'n 6000 calorieën naar binnen werkt nog zo slank zijn? Like, the fuck.

    Je wilt niet weten hoe erg Aziaten daar op de dunne figuur fixen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elke keer opnieuw word ik verliefd op het verhaal dat ik schrijf maar dit?? is?? zoveel beter als de rest?? Thanks NaNo, zonder jou was ik niet eens begonnen <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien