• • LITTLE PINK LADIES •
    • TRUTH OR DARE •

    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut
    Princeton Hall - Californië - 2018: Het is inmiddels 28 jaar geleden dat de beruchte wedstrijd rond de meisjes gestopt werd door een groep Princeton scholieren en in de tussentijd heeft een nieuwe generatie die school al onveilig gemaakt. De generatie met de zonen en dochters van eerdere Princeton scholieren, om precies te zijn. Nu is het bijna tijd dat zij gaan studeren maar ze willen nog een laatste zomer samen doorbrengen.
    Om het in de maanden wat interessant te houden, besluiten ze om het spel truth or dare te spelen. Op de meest willekeurige momenten komt de vraag omhoog en de dagen gaan zo stuk voor stuk voorbij. Maar hoe dichterbij het einde van de zomervakantie komt, hoe extremer de vragen en dares worden. Sinds de vragen anoniem worden verspreid binnen de groep, kan niemand aangesproken worden en heeft iedereen vrij spel. Zal de vriendengroep dit spel wel kunnen overleven of vallen ze al uit elkaar voor ze echt zijn vertrokken?


    • EXTRA INFORMATIE •

    • Dit is een "next generation" rpg waar dus ook gebruik wordt gemaakt van personages van de vorige rpg. Je hoeft echter niet bekend te zijn met deze rpg/personages om mee te kunnen doen. Je kan altijd vragen of je je mag aansluiten bij een van de families waardoor je alle nodige informatie krijgt. Je mag ook een karakter maken die niks te maken heeft met de vorige generatie.
    • We zullen samen verschillende truths en dares verzinnen, dit komt op een lijst te staan. Dingen hieraan toevoegen mag altijd.
    • De truths en dares op de lijst zullen gekozen worden door een random picker. Degene die aan de beurt is zal dus niets zelf hoeven te verzinnen.
    • "Love & Lust" dares zullen maar sporadisch voorkomen, het spel zal dus zeker niet om dat thema draaien.

    • PERSONAGES •

    NAAM - LEEFTIJD - STATUS - PAGINA - USER
    • Luciana Irina Montana - 18 - Daddy's Little Princess - 1.1 - Maluma
    • Emilia Anastasia Montana - 17 - Het zusje van ... - 1.1 - Kavinsky
    • Oonah Smith - 19 - No status - 1.1 - Rayla
    • Olivia Nova Anderson - 17 - The Rebel - 1.4 - xJess
    • Zara Reese Edwards - 17 - The Queen - 1.4 - Imelda
    • Kaya Diana DiMarco - 18 - The Bad Vixen - 1.4 - Maluma
    • [R] Lilou Solene Belrose - 18 - Crazy Française - 1.4 - WrittenWords
    • Eden Isla Sadler - 18 - No status (yet) - 1.5 - Rayla
    • Cristall Amalia Dalia Laincross - 19 - Mysterieuze nieuweling - 1.6 - Ayala

    • Cole Smith-Chamberlain 18 - Classclown - 1.1 - SaIem
    • [R] Axl Smith-Chamberlain - 18 - 1.1 - Hajarajanaan
    • Evan Chester Dale - 17 - Smartpants - 1.4 - SaIem
    • Elio Romeo Silvestri - 18 - Filmfanatic - 1.4 -Kavinsky
    • Marcos Ricardo Gonzalez - 18 - The jock - 1.5 - IrisWestAllen
    • Benjamin Clementine Anderson - 21 - Babysitter - 1.4 - SaIem
    • Lukas Daniel Møller - 18 - Die ene - 1.5 - Fika
    • Matthew Austin Anderson - 19 - Troublesome Asshole - 1.4 - IrisWestAllen
    • Zayn Elijah el Amrani - 19 - Doctor Dreamy - 1.5 - Maluma
    • Mason James Ivers - 18 - The (romantic) sweetheart - 1.5 - xJess
    • Jude Ace Levon - 19 - The 'dont give a f—' delinquent - 1.6 - Gasina


    • INVULLEN •

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd (17-19)
    • Status
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Familie (Dit kan zo uitgebreid zijn als je zelf wilt. Denk aan geschiedenis, reputatie, rijk of arm, werk, etc.)
    • Geschiedenis
    • Extra (denk aan likes, dislikes, allergieën, verslavingen, angsten, dromen etc.)
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Je mag meerdere personages hebben. Let echter wel op wat je zelf aan kan en dat er een balans is tussen je personages (bijvoorbeeld niet 3 vrouwen)
    • 16+ is toegestaan, ofcourse
    • Niemand is perfect!
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 23:19 ]


    El Diablo.

    Mon topics!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Whoohoo! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mine


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh ik zie dat ik er nog niet bij sta (A) sorry, school is killing me atm maar dat moet volgende week rustiger worden XD

    Ik twijfel alleen nog gigantisch over het geslacht van mijn rol en of ik er één neem of twee..

    xJess schreef:
    Oh ik zie dat ik er nog niet bij sta (A) sorry, school is killing me atm maar dat moet volgende week rustiger worden XD

    Ik twijfel alleen nog gigantisch over het geslacht van mijn rol en of ik er één neem of twee..


    Ik twijfel ook nog even over hoeveel mensen ik wil :'D Let me know!


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Ik twijfel ook nog even over hoeveel mensen ik wil :'D Let me know!


    Ik denk dat ik sws een meid wil, Scarlett 2.0.
    Maar ergens wil ik ook graag een gozer voor dit plot dus vandaar dat ik zo twijfel.. ik ga er nog even over dubben vanavond c:

    AXL SMITH-CHAMBERLAIN



    NAAM
    Axl Smith-Chamberlain

    LEEFTIJD
    18, hij is geboren op 8 februari 2000

    EXTRA
    • Allergieën: Schaaldieren, pinda
    • Angsten: Angst voor naalden
    • Dislikes: Doktersbezoeken, spicy food, sigaretten, luidruchtige personen,
    • Eigenaardigheden: Krijgt altijd de hik na het niezen, is vastberaden pas seks na het huwelijk te willen
    • Likes: Rainy Sundays, rockmuziek, popcorn, kamerplanten, hanging with friends
    • Favorieten: The Ramones, navy blue, aardappelkroketjes, kombucha, Clue, Alba
    • Geaardheid: Hetero
    • Geloof: Katholiek Christen - niet actief
    • Gewoontes: Na elke maaltijd en tussendoortje tanden poetsen, waar dan ook, 's ochtends zo snel mogelijk de pyjama uit,
    • Hobby's: Free running, zwemteam, boardgames
    • Talenten: elektirsche gitaar



    INNERLIJK
    POSITIEF
    • Allemansvriend
    • Behulpzaam
    • Bezorgd
    • Competitief
    • Dankbaar
    • Dromer
    • Enthousiast
    • Flexibel
    • Geduldig
    • Ijverig
    • Leergierig
    • Romanticus
    • Verantwoordelijk
    NEGATIEF
    • Cijfert zich vaak weg voor een ander
    • Huismus
    • Kieskeurig
    • Kwetsbaar
    • Naïef
    • Onvoorspelbaar
    • Onzeker
    • Rusteloos
    • Subtiliteit is aan hem verloren
    Er is een verschil tussen Axl kennen en Axl kénnen. Hij is iemand die voor iedereen klaar staat en graag wil helpen, maar is niet het type dat zich in groep naar de voorgrond dringt. Het is niet dat hij niet graag in zijn hartje laat kijken, maar hij zal het niet spontaan doen, alleen als er naar gevraagd wordt.
    Liefst van al hangt hij thuis rond met zijn gitaar of speelt hij een spelletje. Als hij daar niet te vinden is is hij aan het sporten.
    Bovendien is hij een hopeloze romanticus, die gelooft in de eeuwige liefde en zich niet voor minder zal settelen.


    UITERLIJK
    • Lengte: 1m85
    • Bouw: Athletisch
    • Haar: bruin, in model gesneden
    • Ogen: bruin, amandelvormig
    • Kenmerken: sproetjes rond de neus, rechte tanden, brede glimlach,
    • Kledingstijl: heel uiteenlopend
    • Bodymods: geen
    • Extra: draagt een simpele purity ring om zijn duim.

    FAMILIE EN GESCHIEDENIS

    Vader: Parker Thomas Smith (45) - Kinesist
    Vader: David Newton Chamberlain-Smith (46) - Freelance artist
    Moeder: Onbekend / Ei-donor
    Broer: Cole Smith-Chamberlain (18)
    Draagmoeder/Tante: Malin Gracie Newton (44) - Zwemcoach
    Oom: Tanner Jacob Smith (45) - co-eigenaar b&b + theehuis
    Nichtjes: Oonah (19) en Alba (2) Smith


    RELATIES

    Alba Smith - my preciousssss
          Stiekem is Assol's, zoals zijn kleinste nichtje hem gedoopt heeft, favoriete persoon aller tijden toch echt wel kleine dreumes Alba. Ze heeft zijn hart gestolen op het moment dat ze bij het eerste kraambezoek zijn vinger in haar handje nam... en vervolgens haar luier vol poepte. Axl kwam niet meer bij van het lachen en draagt het kleintje sindsdien op handen, figuurlijk dan.
    • Cole Schmoopie Smith - I'll love you forever, I'll like you for always, As long as I'm living my brother you'll be.
          Samen met zijn broer kan Axl de wereld aan; ze kunnen heerlijk ouwehoeren, elkaar voor paal zetten maar Axl weet dat Cole hem door dik en dun zal steunen. Dat is ook geheel wederzijds. Hij heeft zijn broer altijd gehad en zou niet weten hoe hij zonder hem verder moet.
    • Oonah Smith - You are my sunshine... but don't tell anyone.
          In groep zal Axl zijn nichtje vaak proberen te stangen, maar hij kan het dan tegelijk niet hebben als iemand anders dat doet. Oonah is net als een klein zusje voor hem, ondanks ze anderhalf jaar ouder is, en hij zou er alles aan doen om haar te beschermen en dat maakt hij haar dan ook op tijd en stond duidelijk. Wie het in zijn bol haalt Oonah te kwetsen zal daar wat Axl betreft fysieke gevolgen van dragen.
    • Lu Montana - You're still annoying though
          Axl en Lu kennen elkaar al van toen ze nog in de pampers zaten. Toen ze klein waren en Cole het niet kon laten aan Lu's staartjes te trekken was het Axl die tussenbeide kwam, waarna hij zelf op zijn donder kreeg van Lu die vond dat ze het zelf wel kon maar hem toch wel een knuffeltje gaf voor de moeite. Ook nu zit hun relatie ongeveer zo in elkaar. Ze zijn heel close met elkaar, maar kunnen kibbelen alsof ze broer en zus zijn. Toch houden ze bij elkaar een oogje in het zeil, zeker wat partnerkeuze betreft - als het aan Lu lag dan was zelfs de prinses van Genovia niet goed genoeg voor Axl en ook hij heeft al menig klappen uitgedeeld aan jongens die Lu's hartje gebroken hebben.
    Wellicht heeft dat ook een beetje te maken met het feit dat Axl en Lu elkaar hun eerste echte kus gaven een jaar of vier geleden, op een verjaardagsfeestje tijdens het flesje draaien. Daarna hadden ze een tweetal weken wat omdat ze dachten dat het zo hoorde, maar het voelde toch echt wel té raar omdat ze te goede vrienden waren.
    • Emilia Montana - BBFF's gurl
          Bij Emilia kan Axl tot rust komen; ze kunnen het namelijk erg gezellig hebben zonder per sé woorden te hoeven wisselen. Omdat Emilia zijn liefde voor bordspelletjes speelt kan je hen dikwijls aantreffen ergens achterin het theehuis; een volledige tafel ingepalmd door een spelbord en alle toebehoren. Met een beetje geluk blijven er van de muffin die ze zouden delen nog wat kruimels over voor Axl, maar is dat niet zo dan is hij daar ook zeker niet rouwig om.
    Als Emilia weer eens een foute jongen gekozen heeft dan biedt hij ook altijd zijn schouder om op uit te huilen en een luisterend oor aan. Ze is zijn beste maatje.
    • Lilou Belrose - well prank you too
          Dat Axl geen complete engel is heeft hij aan Lilou maar al te vaak al bewezen. De twee kunnen het niet laten elkaar bij de neus te nemen als Lilou bij de Smithjes, dan wel voor Cole, over de vloer komt. Zo gebeurt het maar al te vaak dat Axl al zijn dobbelstenen uit de dozen mist of zijn boeken allemaal ondersteboven staan als Lilou er geweest is. De blondine kan er dan op haar beurt op rekenen zoute koffie te moeten drinken als ze vraagt aan Axl om het suiker door te geven, of dat haar veters in een onoplosbare knoop zitten wil ze haar schoenen bij de deur hebben achter gelaten.
    • Zara Edwards
          Axl heeft he stiekem wel een crush op Zara en stopt af en toe anoniem wel eens een leuk briefje in haar kluisje. Desondanks schuwt hij zich niet om het haar te laten weten als zijn mening verschilt van de hare en raken ze vaak in discussies verwikkeld, zonder dat deze echt verhit raken weliswaar. Men noemt hen wel eens meneer en mevrouw president van de debatclub (er is geen debatclub).
    • Benjamin Anderson - Stay away from my cousin.
          Ben mag Axl dan wel niet kennen, andersom geldt niet hetzelfde. Als Benjamin in de buurt van Oonah is dan mag je er zeker van zijn dat Axl daarvan op de hoogte is en ongezien een ergens een oogje in het zeil houdt. De enige reden dat hij de confrontatie nog niet is aangegaan met Benjamin is omdat Oonah hem dat verboden heeft.
    • Kaya Dimarco - You are nothing.
          Nadat Axl gezien heeft hoe Cole heeft afgezien tijdens, maar ook nog na, zijn relatie met Kaya kan hij de dame écht niet meer luchten. Hij probeert haar grotendeels te negeren maar als hij haar rond zijn broer ziet draaien kan hij het daar simpelweg niet bij laten, waardoor de twee vaak hevige en welgemeende ruzies hebben en Axl zich er niet voor schuwt haar te laten weten wat hij precies van haar denkt.
    • Matt Anderson - The decent Anderson.
          Daar waar Cole en Matt hevig botsen ligt dat tussen Axl en Matt wel even anders. Axl neemt de moeite om naar Matt's standpunt te luisteren en kan begrijpen waarom hij Cole niet mag. Echt bevriend kan je hen niet noemen, maar van de drie Anderson-telgen is Matt degene die Axl het liefst in zijn buurt heeft. Wanneer het tussen Cole en Matt weer op een uitbarsten komt doet Axl wat hij kan om de schade te beperken, op gelijk welke manier dat nodig is zonder daarvoor per sé een kant te kiezen.
    • Marcos Gonzalez - The unlikely friend
          Marcos en Axl verschillen dag en nacht, maar omdat Cole zoveel tijd doorbrengt met hen beiden is Axl hem wel degelijk gaan appreciëren. Ze zijn geen van beide zo close met elkaar als met Cole, maar toch zijn ze bevriend geraakt. Axl heeft altijd een chocoladereep op zak als hij weet dat Marcos in de buurt is, om chagrijn te voorkomen en af en toe brengt hij Alba wel eens mee over de vloer zodat ze met Florencia kan spelen.
    • Zayn Amrani - Got a secret
          Zayn en Axl zijn al bevriend van toen ze nog in het kleuterklasje zaten, nadat Zayn een pijntje op Axl's knie "beter" had gekust. Ondanks zijn reputatie als womanizer is Zayn voor Axl de perfecte persoon om het over romantiek mee te hebben.
    Hoe hij er achter gekomen is weet Axl inmiddels niet meer, maar hij heeft het op zich genomen Zayn van zijn verdrinkingsangst af te helpen door hem, vaak 's avonds laat als de school verlaten is, zwemlessen te geven.
    • Daniel Møller - Buddy, old pal, old buddy
          Daniel is iemand waar Axl veel van zichzelf in herkent. Het is dan ook geen wonder dat de twee het uitstekend met elkaar kunnen vinden. Ze hebben minstens één keer in de week een jamsessie met hun gitaren en zo is het eigenlijk wel prima; veel fun zonder veel conversatie.
    • Olivia Anderson - Yeah... no...
          Ondanks dat Axl Olivia ook al een heel eind kent heeft hij niet zo'n beste band met haar. Hij krijgt het regelmatig een beetje op z'n heupen van haar nood om in de spotlight te staan, en dan vooral de manier waarop ze deze eist. Ze mag dan wel knap wezen, Axl voelt zich absoluut niet tot haar aangetrokken en zal haar eerder een beetje mijden.
    • Evan Dale - You're pretty cool
          Ondanks de weinig populaire status van Evan, weet Axl zijn grapjes en t-shirts altijd wel te appreciëren en moet dan ook vaak luidop lachen als hij toevallig iets opvangt. Echt close zijn de twee niet, maar Axl mag de jongen wel. Zo af en toe nodigen hij en Emilia Evan wel eens uit om een spelletje mee te spelen, als ze iets willen doen dat leuker is met meer dan twee spelers.
    • Elio Silvestri - Just keep swimming, just keep swimming
          Axl en Elio zitten bij elkaar in het zwemteam en zijn tijdens de training met elkaar aan de praat geraakt. Axl, als co-aanvoerder van het team zijnde, heeft dan ook een sleutel tot het zwembad en heeft deze eens uitgeleend aan Elio, zodat hij het zwembad kon gebruiken als filmset. Sindsdien zijn de twee bevriend, dan wel op een eerder oppervlakkig niveau. Axl zal ook altijd Elio's zelfbeeld proberen boosten door hem tijdens de trainingen en wedstrijden aan te moedigen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2018 - 21:16 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mttt!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    LUCIANA "LU" IRINA MONTANA
    “I'm tough, I'm ambitious, and I know exactly what I want. If that makes me a bitch, okay.”


    NAAM
    Luciana - Light
    Irina - Peace
    Montana - Mountain

    Haar naam wordt regelmatig afgekort naar Lu

    LEEFTIJD
    Lu is 18 jaar en geboren op 17 augustus.

    STATUS
    Lu is al sinds haar geboorte daddy's Little Princess. Dit is een titel waar ze nog lang niet vanaf wil komen. Ze weet namelijk dat ze alles van hem kan krijgen en overal mee weg kan komen, zolang ze hem maar een beetje lief aankijkt.

    UITERLIJK
    • Licht gebruinde huidskleur net als haar vader
    • Lange, donkerbruine lokken waar de onderkant wat lichter is
    • Duidelijke, vrij rechte wenkbrauwen
    • Grote donkere Bambi ogen omringt met lange wimpers
    • Rechte neus en volle, zachte lippen
    • Duidelijke maar toch zachte kaaklijnen
    • 1,62 lang
    • Ze heeft curves maar verder een slank figuur
    • Ze heeft meerdere piercings in haar oren en tepelpiercings
    • Qua tattoos heeft ze een kroon op haar schouder, een roos op de binnenkant van haar bovenarm en op dezelfde arm een leeuw, maar dan aan de binnenkant onder.
    • Haar stijl wisselt per dag, maar ziet er altijd goed uit

    KARAKTER
    • Zeer ambitieus
    • Erg charmant
    • Intelligent
    • Spontaan
    • Zelfverzekerd
    • Loyaal
    • Gouden hart voor haar vrienden en familie
    • Doorzetter
    • Leider
    • Origineel
    • Onafhankelijk
    • Best touchy en cuddly, houd van fysiek contact maar zal dit ontkennen als het wordt gevraagd
    • Ongeduldig
    • Vrij dominant
    • Koppig
    • Sassy queen
    • Tikkeltje jaloers
    • Enorme perfectionist, het is nooit goed genoeg voor haar
    • Verwend
    • Materialistisch
    • Tikkeltje impulsief
    • Gaat vaak te ver als ze iets wilt
    • Kan behoorlijk hard zijn, voor anderen maar ook zeker haarzelf


    FAMILIE
    Vader - Roman Damario Montana - 47 - Eigenaar luxe Montana hotelketen
    Moeder - Celeste Dariya Montana - 46 - Eigenaresse van eigen modelijn -
    Zusje - Emilia Anastasia Montana - 17
    Roman en Celeste gingen na high school voor een tweede keer uit elkaar. Dit doordat ze beiden naar andere scholen gingen en andere conflicten binnen de relatie. Jaren later hebben ze elkaar weer gevonden en sloeg de vonk weer over. Nog geen twee jaar later was Lu daar en waren ze getrouwd, waarna ook al snel Emilia kwam.
    Lu kijkt erg op naar haar ouders en ook naar de relatie die ze hebben. Ze is er dan ook heilig van overtuigd dat je altijd weer bij elkaar komt, als je voor elkaar gemaakt bent. Zoals haar ouders.


    GESCHIEDENIS
    Lu is opgegroeid in een geweldige wereld. Haar ouders zijn beide grootverdieners. Haar moeder is de eigenaresse van een succesvolle modelijn. Haar vader de eigenaar van de Montana hotelketen. Luxueuze hotels waar het werkelijk aan niets ontbreekt. Beide bedrijven zijn door haar ouders vanaf de grond opgebouwd dus Lu weet al van jongs af aan dat je door hard werken ver komt. Deze instelling heeft ze dan ook altijd gehad.
    Al sinds ze een baby was trok Lu heel veel naar haar vader toe, ze is dol op hem en hij is makkelijk de belangrijkste persoon in haar leven. Ze houdt ook zeker van haar moeder en kijkt naar haar op, maar ze is nou eenmaal gewoon een daddy's girl. Dit komt ook deels omdat ze alles kan krijgen en overal mee weg komt, als ze hem maar even lief aankijkt. Bij haar moeder is dit wel anders. Die is gewoon iets strenger maar nog steeds rechtvaardig, dus het zit goed tussen ze.
    Met deze achtergrond weet je gewoon dat Lu heel comfortabel is opgegroeid. Ze had volledig de ruimte om zichzelf te ontwikkelen en te groeien in de persoon die ze nu is, en kon alles krijgen wat haar hartje begeerde. Het moeilijkste wat ze heeft meegemaakt is waarschijnlijk de normale teen-drama.
    Lu is altijd heel ambitieus geweest en een harde werker. Met haar naam en instelling is ze dan ook toegelaten tot École hôtelière de Lausanne. Een van de meest prestigieuze hotelscholen ter wereld, gelegen in Zwitserland.

    EXTRA
    Geaardheid: Hetero. Maar vind het niet erg om met een meisje in bed te duiken.
    Talen: Engels, Spaans, redelijk goed Portugees en een beetje Bulgaars.
    Toekomstige studie: Lu heeft altijd erg opgekeken naar haar ouders, maar ziet zichzelf eerder in het hotelwereldje werken dan in de modebranche, hoe dol ze ook is op fashion. Ze gaat dan ook naar de hotelschool.
    Dromen: Ze wilt later de hotelketen van haar vader overnemen en nog verder uitbreiden, ook wil ze ervoor zorgen dat de hotels bekend worden als de beste in de wereld.
    Verder heeft ze ook echt een droom om ware liefde te vinden uiteindelijk en moeder te worden, al staat haar toekomst nu wel echt op de eerste plek.
    Angsten: Insecten, met name spinnen en nachtvlinders.
    Verslavingen: Geen.
    Likes: Mooie spullen, shoppen, spa days, reizen, uitgaan, cuddles, making out, slapen, cocktails, warme chocolademelk, warmte, haar vrienden, honden, mode, design, Montana-hotels, haar familie, auto's, Monopoly, Ludo, poker, dansen, luie dagen
    Dislikes: Vroeg opstaan, fietsen, de kleur bruin, insecten, viezigheid, mensen die denken dat ze niet hard werkt door het gezin waar ze uit komt, kou, mensen zonder enig doel voor ogen.
    Huisdier: Ze heeft sinds kort een puppy genaamd Pablo.
    Drives: Op het moment een matzwarte Range Rover.
    Love Ze heeft één echte vriend gehad. Verder heeft ze wel een aantal hook ups en flings gehad. Ze hecht zelf geen enorme waarde aan seks en vind dat het vooral leuk moet zijn. Dit betekent niet dat ze met zomaar iedereen het bed in duikt.

    RELATIES
    Axl Smith-Chamberlain
    Ze kennen elkaar al zowat hun hele leven. De twee hebben een goede band, al lijkt het soms alsof ze broer en zus zijn. Ze kunnen behoorlijk met elkaar kibbelen. Als het erop aankomt staan ze wel altijd voor elkaar klaar en kunnen ze alles bij elkaar kwijt. Lu will fight anyone who comes for him.
    Lilou Solene Belrose
    De twee zijn vriendinnen en gaan vaak samen uit.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 23:49 ]


    El Diablo.

    Oeh I like this. Mag ik een meisje? Ik heb niet met de vorige RPG meegedaan, maar ik mis niet veel, denk ik?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    Oeh I like this. Mag ik een meisje? Ik heb niet met de vorige RPG meegedaan, maar ik mis niet veel, denk ik?


    Nee, zeker niet. We starten allemaal met nieuwe personages. Enkel daarvan zijn de ouders dan wel bekende van elkaar, afkomstig van de vorige RPG.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oonah Smith
    “I may not be the girl everyone wants, but at least I'm not the girl that everyone's had.”


         
    LEEFTIJD
    19 jaar — Oonah is geboren op een warme zomerdag in Juli; de 19de om precies te zijn.
    Doordat de brunette op sommige vlakken wat moeite heeft met school heeft ze een jaar over moeten doen, waardoor ze momenteel een van de oudste is in haar klas.
         
         
    REPUTATIE
    Oonah draagt niet specifiek een bepaalde status, dit mede ook doordat ze zich daar totaal niet mee bezig houdt en eveneens er niet van houdt om labels om mensen te plakken die een eerste indruk op sommige vlakken al weten te verpesten.
          Net als haar moeder in haar schooltijd was, is Oonah niet het rebelse, opstandige type, waardoor ze wellicht iets minder gauw opvalt dan iemand die erg luidruchtig en op de voorgrond staat. Dit maakt haar overigens ook geen stille nerd, of wat dan ook in die richting.

    “I want a person who comes into my life by accident, but stays on purpose.”

    INNERLIJK
          — Loyaal.
          — Secuur.
          — Creatief.
          — Artistiek.
          — Leergierig.
          — Doorzetter.
          — Vindingrijk.
          — Sloddervos.
          — Doelgericht.
          — Harde werker.
          — Onzeker, op sommige vlakken.
          — Geen blad voor haar mond, tot op zekere hoogte.

    Toelichting: Komt.

    GESCHIEDENIS
    Familie
    • Grootvader (vader's kant) • Jack Smith — ICT.
    • Grootmoeder (vader's kant) • Marjorie Aberdeen-Smith — Eigenaresse B&B + theehuis.
    • Grootvader (moeder's kant) • Richard Newton — Zwemcoach (gepensioneerd).
    • Grootmoeder (moeder's kant) • Olivia Marie Newton — Huisvrouw.

    • Vader • Tanner Jacob Smith, 45 jaar — Co-eigenaar B&B + theehuis.
    • Moeder • Malin Gracie Newton, 44 jaar — Zwemcoach.
    • Zusje • Alba Smith, 2 jaar — Being her perfect self.
    • Oom • Parker Thomas Smith, 45 jaar — Kinesist.
    • Oom • David Newton Chamberlain - Smith, 46 jaar — Freelance artist/Tattoo artist.
    • Neef • Axl Smith - Chamberlain, 18 jaar — Student.
    • Neef • Cole Smith Chamberlain, 18 jaar — Student.

          Gezin.
    Malin en Tanner zijn sinds hun samenkomen in hun schooltijd niet meer uit elkaar gegaan en altijd een koppel gebleven. De twee verloofde zich tijdens de zwangerschap van Oonah, maar moeten tot op heden nog een datum prikken. De reden hiervan is puur doordat ze het telkens lijken te vergeten, wat niks te maken heeft met hun relatie, maar puur doordat de twee zo op gaan in hun gezinsleven en samenzijn dat het er gewoonweg niet van komt.
          Zeven jaar na afstuderen van zowel Tanner als Malin, kwam Oonah na een volledig voldragen zwangerschap gezond en wel ter wereld. Aan liefde heeft de brunette nooit een te kort gehad, daar ze door het hele Smith's gezin bedolven werd — er was altijd wel iemand in voor een kusje, een knuffeltje of zelfs een dutje samen. Oonah kan dan ook oprecht spreken over een zorgeloos jeugd, waar ze tot op de dag van vandaag nog met volle teugen van weet te genieten.
          De brunette is verzot op haar beide ouders en houdt dan ook van hen beide evenveel. Toch is Oonah een echte papa's kind en hoewel ze uren plezier kan hebben met haar moeder, zoekt ze desondanks vaker haar vader op. Dat de twee een speciale band hebben samen, was voor Malin al vrij snel na de geboorte duidelijk; daar waar de kersverse moeder uren aan het wiegen was wanneer baby Oonah last had van krampjes, viel ze bij haar vader vaak na een warm badje al gauw op de arm in slaap.
          Ongeveer 8 maanden na de geboorte van Oonah, raakte Malin opnieuw zwanger; ditmaal via IVF om zo het geluk van twee baby's te mogen dragen voor Parker en Newt, Oonah's oom's. Beide jongens kwamen eveneens gezond ter wereld, echter werden zij wel een maand eerder gehaald vanwege lichte zwangerschapscomplicaties. Oonah is de eerste opgegroeid met de tweeling, niet beter wetende dat dit voor haar twee broertjes zijn en ondanks dat ze nu inmiddels veel beter weet, ziet ze zowel Axl als Cole niet veel anders.
          Twee jaar geleden mocht het Smith gezin nog één keer een nieuw lid verwelkomen en werd de jonge Alba geboren.
    Oonah is compleet weg van haar zusje, ondanks het grote leeftijdsverschil, en de twee zijn dan ook precies twee handen op één buik — waar Oonah is, is Alba het liefste ook en andersom net zo graag. De kleine meid heeft inmiddels beide Smith's gezinnen volledig om haar kleine vingertjes gewonden en geniet daar volledig van. Echter, dat Oonah een favoriet is zal ze ten alle tijden duidelijk weten te maken.

          Liefde.
    Oonah heeft op het liefdesgebied weinig te melden, daar ze een echte relatie nog niet heeft gehad.
    Het is niet dat de brunette veeleisend is, maar diep in haar hart weet ze exact wat ze graag wil en daar wijkt ze voor haast niemand vanaf. Oonah wil precies dat in een relatie wat haar ouders ook hebben — het pure, oprechte wat zij delen is voor hun dochter erg van belang. Ze heeft maar weinig relaties gezien die zo echt zijn, waar de liefde geen dikke kleffe bedoeling is, maar soepel door gaat in alles om hen en het gezin heen.
          Los van een keer zoenen met een jongen, die Oonah op dat moment ook echt leuk vond, heeft de jonge vrouw dan ook nog niks gedaan. Ze staat hier pas voor open wanneer ze voor haar die ene persoon gevonden heeft.





    “Music is my escape.”




    UITERLIJK
    Oonah is een echte mix van haar beide ouders, waar ze qua karakter net iets meer weg heeft van haar moeder, lijkt ze qua uiterlijke veel meer op haar vader.
    Daar waar haar moeder namelijk lange, blonde lokken heeft, heeft Oonah de donkerbruine kleur overduidelijk van haar vader — inclusief de dikke slag die er van nature al doorheen zit. Eens hadden haar lokken een lange lengte, maar daar heeft ze onlangs de schaar in laten zetten, waardoor ze nu iets over haar schouders vallen. Meestal heeft Oonah haar haren dan ook los hangen, maar zo nu en dan bind ze de helft ook weleens op een knotje, bovenop haar hoofd.
          Haar ogen hebben een chocoladebruine kleur en worden omringd met een volle rij, lange wimpers. Vooral onder haar ogen en over haar neus heen wordt haar huid gesierd met sproeten, die ten alle tijden te zien zijn. Oonah draagt vrijwel altijd wel make-up, vooral tijdens het uitgaan, maar is geen overdreven poederdoos. Ze houdt het liefste van natuurlijke kleuren, maar zoekt daarvan vaak wel de iets donkere kant op. Wanneer de brunette geen make-up op heeft voelt ze zich vaak niet lekker, of heeft ze een huiselijke dag voor zichzelf genomen waarin niks moet.
          Oonah is qua kleding niet de moeilijkste; ze draagt dat wat ze zelf mooi vind, evenals fijn vindt zitten en laat zich hierdoor niet beïnvloeden door andere; of de modetrends van nu. Haar favoriet is toch wel een oversized trui, waar ze lekker in weg kan duiken.
          Lichamelijk is Oonah van een slank postuur en heeft ze haar rondingen op de juiste plekken zitten. Door het geregeld zwemmen wat de brunette graag doet is vrij atletisch gebouwd. Ze heeft net als moeder een zachte tint in haar huidskleur zitten, waardoor ze iets meer kleur op haar gezicht heeft, tezamen met diezelfde lichte blossen — welke roder kleuren naarmate ze in verlegenheid wordt gebracht.
          Oonah heeft twee tatoeages laten zetten.
    De tattoo op haar rug was haar eerste, waarna ze er nog een op de binnenkant van haar pols liet zetten. Op dit moment zou ze nog heel graag een tatoeages voor haar zusje laten zetten, maar heeft hier tot op heden nog niet het perfecte idee voor gevonden. Oonah twijfelt anders om hier nog even mee te wachten tot ook Alba de leeftijd heeft bereikt dat ze er eventueel eentje mag.

    EXTRA
    • Likes • Zwemmen — Buiten zijn — Muziek — Uitgaan — Winkelen — Mannen — Boeken — haar familie — Alba — Cuddles
    • Dislikes • Insecten — Betweters — Leugenaars — Handtastelijkheid — Onweer —
    • Tics • Oonah gaat aan haar kleding plukken als ze zenuwachtig wordt en speelt vaak met een lok haar wanneer ze ergens geconcentreerd mee bezig is.
    • Hobby's • Net als haar moeder ligt Oonah graag in het water en behoort zwemmen dan ook zeker tot een van haar hobby’s. Echter, ook muziek is er met de paplepel bij haar ingegoten, waardoor ze zo geregeld te vinden is bij haar vader’s muziekspullen. Oonah heeft dan ook een erg goed gevoel voor ritme en weet muziek redelijk goed aan te voelen.
    • Dyslexie • Samen met dyscalculie zijn dit voor Oonah de twee grootste struikelblokken waar ze soms behoorlijk wat last van heeft.
    • Geaardheid • Oonah is voor de volle honderd procent heteroseksueel.
    • Claustrofobie • Door een ongelukje in haar jeugd vindt Oonah het verschrikkelijk om in kleine ruimtes te zijn. Ze mijdt deze dan ook volledig en neemt steevast een trap, zelfs wanneer het vijftig verdiepingen betreft. Ook een kleine, drukke en volle ruimte zal ze volledig passeren.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2020 - 14:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Imelda schreef:
    Oeh I like this. Mag ik een meisje? Ik heb niet met de vorige RPG meegedaan, maar ik mis niet veel, denk ik?


    Ofcourse! Je mist zeker niet veel, ik denk vooral de geschiedenis van de ouders enzo. Als je daarover informatie wilt hebben mag je het altijd vragen en het komt als het goed is ook in de rol te staan ^^


    El Diablo.

    Emilia Anastasia Montana

    Naam
    Emilia: Origin: LatinMeaning: Rival

    Anastasia: Origin: Greek Meaning: Resurrection


    Leeftijd
    25 januari, 17 jaar, Aquarius

    Element: Air
    Quality: Fixed
    Color: Light-blue, Silver
    Day: Saturday
    Ruler: Uranus, Saturn
    Greatest Overall Compatibility: Leo, Sagittarius
    Lucky Numbers: 4, 7, 11, 22, 29
    Date range: January 20 - February 18

    Reputatie
    Het zusjes van... Het is niet eens perse dat Emilia zelf niet opvalt of er voor zorgt dat ze op de achtergrond valt. Het is meer dat haar oudere zus nog net dat kleine beetje overheersender is. Waardoor de blikken vaak eerst op Luciana vallen en daarna pas op Emilia die haar oudere zus maar wat achterna rent. Hoewel iedereen dus wel weet wie Emilia is word er toch regelmatig naar Emilia gerefereerd met de woorden 'het zusje van Luciana'





    Personlijkheid
    Extrovert X Verwend X Heeft niet door dat ze verwend is/word X Naïef X Soms iets te veel bezig met haar eigen problemen X Wanneer ze door krijgt dat iemand problemen heeft helpt ze graag X Heeft dit echter niet snel door X Zal geen vlieg kwaad doen X Spontaan X Loopt haar zus soms wel iets te veel achterna X Meeloper X Enorme sloddervos X Goedgelovig X Niet bepaald boekslim X Houd graag iedereen tevreden X Energiek X Kan niet goed stilzitten X Flirty zonder het zelf echt door te hebben X Waardoor ze soms jongens aan leidt wat niet haar bedoeling is X Weet zich zelf goed in ongemakkelijke situaties te wurmen X Praat altijd met iedereen X Praat soms net iets teveel X Grappig X Tenminste dat is wat ze zelf denkt X Eerlijk X Perfectionist X Materialistisch X Sportief X Lichtelijk bevooroordeeld X Onverantwoordelijk X Avonturier X Hope loze romanticus X Serieus op de hunt voor een vriendje X Waarschijnlijk meer verliefd op het idee van verliefd zijn X Bijna standaard te laat X Niet heel goed in wachten op anderen

    Uiterlijk
    • Haar:
    - Lengte: tot net onder haar borst
    - Kleur: Licht Bruin
    - Stijl: Golvend
    • Gezicht:
    - Ogen: Bruin
    - Wenkbrauwen: Goed bijgehouden
    - Lippen: Vol
    • Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank
    - Huidskleur: Blank.
    - Lengte: 1,80
    • Extra's:
    - Tatoeages: -
    - Piercings: Gaatjes in haar oren
    - Kledingstijl:
    Familie en Geschiedenis
    Roman Damario Montana | Vader | 46 jaar |

    Celeste Dariya Montana | Moeder | 45 jaar | Eigenaar van eigen modelijn

    Luciana Irina Montana| Zus | 18 jaar


    Emilia is de tweede dochter in het gezin Montana. Haar ouder Roman en Celeste kennen elkaar al vanaf de middelbare school, hoewel ze niet altijd bij elkaar geweest zijn. Emilia heeft wel honderd keer naar het verhaal van haar ouders mogen luisteren, omdat ze het zo mooi vind. Hoewel de twee wellicht ook nog wel de minder leuke details er uit weg halen. Haar ouders vertellen haar altijd over hoe ze op de middelbare school helemaal verliefd op elkaar waren, maar uiteindelijk toch besloten uit elkaar te gaan vanwege school. Dat ze na hun break-up beide hun eigen leven hebben geleid en ook apart van elkaar beide succesvolle bedrijven hebben opgericht. Maar toen ze elkaar een aantal jaar later weer tegen waren gekomen werden ze weer stapel verliefd op elkaar en binnen twee jaar waren de twee getrouwd en lag hun eerste kind, Emilia haar oudere zus Luciana al in de wieg. Emilia zelf is helemaal verliefd op het idee dat haar ouders die duidelijk voor elkaar bestemd waren elkaar toch weer hebben gevonden. Dit is waar de hopeloze romanticus in de jongedame ook zo naar verlangt. Hoewel de PDA van haar ouders naar haar mening soms nog wel een tikkeltje minder kan.
    Emilia is dus opgegroeid in een welvarend gezin, beide ouders hebben hun eigen succesvolle bedrijven opgezet. Haar moeder binnen de mode en haar vader met zijn eigen hotelbranche. Beide Montana meisjes zijn dan ook aardig verwend door hun ouders, hoewel hun vader hier duidelijk meer een hand van heeft dan hun moeder. Dat Emilia een goed leven leid in vergelijking met genoeg andere mensen lijkt ze soms zelf een beetje te vergeten. Emilia gaat er soms net iets te veel vanuit dat het heel vanzelf sprekend is dat haar ouders haar alles geven wat haar hartje begeerd en dat ze nooit een dag in haar leven heeft hoeven werken. Hoewel dit tweede iets is wat haar ouders nog wel proberen Emilia te laten zien, dat ze moet werken om haar brood te verdienen. Dat dringt de jongedame echter nog niet helemaal door. Emilia is liever lui dan moe.

    Relaties


    Extra
    •Hobby's: Bord spelletjes, Met vriendinnen afspreken, Hardlopen en Cheerleaden
    • Guilty pleasures: Insta stalken
    • Verslavingen: Kauwgom
    • Likes: Milkshakes, Boswandelingen in de herfst, Sporten, Zomer, Warm weer, Gezelligheid, Spelletjes, Feestjes, Knuffels en de liefde.
    • Dieet: Sinds twee jaar heeft Emilia er bewust voor gekozen Vegetarisch te worden.
    • Angsten: Onweer, Het donker, Horrorfilms, Clows, Vlinders, Houten huizen(brand)
    • Dislikes: School, Alleen zijn , Wachten op anderen, Boontjes, Koude handen, De kou in het algemeen, Te lang binnen zitten, Films die langer dan ander half uur duren.
    • Talen: Engels
    •Seksualiteit: Hetroseksueel.




    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 21:59 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    COLE SMITH-CHAMBERLAIN

    Classclown





    Cole || Old English || Charcoal
    Smith ||"metalworker, blacksmith"
    Chamberlain ||one who looked after the inner rooms of a mansion




    ' Best twin .'

    18 || 8 / O2 / 2OOO || Hetero || American


    INSIDE

         

    Cole is een echte levensgenieter en iemand die zijn aanwezigheid erg duidelijk weet te maken. De jongen is graag het centrum van de aandacht en is erg sociaal en spontaan, het gebeurd dan ook niet vaak dat je de jongen alleen ziet zitten. Hij is een erg aardige jongen en weet dat hij een grote mond heeft, maar zal deze niet gebruiken om op te scheppen - misschien zo nu en dan wel eens, maar enkel bij zijn buddies. Hij is niet echt arrogant, maar het is mogelijk dat hij zo wel gezien kan worden. Luidruchtig, eist de aandacht op, klasclown en sportive bikkel. Het is dan ook niet zo moeilijk voor hem geweest om zijn plekje bij de populaire kring te vinden.
    Hoewel zijn vaders altijd vermoed hadden dat de jongen met adhd te kampen heeft, is Cole gewoon een chaoot die niet aan de suiker mag zitten. Hij kan niet stilzitten en moet altijd wel wat te doen hebben, een dagje luieren is dan ook niet aan hem besteed, behalve dan als hij iets te veel gefeest heeft de dag ervoor.
    Cole is iemand die zichzelf altijd wilt uitdagen en deze roekeloosheid zorgt zeker voor problemen en vaak sleurt hij zijn arme broer daar bij mee. Hij is iemand die houd van kattekwaad en avontuur, ook als hij de dag erna vol beurse plekken zit.
    Cole heeft wel een hart op de juiste plek en vecht voor zijn geliefden, letterlijk. Het zou niet de eerste keer zijn dat hij op school een gevecht begonnen is om zijn broer en ouders te beschermen. Hij kan dan ook echt niet tegen mensen die judgen en zal zich snel aangesproken voelen. Als hij zich aangevallen voelt dat is hij echt wel vervelend en kan hij enorm koppig zijn. Een welgemeende excuses zal nodig zijn om Cole dan weer zijn vrolijke zelve te maken.
    Cole is enorm dol op dieren en sport, als je hem zou moeten wakker maken in het midden van de nacht, dan mag dat zeker met een kattenfilmpje zijn of hillarische sportfails.
    De jongen heeft enorm foute humor , soms lijkt hij zelf in een andere wereld te zijn als hij foute gifs doorstuurt. (He also loves dad humor)
    Hij is erg zelfzeker , maar dit is omdat hij een gelukkig leventje heeft en erg blij is met de persoon wie hij is.
    Cole is in tegenstelling tot zijn twin dan ook niet echt een romanticus en heeft al enkele dames versleten, wel is hij ook altijd degene die gedumpt word, dus is hij het wel gewoon om als accessoire gezien te worden bij de dames.

    ’ Ohana means family ‘


    OUTSIDE


    Cole valt een knappe jongeman te noemen en ziet er rustiger uit dan hij werkelijk is. De jongen meet net iets kleiner dan zijn twin met zijn 1m 82, maar maakt dat goed met het excuus dat hij de oudste is van de twee. Cole heeft een licht getinte huidkleur die mooi bruin kleurt in de zomer en hier en daar valt er wel een moedervlek te vinden op zijn lichaam. (en een hartjes moedervlek op zijn butt). Cole heeft een sportief gebouwd lichaam en mag hier zeker wel trots op zijn, als jonge knaap deed hij al aan voetbal en dat is later overgeschakeld naar Football waar hij zelfs een scholarship mee heeft verdiend. Cole en Axl lijken natuurlijk wel meer op hun vader Parker, maar Cole probeert zijn fashionsense toch wel meer te baseren op Vader Newt. Losse hemden, designs en kleurcombinaties komen van hem.
    Cole heeft Bambi bruine ogen die altijd erg onschuldig staan, en je duidelijk misleiden deze zijn gesierd door een stel donkere wimpers en vaak ook met een bril op zijn neus. Cole kan niet goed van dicht zien en draagt tijdens de lessen deze bril, met sport doet hij lenzen in.
    De jongen heeft licht krullende bruine lokken welke hij s' ochtends toch wat tijd aan spendeert om ze zo effortless mogelijk te laten lijken. Hij heeft het niet graag toe, maar zit toch langer voor de spiegel dan nodig is. Cole heeft 1 jaar een beugel gedragen en is dolblij daar vanaf te zijn.
    De jongen heeft nog geen tattoos, maar wil later wel eentje op zijn kuit laten zetten met een familysymbool op. Hij is echter nog aan het wachten op het juiste moment. Hij heeft een lerenbandje om zijn rechterarm waar (APNC) opgebrand staat, deze doet hij bijna nooit af.

    ’ and family means nobody gets left behind or forgotten ‘



    HISTORY


    Grootvader: Victor Chamberlain (†) - nooit gekend,
    Grootmoeder: Veronica Chamberlain (†) - Overleden toen Cole 4 was

    Grootvader: Jack Smith - Gepensioneerde - (68)
    Grootmoeder : Marjorie Aberdeen-Smith - Mede-uitbaatster theehuis - (65)

    Vader: Parker Thomas Smith (45) - Kinesist
    Vader: David Newton Chamberlain-Smith (46) - Freelance artist/ Tattooartist
    Moeder: Onbekend / Ei-donor
    Broer: Axl Smith-Chamberlain (18) - Professional twin
    Draagmoeder/Tante: Malin Gracie Newton (44) - Zwemcoach
    Oom: Tanner Jacob Smith (45)- Mede uitbaater theehuis
    Nichtjes: Oonah (19) - Studente
    Alba (2) Smith- Pure perfection


    Cole kan niet klagen van zijn -jeugd en zou voor geen geld van de wereld zijn familie willen missen. Hij is 15 minuten ouder dan zijn twinbroer en sindsdien trots lid van de Smith-Chamberlains. Hij heeft twee geweldige vaders, waar hij dan ook enorm naar opkijkt. Wie dan ook één slecht woord over hen durft zeggen, tja dan mag je wel een duw of klap van Cole verwachten.




    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA


    Cole heeft 2 grumpy katten geadopteerd (zoals in zijn foto) Welke hij liefkozend Garfield en Croockshanks gedoopt heeft. De katten zijn -zijn heiligdom en worden enorm verwend hij kan dan ook alles met deze dikzakjes doen. Echter deze katers haten alle andere levensvormen naast Cole dan.

    Allergies Honden (hij begint meteen te niezen) , Hooikoorts, nikkel, Peniciline.
    TicsAppels ( hij moet niezen als hij in een appel bijt) , Als hij moe word zal hij 10 keer zijn bril kuisen in de les. Kan niet stilzitten en speelt altijd met prulletjes om zich bezig te houden
    Guilty pleasures Chapsticks met een smaakje, Rupaulsdragrace kijken met zijn vaders, onder de douche mee bleren met muziek, een reep chocola helemaal in zijn mond steken.
    Likes Zijn twin (Hij mag de jongen soms dan wel plagen, hij zou niet zonder Axl kunnen leven, zijn family, memes, alle soorten sport, chocolade, twitter, avontuur, zijn katten, meiden, kisses, hugs, lachen, vrienden maken, praten, uren door blijven ratelen, vals meebleren met muziek, water, dansen, loves to babysit
    Dislikes stil moeten zijn ('shhhhht' dat vooral) , mensen die hem niet lijken te mogen, huisarrest, frisdranken (jup zelf cola, hij houd niet van het bruisende en iets te veel suiker), rauw vlees, appelmoes, hooikoortsseizoen, ziek zijn, vliegtuigen, strafwerk.
    Fears Hij is doodsbenauwd van hoogtes en vliegtuigen
    Talents Cole is een topsporter en is één van de beste footbalplayers van zijn jaar in Princeton. Ook heef thij geweldig goede massages
    Studie Wil dollgraag sportkenisist worden.
    Other snapt niet waarom iedereen zijn katten niet mag, heeft een rijbewijs maar gaat liever met de fiets, experimenteert af en toe eens op feestjes, maar heeft geen verslavingen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 14:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH