• • LITTLE PINK LADIES •
    • TRUTH OR DARE •

    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut
    Princeton Hall - Californië - 2018: Het is inmiddels 28 jaar geleden dat de beruchte wedstrijd rond de meisjes gestopt werd door een groep Princeton scholieren en in de tussentijd heeft een nieuwe generatie die school al onveilig gemaakt. De generatie met de zonen en dochters van eerdere Princeton scholieren, om precies te zijn. Nu is het bijna tijd dat zij gaan studeren maar ze willen nog een laatste zomer samen doorbrengen.
    Om het in de maanden wat interessant te houden, besluiten ze om het spel truth or dare te spelen. Op de meest willekeurige momenten komt de vraag omhoog en de dagen gaan zo stuk voor stuk voorbij. Maar hoe dichterbij het einde van de zomervakantie komt, hoe extremer de vragen en dares worden. Sinds de vragen anoniem worden verspreid binnen de groep, kan niemand aangesproken worden en heeft iedereen vrij spel. Zal de vriendengroep dit spel wel kunnen overleven of vallen ze al uit elkaar voor ze echt zijn vertrokken?


    • EXTRA INFORMATIE •

    • Dit is een "next generation" rpg waar dus ook gebruik wordt gemaakt van personages van de vorige rpg. Je hoeft echter niet bekend te zijn met deze rpg/personages om mee te kunnen doen. Je kan altijd vragen of je je mag aansluiten bij een van de families waardoor je alle nodige informatie krijgt. Je mag ook een karakter maken die niks te maken heeft met de vorige generatie.
    • We zullen samen verschillende truths en dares verzinnen, dit komt op een lijst te staan. Dingen hieraan toevoegen mag altijd.
    • De truths en dares op de lijst zullen gekozen worden door een random picker. Degene die aan de beurt is zal dus niets zelf hoeven te verzinnen.
    • "Love & Lust" dares zullen maar sporadisch voorkomen, het spel zal dus zeker niet om dat thema draaien.

    • PERSONAGES •

    NAAM - LEEFTIJD - STATUS - PAGINA - USER
    • Luciana Irina Montana - 18 - Daddy's Little Princess - 1.1 - Maluma
    • Emilia Anastasia Montana - 17 - Het zusje van ... - 1.1 - Kavinsky
    • Oonah Smith - 19 - No status - 1.1 - Rayla
    • Olivia Nova Anderson - 17 - The Rebel - 1.4 - xJess
    • Zara Reese Edwards - 17 - The Queen - 1.4 - Imelda
    • Kaya Diana DiMarco - 18 - The Bad Vixen - 1.4 - Maluma
    • [R] Lilou Solene Belrose - 18 - Crazy Française - 1.4 - WrittenWords
    • Eden Isla Sadler - 18 - No status (yet) - 1.5 - Rayla
    • Cristall Amalia Dalia Laincross - 19 - Mysterieuze nieuweling - 1.6 - Ayala

    • Cole Smith-Chamberlain 18 - Classclown - 1.1 - SaIem
    • [R] Axl Smith-Chamberlain - 18 - 1.1 - Hajarajanaan
    • Evan Chester Dale - 17 - Smartpants - 1.4 - SaIem
    • Elio Romeo Silvestri - 18 - Filmfanatic - 1.4 -Kavinsky
    • Marcos Ricardo Gonzalez - 18 - The jock - 1.5 - IrisWestAllen
    • Benjamin Clementine Anderson - 21 - Babysitter - 1.4 - SaIem
    • Lukas Daniel Møller - 18 - Die ene - 1.5 - Fika
    • Matthew Austin Anderson - 19 - Troublesome Asshole - 1.4 - IrisWestAllen
    • Zayn Elijah el Amrani - 19 - Doctor Dreamy - 1.5 - Maluma
    • Mason James Ivers - 18 - The (romantic) sweetheart - 1.5 - xJess
    • Jude Ace Levon - 19 - The 'dont give a f—' delinquent - 1.6 - Gasina


    • INVULLEN •

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd (17-19)
    • Status
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Familie (Dit kan zo uitgebreid zijn als je zelf wilt. Denk aan geschiedenis, reputatie, rijk of arm, werk, etc.)
    • Geschiedenis
    • Extra (denk aan likes, dislikes, allergieën, verslavingen, angsten, dromen etc.)
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Je mag meerdere personages hebben. Let echter wel op wat je zelf aan kan en dat er een balans is tussen je personages (bijvoorbeeld niet 3 vrouwen)
    • 16+ is toegestaan, ofcourse
    • Niemand is perfect!
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 23:19 ]


    El Diablo.

    Hajarajanaan schreef:
    Je quote mijn post en zegt exact het tegengestelde van wat er staat...
    Ik denk dat er ondertussen al 3 verschillende personen gezegd hebben, in één of andere vorm, dat iedereen zijn best gaat doen de nieuwkomers erbij te betrekken.
    Maakt het dan eigenlijk nog uit wat we zeggen?

    Begrijp me niet verkeerd, ik zoek geen ruzie maar ik krijg een beetje het gevoel alsof we er geen vertrouwen in ons is dat we jullie net zo hard betrekken.


    Sorry als ik wat wantrouwig overkom, maar ik ben echt meerdere RPGs tegen gekomen waar dit beloofd is en het uiteindelijk toch niet zo was en mijn nieuwe rol toch overal buiten viel. Maar dat betekent natuurlijk niet dat dat nu ook zo gaat gebeuren, je hebt gelijk, sorry.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2018 - 18:02 ]

    Hajarajanaan schreef:
    Je quote mijn post en zegt exact het tegengestelde van wat er staat...
    Ik denk dat er ondertussen al 3 verschillende personen gezegd hebben, in één of andere vorm, dat iedereen zijn best gaat doen de nieuwkomers erbij te betrekken.
    Maakt het dan eigenlijk nog uit wat we zeggen?

    Begrijp me niet verkeerd, ik zoek geen ruzie maar ik krijg een beetje het gevoel alsof we er geen vertrouwen in ons is dat we jullie net zo hard betrekken.
    Oh nee dat is echt niet zo! Ik heb dit alleen vaker meegemaakt, dus dat wil ik vermijden. c: Ik ben nu bezig met mijn rol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 19:05 ]

    xJess schreef:
    Eventueel kan er nog wel iets of iemand bij de familie van Valentine & Scarlett - ik ben even de achternaam van Valentine kwijt XD
    Maar ik weet niet zo goed wat Forgarty nu wilde c;


    Als jullie het allebei goed en leuk vinden maak ik graag een jonge Anderson telg.
    Zijn er dan dingen waarmee ik rekening moet houden, interessante feitjes, broers en/of zusjes etc?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Als jullie het allebei goed en leuk vinden maak ik graag een jonge Anderson telg.
    Zijn er dan dingen waarmee ik rekening moet houden, interessante feitjes, broers en/of zusjes etc?


    Je zou Forgarty even moeten raadplegen - die wilde misschien een broer maken. Ik ben sws bezig aan een dochter dus als je wilt kan je wel even een pb / gb doen, dan kan ik je wat inlichten over de familie :)

    En als t niet uitkomt ga ik voor een andere familie, np

    Edit: het wordt een Anderson brat

    [ bericht aangepast op 30 okt 2018 - 18:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Olivia Nova Anderson


    NAAM
    • Olivia
    • Nova, de naam van haar oma.
    • Anderson, de familienaam, van haar vader.

    LEEFTIJD
    17, ze is geboren op 8 mei

    STATUS
    The Rebel,
    Het is wel algemeen bekend op school dat Olivia niet het braafste meisje is en ze graag tegen haar ouders in gaat. Ze staat altijd klaar om een prank uit te halen maar ze houdt zich net zo lief bezig met jongens. Ook dat is iets waar ze haar vader mee dwars kan zitten en ze vindt het dan ook maar al te leuk om jongens regelmatig mee naar huis te nemen, puur om hem te stangen.
    In de lessen is ze ook niet de rustigste en is ze veel liever met andere dingen bezig dan met de docent die voor de klas staat. Ze zal ook nooit zomaar over zich heen laten lopen. Wie denkt haar beet te kunnen nemen zonder dat ze iets terug zal doen, onderschat haar.

    I heard you're a player. Nice to meet you, I'm the coach
    UITERLIJK
    Faceclaim: Kari Cassandra
    Olivia is voornamelijk als een lid van de Andersons te herkennen door haar ogen. Haar beide ouders hadden felgekleurde ogen en deze heeft ze geërfd. Ze maakt dolgraag gebruik van haar paar kijkers omdat ze haar al snel een onschuldig uiterlijk geven. Van zichzelf heeft ze bruin haar maar dit verft ze donkerblond, simpelweg omdat ze het mooier vindt.
    Haar lengte heeft ze eerder van haar moeder meegekregen. Ze is wat kleiner gebleven met haar 1m65, al vindt ze dat totaal niet erg. Ze trekt graag hakken aan om haar lengte te compenseren en ze prefereert jongens die langer zijn dan haar - wat niet zo moeilijk te vinden is met die lengte.
    Ze heeft van zichzelf al een slanke bouw en onderhoudt dit ook door regelmatig te sporten, al is het maar wat baantjes trekken in het zwembad in de achtertuin. Haar rondingen zitten op de juiste plekken en ze is er ook erg trots op. Bang om ze te showen is ze dan ook niet.
    Olivia is erg bezig met mode en draagt het liefste rokjes. Om haar vader te pesten trekt ze nog wel eens kortere rokjes aan dan ze zelf mooi vindt maar ze zit hem graag dwars. Ze volgt de laatste mode en besteedt aandacht aan haar uiterlijk. Ze zit geen uren voor de spiegel.



    INNERLIJK
    • Leugenaar
    • Manipulatief
    • Temperamentvol
    • Verwaand
    • Arrogant
    • Jaloers
    • Sociaal
    • Charming
    • Party animal
    • Wispelturig
    • Zelfverzekerd
    • Nieuwsgierig
    Olivia is het type dame dat niet erg goed bekend staat bij de andere dames. Hoewel ze voor vriendinnen door het vuur zal gaan, kan ze verder niet echt goed omgaan met andere meiden. Jongens zijn een compleet ander verhaal. Ze hoeft er weinig voor te doen om ze om haar vinger te winden en dat weet ze donders goed. Ze vindt het dan ook geweldig als jongens hun best doen voor haar of laten merken dat ze interesse hebben in haar, daar haalt ze nog meer zelfvertrouwen uit.
    Ze kan behoorlijk bot en verwaand uit de hoek komen maar over het algemeen is ze lief tegenover haar vrienden. Ze hangt wel graag de leider uit en kan behoorlijk uit haar slof schieten als ze haar zin niet krijgt - terwijl er op andere momenten niets aan de hand is.

    FAMILIE
          • Valentine Cooper Anderson: Vader | 46 jaar | Politiecommissaris
          • Scarlett Alice Marin-Anderson: Moeder | 46 jaar |
          • Benjamin Anderson: Broer | 21 jaar
          • Matthew Anderson: Broer | 19 jaar

    GESCHIEDENIS
    Olivia is geboren als tweede kind in de familie Anderson. Al vanaf het begin af aan is het meer een mama's kindje geweest, grotendeels omdat ze bij haar moeder overal mee weg komt. Haar vader is een stuk strenger, wat haar totaal niet zint. Als peuter was ze al niet bepaald de makkelijkste. Veel mensen vonden haar aandoenlijk en geloofden niet dat ze lastig kon zijn omdat ze een onschuldig uiterlijk heeft en heel goed weet hoe ze haar felgekleurde ogen moet gebruiken. Jammer genoeg weet haar vader heel goed hoe lastig ze kan zijn. Door de jaren heen is dit alleen maar erger geworden.
    Liegen is dan ook iets wat ze regelmatig doet tegen haar vader, daar ze tegen haar moeder een stuk opener is - maar ook zij weet niet alles. Haar moeder is ook echt diegene die haar compleet verwend. Als ze wat geld nodig heeft dan weet ze wie ze aan moet kijken. Wil ze naar een feestje terwijl ze huisarrest heeft? Ook daarmee komt ze weg bij haar moeder.
    Ondanks de strengere vader heeft Olivia nooit iets te klagen gehad. Geld was en is er genoeg in huize Anderson en dat is ook aan het huis af te zien. Het maakt Olivia soms een tikkeltje arrogant, al is het ook weer niet zo dat ze ermee te koop loopt.



    EXTRA
    • Likes; Boys, cuddles, aandacht, cocktails, dansen, shoppen, romantiek, food, cheerleaden, sporten, het strand, milkshakes, smoothies, starbucks, mode, make up
    • Dislikes; Insecten, regen, genegeerd worden, bier, haar vader
    • Angsten; Reptielen
    • Seksualiteit; Heteroseksueel, doesn't mind kissing a girl
    • Allergieën; Noten
    • Tatoeages; Klik, deze verbergt ze echter voor haar ouders

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 14:36 ]

    Zara Reese Edwards
    Would dying get me out of this conversation?

    —— NAME
    Het komt niet vaak voor, maar Zara heeft de achternaam van haar biologische moeder gekregen. Aangezien haar vader nooit in beeld was, besloot Claire de verantwoordelijkheid op zich te nemen en haar dochter haar naam te geven. Deze achternaam heeft ze gehouden. Ze is nooit officieel geadopteerd door de Knights, maar woont daar al vrijwel haar hele leven. Ergens zou ze wel die achternaam willen aannemen, maar aan de andere kant is de naam Edwards vrijwel het enige wat haar nog aan haar biologische moeder bindt. Ze hebben weinig contact, maar Zara is bang dat ze de connectie met Claire verliest zodra ze een andere achternaam aanneemt.

    —— AGE
    Zara is 18 jaar oud en ze is geboren op 25 april.

    —— STATUS
    Zara is The Queen. Ze heeft al vroeg op high school gezorgd dat ze opgemerkt werd, over het algemeen wel eerder positief dan negatief. Haar verleden zorgde ook voor de nodige medelijdende blikken en veel klasgenoten vonden haar interessant omdat ze niet bij haar biologische ouders opgroeide. Zara speelde wel redelijk snel en slim in op deze verhalen. Hoewel ze niet echt op medelijden zat te wachten, kon ze het aan de andere kant ook wel weer waarderen omdat dit ervoor zorgde dat ze meer kon doen terwijl dit niet altijd helemaal juist was.

    —— CHARACTER
    Zara heeft vroeg in haar leven al laten blijken dat ze niet zomaar alles van iedereen aanneemt. Ze maakt haar eigen keuzes en zal niet zo snel terughouden als dat niet écht nodig is. Haar pleegouders hebben al vrijwel haar hele leven hun handen vol aan haar, maar hebben ook geleerd dat Zara haar ruimte echt nodig heeft.
          Al jong op school was Zara een van de populairste meisjes. Ze werd er niet een ontzettende bitch en ze sloot geen mensen buiten, maar ze had haar woordje klaar en wist precies hoe ze sommige mensen (leerlingen én leraren) moest bespelen om haar zin te krijgen. Zo nu en dan kan ze mensen wat gebruiken, maar dit gebeurt niet te vaak.
          Door het redelijk turbulente begin van haar leven hebben Cassandra en Jack enkele jaren geleden besloten om Zara bij een psycholoog te laten lopen. Ze heeft het soms nog moeilijk met het feit dat haar biologische moeder haar op heeft gegeven. Ze weet diep vanbinnen wel dat ze op deze manier een beter leven tegemoet ging, maar het voelt nog steeds alsof Claire niet van Zara hield. Mede hierdoor heeft ze soms wat woedeproblemen en -aanvallen. Ze wil het niet, maar af en toe voelt ze zich kwaad over alles wat er in haar leven is gebeurd. Toch vindt ze het niet makkelijk te praten over wat er in haar omgaat. Door de jaren heen is ze opener geworden naar haar psycholoog en misschien zelfs haar pleegouders, maar tegenover anderen is ze een vrijwel compleet gesloten boek.
          Over het algemeen is Zara toch wel prettig om mee om te gaan, voor de meeste mensen. Ze is spontaan, lacht veel en is altijd in voor een feestje. Ze kan heel makkelijk een brede glimlach opzetten en zorgen dat er leven in de brouwerij is. Mede hierdoor is ze aan haar status gekomen.
    —— HISTORY & FAMILY
    Pleegmoeder: Cassandra Knight (48)
    Pleegvader: Jack Knight (51)
    Pleegbroer: Evan Dale (17)
    Pleegzus: Kaya DiMarco (18)

    Biologische moeder: Claire Edwards (34)
    Biologische vader: onbekend
    Zara werd als ongewenst kind geboren. Haar moeder Claire, in die tijd zelf nog maar zestien jaar oud, kwam er te laat achter dat ze zwanger was en besloot de baby, Zara, te houden. Claires vriend, Zara's vader, maakte het meteen uit en heeft ze nooit meer gezien. Een klein meisje werd op een koude lentedag geboren en in eerste instantie leek alles goed te gaan. Claire deed haar best om de het blije kind te verzorgen en te onderhouden, ook al zat ze nog op school en kon ze niet zomaar gaan studeren. Ze nam een baan en vroeg hulp aan haar ouders, al ging dit ook niet heel goed. Claire was gelovig opgevoed en hoewel ze van Zara hielden, was het een onwettig kind, verwekt en geboren buiten het huwelijk.
          Na enkele maanden bezweek Claire aan de druk en begon ze zich losbandiger te gaan gedragen. Het duurde ook niet lang voor ze bijna dagelijks midden in de nacht dronken thuis kwam. Hoewel ze Zara nooit heeft aangeraakt, was het geen veilige omgeving voor een baby. Waarschijnlijk hebben Claires ouders aan de bel getrokken toen ze hun dochter steeds verder weg zagen zakken. Hoewel ze eerst tegen de zwangerschap waren, hebben ze Zara omarmd en daarom schakelden ze de politie in. Omdat haar grootouders niet voor hun kleindochter kon zorgen vanwege hun drukke leven, werd Zara toen ze nog geen halfjaar oud was uit huis geplaatst en in een pleeggezin opgenomen. De eerste maanden huil-

    de Zara bijna constant. Ze was heel jong, maar voelde dat er iets mis was. Jeugdzorg constateerde dat Claire bij lange na niet capabel was om voor een kind te zorgen en raakte Zara officieel kwijt.
          Het gezin waarin Zara eerst werd geplaatst werkte totaal niet en het duurde niet lang voor ze werd weggehaald en dit keer bij de familie Knight werd geplaatst. Hoewel zij er alles aan hebben gedaan om Zara een goede jeugd te bezorgen, voelde ze zich er nooit helemaal thuis. Ze is nooit door de Knights geadopteerd, maar verblijft daar al zo'n zestien jaar van haar leven. Ze waardeert Cassandra en Jack, maar kan, zeker sinds ze is gaan puberen, vaak niet met ze door één deur. Zara wil graag een vorm van contact met haar biologische moeder, maar tot op heden wordt dat meestal verhinderd door haar pleegouders. Zij vinden dat Claire een slechte invloed kan hebben op Zara.

    —— EXTRA
    —

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 16:34 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 19:06 ]

    EVAN CHESTER DALE

    Smartpants




    Evan || Welsh, English || "YAHWEH is gracious".
    Chester || English || "camp, fortress".
    Dale || English || "valley"


    ' My favorite dessert is π .'

    17 || O7/O5 || Hetero || American


    INSIDE

         


    Evan is zo'n beetje de grootste wiskunde nerd dat valt nogal aan hem te merken. De foute punny shirts, zijn droge grapjes over wiskunde, het feit dat hij altijd met zijn vinger in de lucht zit tijdens te lessen en soms zelf de docent verbeterd. Ja Evan is niet bepaald populair te noemen met zijn vreemde 'hobby'. Dit plus het feit dat de jongen een ongelofelijke kluns is zorgt ervoor dat hij bij de losers behoort

    Vriendelijk
    Leergierig
    Intilligent
    Socially akward
    Droog
    Nieuwsgierig
    Vrolijk
    Ongeduldig
    Snel verveeld
    Snel afgeleid
    Lichte amnesia
    (Word nog aangepast)

    Rules of Mathematics
    ...

    OUTSIDE

    Evan is een jonge knaap die duidelijk nog een hele toekomst voor de boeg heeft. Evan zit nog in de pubertijd en begint er toch langzaam uit te geraken, heeel erg langzaam. Evan is melkwit van huidskleur en verbrand zodra de zon wat lijkt te schijnen, lichte sproetjes sieren zijn neus en hebben een lichtbruine schijn. Even rijkt zo ongeveer de 1m79 en is best wel mager te noemen. De jongen heeft een klein beetje spieren maar geen sixpack zoals de populaire kids. Toch probeert Evan wel een beetje op zijn uiterlijk te letten en kan zo vier keer een ander shirt aandoen, twijfelen en uiteindelijk uit haast toch gewoon wat aantrekken. De jongen heeft bambibruine ogen die altijd meteen lijken te verraden hoe hij zich voelt. deze zijn omringt door lichte wimpers en dit gepaard met zijn smalle wenkbrauwen laten hem soms nog jongen lijken dan hij werkelijk is. Evan heeft smalle lippen en een stel rechte tanden, de jongen heeft zijn eerste twee jaren in het middelbaar een beugel mogen dragen. De jongen is wel blij dat hij hier eindelijk vanaf is en ook zijn acne begint stilaan weg te gaan. Qua kledij draagt hij of losse hemdjes of foute t-shirts met wiskunde jokes op. Evan heeft enkele littekens van het accident, waarbij eentje op zijn voorhoofd, een op het einde van zijn linkerwenkbrauw die doorgestrokken is naar zijn linkerslaap en op zijn linkerbeen ook een paar, maar hij heeft hier geen last van.



    ’ If it seems easy you are probably doing it wrong ‘



    HISTORY

    Father : Chandler Dale - Accountant - (†)
    Mother : Heather Chapman - Secretaresse - (KAYA DIANA DIMARCO)
    Tante : Blake Chapman - Kuisvrouw- (50)
    Pleegmoeder: Cassandra Knight - (48)
    Pleegvader: Jack Knight -(51)
    Pleegzus: Zara Reese Edwards- Studente - ( 17)
    Pleegzus: Kaya Diana DiMarco - (18)

    Evan is geboren op een warme zomerdag de zevende dag van Juni in de open armen van de familie Dale. Het jonge koppel was erg blij met de komst van hun zoontje en hebben hem dan ook naar hun vaders vernoemd Evan Chester Dale. Evan groeide op met een best prettige jeugd, zijn eerste stapjes, eerste kerst, eerde woordjes, zijn ouders zouden je zo alles willen vertellen als je er achter vraagt. Echter na 6 jaar belande het kleine gezinnetje in een auto-ongeluk waarbij een dronken trucker hun auto aanreed. Evan herinnerd zich hier niets meer van, of van zijn ouders. Hij heeft een lange tijd in het ziekenhuis gelegen als enige overlevende van het accident. Evan woonde daarna even bij zijn tante in, maar die kon het gemis van haar zus niet aan en besloot Evan dan maar naar een tehuis te sturen, voor zijn eigen goed. Zo nu en dan ziet hij de vrouw nog wel en spenderen ze eens een dagje uit samen, maar echt als familie beschouwen kan hij haar niet. Evan heeft zo nu en dan wel nog dromen over zijn ouders, maar hij rouwt er niet om, mede omdat hij zich er niets van kan herrineren en dat steekt soms wel. Evan heeft zo nu en dan nog problemen met zijn geheugen, waarop hij soms dagen of weken kan vergeten uit zijn verleden. 1 ding dat hij wel nooit vergeet zijn rekensommen, wat heel erg vreemd is volgens anderen.

    Evan was 7 toen hij bij de Knight family belande en zit er nog steeds met alle liefde bij. Hij kreeg hierdoor automatisch een zusje bij Zara en later nog een zusje Kaya. De drie zijn misschien drie compleet verschillende kids, Evan beschouwd hen zeker als zijn eigen family, grotendeels ook omdat hij niet beter weet. Evan heeft een jaar uit zijn leven gemist , maar doordat de jongen toch wel hoogbegaafd genoemd als kind kon hij makkelijk met zijn leeftijdsgenoten mee. Hij is nogsteeds wel een slimme jongen zeker met wiskunde, maar voor de rest is hij een normale student. Evan is misschien één van de rustigere kids van de Knight's , zijn hoofd in één grote warboel. Wie de jongens kamer betreed zal een hele kamer vol felgekleurde post-its vinden in alle kleuren. Ieder kleur is dan ook een persoon van het gezin die Evan van iets moet laten herinneren. De jongen heeft soms ook moeilijke dagen waarbij hij soms vergeet wie Zara en Kayla zijn, maar dat kan al snel weer opgehaald worden.





    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Guilty pleasures Evan zijn favoriete pyjama broek is zijn hello kitty broek die hij met Kerst van zijn pleegzussen gekregen heeft. HEt is gewoon veel te zacht en comfortabel. Hij verstopt het wel als er vrienden langskomen in zijn kamer.
    Likes wiskunde, appels, donuts, foute humor, mysteries, puzzels, oplossingen vinden, slapen, muziek, friends (de serie), zijn vrienden, mensen helpen
    Dislikes Lange ritten in voertuigen, presentaties geven, bullies, banaan, spaans, de meeste van zijn klasgenoten, LGTBQ +-haters, het nieuws, sport, pikant eten,
    Tics Evan is een balpen klikker, tot irritatie van anderen. De jongend kriebelt altijd aan zijn neus als hij gaat liegen, Hij begint te stotteren als hij onbekende recht in de ogen moet aankijken, daarom kijkt hij mensen niet direct aan als hij tegen ze spreekt. Vergeet iedere dag wel iets
    Allergies Evan is allergies aan schaaldieren, hooi, en sommige wasproducten.
    Fears Niet in Harvard kunnen studeren, alles vergeten.
    Talents Evan is erg goed in Wiskunde en puzzels, vaak heeft hij dan ook een minirubikscube opzak en probeert deze op te lossen als hij zich verveeld.
    Other ondanks het ongeluk heeft Evan zijn rijbewijs en heeft zijn eigen tweedehandswagen. Hij noemt hem Tank, gezien echt ding echt op instorten staat. Het ruikt er ook naar vis en Evan heeft echt geen idee hoe hij die geur eruit krijgt, dus de oplossing, auto geurtjes rondhangen. Hij gaat wel niet langer dan een uur achter het stuur, hij kan namelijk gevaarlijk zijn op de weg.
    Evan bestaat 80% uit post-it notities, zijn kamer zit er vol van met feitjes en weetjes die hij niet mag vergeten. Ook is zijn mobiel zijn geheugensteuntje gezien er voor ieder moment van de dag ook wel een herinnering op staat die hij gegarendeerd zou gaan vergeten.
    Studie Evan heeft zijn toelatingbrief voor Harvard ontvangen waar hij hoge wiskunde gaat studeren.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 11:45 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elio Romeo Silvestri

    Name
    Elio: Origin: Italian Meaning The sun

    Romeo: Origin: ItalianMeaning: Pelgrim of Rome

    Age
    17 februari, Aquarius, 18 jaar

    Element: Air
    Quality: Fixed
    Color: Light-blue, Silver
    Day: Saturday
    Ruler: Uranus, Saturn
    Greatest Overall Compatibility: Leo, Sagittarius
    Lucky Numbers: 4, 7, 11, 22, 29
    Date range: January 20 - February 18

    Status and Grade
    Filmfanatic, iedereen die Emilio maar een beetje kent weet dat hij dol is op films, het is dan ook gespreksonderwerp nummer één voor de jongen. Naast dat hij graag films van grote filmmakers bewonderd maakt Elio ook zijn eigen films of doet hij in ieder geval een poging tot. Zijn films zijn verre van bioscoop film niveau, maar iedereen kan zien dat Elio ergens de goede kant op gaat.
    'If it can be
    Written our thought
    It can be filmed'

    'Poetry, Beauty, Romance, Love
    These are what we stay alive for.


    Personality
    Elio is een jongen van de uitersten, het ene moment moet alles allemaal heel erg precies en zoals hij het zou willen en het andere moment kan hij heel laks zijn over wat hij precies wil doen. Het hangt volledig van zijn stemming af en van het gene waar het overgaat. Gaat het over zijn films dan is tegenspraak bij hem vrijwel onmogelijk, want in dit opzicht zal hij zich zelf als de expert zien en ziet hij opbouwende kritiek al veel te gouw als een aanval. Echter toont dit perfectionistische zich vrijwel alleen bij Elio zijn films, want wanneer we het hebben over schoolwerk kan Elio nogal een lui en dus lakse houding aannemen. Hij laat liever anderen zijn werk uitvoeren dan dat hij het zelf doet en als hij het wel doet dan zal hij het vaak pas op het laatste moment doen. Een echt goed samenwerker valt Elio dan ook niet te noemen. Behalve dan bij het schoolwerk als je opzoekt bent naar een goed gesprekspartner, want dit is dan iets wat Elio graag doet in plaats van echt te doen wat van hem verwacht word. Elio is een erg sociaal persoon en staat altijd wel open voor een praatje, wat dus misschien ook weleens net iets te vaak kan zijn.
    Hoewel Elio dus niet de beste houding heeft wanneer het om echt verplichte taken, is hij toch wel redelijk behulpzaam, wanneer iemand hem echt nodig heeft dan zal de jongen er toch wel voor je zijn.
    Hiernaast is Elio toch wel een redelijk pessimistisch persoon, hij ziet dingen al vaak als te zwaar en veel werk aan of hij ziet het gewon niet in zich zelf zitten om dingen uit te voeren. Elio denkt dan wel graag dat hij een goed zelfbeeld heeft, maar in werkelijkheid valt dit toch wel dik tegen. Elio denkt vaak dat hij dingen niet kan, terwijl hij als hij even zou doorzetten het makkelijk aan zou kunnen. Toch valt Elio zijn manier van praten niet echt onzeker te noemen, want hij weet het vaak met zo'n overtuiging te brengen dat mensen er ook bijna van overtuigd zijn dat hij de taken ook echt niet aan kan.

    Appearance
    • Haar:
    - Lengte: Half lang
    - Kleur: Orgineel blond, maar donker bruin geverfd.
    - Stijl: Stijl
    • Gezicht:
    - Ogen: Blauw/groen
    - Wenkbrauwen: Normaal
    - Lippen: vol
    • Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank
    - Huidskleur: Blank, maar word snel bruin
    - Lengte: 1 meter 80
    • Extra's:
    - Tatoeages: Who knows?
    - Piercings: -
    - Kledingstijl: Jaren tachtig geinspireerd
    Family and history
    Antonio Fabio Silvestri | Vader | 59 jaar | Wetenschapper

    Veronica Amanda Silvestri | Moeder | 56 jaar | Eigenaresse van een bakkerij

    Nero Andre Silvestri | Broer | 21 jaar | Wereldreiziger

    Paola Fabien Silvestri | Zusje | 17 jaar | Scholier


    Elio is de tweede zoon van Antonio en Veronica. De twee hebben elkaar ontmoet toen Veronica een stage volgde in een Italiaanse patisserie waar Antonio vrijwel elke dag wel even naar binnen glipte en niet alleen voor de geweldige taartjes die er werden gemaakt. Langzamerhand bloeide er iets moois tussen de Amerikaanse en de Italiaanse jongen op, maar na enkele maanden moest Veronica toch afscheid nemen van haar nieuwe liefde. Veronica verwachtte toen dat ze Antonio nooit meer zou zien, maar Antonio liet hier niet zomaar gras over groeien. Hij heeft er alles aan gedaan om zo snel mogelijk achter Veronica aan te reizen en binnen twee maanden stond Antonio op één knie voor Veronica haar deur.
    Hun liefde is snel gegaan, maar het feit dat het paar nog altijd gelukkig samen is laat wel zien dat ze echt voor elkaar gemaakt zijn. Het heeft echter nog een hele poos geduurd voordat de twee begonnen met kinderen, want beide waren ze erg gericht op hun carrière en wouden dat ze hun toekomstige kinderen ook een goeie toekomst konden geven voordat ze ergens aan begonnen.
    Pas toen Antonio al 38 jaar oud was kregen ze hun eerste kind, een zoon Nero. Drie jaar daarop volgde Elio en al snel daarna zijn jongere zusje Paola. Elio zelf heeft altijd een vrij onbezorgde jeugd gehad, de Silvestri familie was zeer gelukkig en Elio zijn ouders kregen ook niet onderbetaald. Zijn vader was redelijk succesvol in de wetenschap en ook de bakkerij die zijn moeder runde was redelijk succesvol. Hierdoor heeft het gezin ook al meerder tripjes terug naar Antonio zijn thuisland Italië kunnen maken. Elio spreekt dan ook vloeiend Italiaans en spreekt de taal dan meestal ook met zijn vader.
    Elio zijn ouders verdienen dus wel goed, maar niet zo extreem dat ze een enorm huis bezitten, het meeste geld gaat inderdaad naar hun vakanties toe. Veronica en Antonio stimuleren Elio ook enorm om zelf ook geld te verdienen, waardoor Elio er voor heeft gekozen een bijbaantje te nemen. Hierdoor is hij terecht gekomen in de plaatselijke bioscoop een bijbaantje die voor Elio zeker geen straf is. Zijn baan zorgt ervoor dat hij nog dichter bij zijn liefde kan komen, de films en ook makkelijker die nieuwste en beste films kan zien.

    Relations


    Extra
    •Hobby's: Films maken, Zwemmen, Lezen en Piano spelen.
    • Guilty pleasures:
    • Verslavingen:
    • Likes: Romantische films, Wiet, Tachtiger jaren, Boeken, Eten, Avontuur, Zwemmen en Popcorn.
    • Tics: Praat in zijn slaap
    • Angsten: Alleen eindigen, Clowns en Libelles
    • Dislikes: Vooroordelen, Stereotypes, Verveling, Wachten, Negativiteit van anderen en Boontjes
    • Talen: Italiaans en Engels.
    •Seksualiteit: Elio, doet niet aan labeltjes.
    'Atrox melior dulcissima
    Veritas mendaciis'



    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 21:38 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    BENJAMIN CLEMENTINE ANDERSON

    ‘Babysitter’




    Benjamin || English ||"son of the right hand"
    Clementine || English ||"merciful, gentle"
    Anderson|| English ||"manly, masculine",


    Benjamin word liever niet bij zijn volledige naam aangesproken. De mensen noemen hem dan ook Ben, Benji of gewoon Anderson.

    ' One look at him says enough.'

    21 || 14/O4/1997 || Not labeled || American


    INSIDE

         


    Wie al gehoord heeft van de oudste Anderson zoon zou meteen 'Crimineel' denken. Gevaarlijk, intimiderend, gek.
    Zo erg is Ben nu ook weer niet, maar met zijn status durft hij andere wel even te laten schrikken, puur voor zijn eigen amusement.

    De jongen komt uit een welvarend gezin en kon alles krijgen wat zijn hartje beheerde, maar dit heeft hij altijd afgewezen waardoor de jongen niet zo verwaand is als men zou denken. Hij is niet materalistisch ingesteld en zou liever een klein brak plekje voor zichzelf hebben dan in een veel te groot leeg huis wonen. Hij weet dat wat hij ook zou krijgen, hij nooit verzadigt zal zijn. De jongen hunkerd eigenlijk het meest van al naar aandacht en affectie al zal zijn ruwe bolster mensen sneller van zich afduwen. Hij vertrouwd niet snel mensen, en dat komt misschien ook wel omdat hij zelf niet altijd te vertrouwen valt. Hij is nu eenmaal een lonewolf en in de grote wereld moet je enkel aan jezelf denken. Als het hem dan ook beter uitkomt zal hij je laten stikken en een sorry zal er niet gauw over zijn lippen komen.

    De jongen mag het misschien niet lijken, maar hij is eigenlijk vrij intelligent en paart dit met zijn sluwe karakter. Hij is enorm wispelturig en denkt altijd goed na vooraleer hij iets doet. Hoe hij zich gedraagt is dan ook niet gemakkelijk te voorspellen van dag tot dag. De ene dag mag hij nog zo Charmant zijn de volgende dag kan hij je de stuipen op het lijf jagen. Hij heeft een temperamant (geërfd van beide ouders) en heeft op straat al vaak gevechten gehad. Hij is een doorzetten kan klappen vangen en houd niet van verliezen. Het kan dan ook wel dat hij zijn mes bovenhaalt om het gevecht 'smerig' te winnen. De jongen is wel een valsspeler, mede omdat hij lever op die manier neergaat dan faalt. De jongen is wel geen ruziezoeker en zal ook niet vechten zonder reden.
    Benji is een rustig persoon, het kan zelf even duren vooraleer je beseft dat hij er zelf is, maar Benji zal je al lang opgemerkt hebben. Hij is een mensenlezer en bestudeerd anderen altijd in stilte. Bevooroordeeld misschien ook wel. Hij is sarcastisch, kan erg bot zijn. Benji weet dat hij al vreselijke levenskeuzes heeft gemaakt, maar hij is te koppig om hulp van anderen te aanvaarden, het is zijn shit en hij zal het wel oplossen.


    ’ Hey tiny, what's up ‘

    OUTSIDE




    Benjamin is de zoon van Scarlet en Valentine en dat is duidelijk te merken aan zijn felblauwe ogen. Ben is dan zeker een knappe jongeman te noemen en weet dit ook wel van zichzelf, al zal hij het niet in je gezicht schuiven. 1m77 wat niet super lang is , maar ook niet echt klein. Hij kan er echter wel niet tegen als mensen hem hiermee stangen, een snauw en een beet zal je dan zeker kunnen verwachten. Hij is geen gespierde kledingskast (zoals zijn vader was op zijn leeftijd) , maar heeft de nodige spierballen om zichzelf te kunnen verdedigen. Hij is eerder aan de magere kant en is nogal broos voor blauwe plekken welke hij wel maandelijks bij kweekt en hier en daar enkele littekens . Zijn grootste litteken is in zijn zij waarbij een vechtpartij uit de hand liep, tja zijn eigen fout gezien hij als eerste een mes trok. Hij weet op zijn tanden te bijten en zal niet gauw opgeven van de pijn.
    Ben heeft een blanke huid, waarbij zijn helblauwe ogen en donkerbruine lokken voor een goot contrast zorgen. Zijn lokken zijn aan de lange kant en hebben een lichte golf met zich mee aan de uiteinden. Veel tijd steekt hij er niet in een hand door zijn haar en hij is klaar voor de dag. Veel kleur zal je hem niet zien dragen, zwart, grijs misschien eens een wit shirt, maar bij die kleuren en hier en daar wat donkerblauw of kaki zak je niet vinden in zijn klerenkast. Hij heeft nogsteeds zijn grijs shirt van de gevangenis welke hij in protest tegen zijn ouders wel eens durft aan te doen en rondhangt in het dorp. Ben heeft een speciale blik en dit gepaard met zijn scheve grijns zorgt er toch wel voor dat enkele vrouwen gaan smelten

    ’ Be glad I haven't stabbed you yet. ‘



    HISTORY



    Grootmoeder : Nova Marin - Advocate - ()
    Grootvader :George Marin -Zakenman- ()

    Grootvader: David Anderson - Gepensioneerde , was Head of the police - 74
    Grootmoeder: Clementine Anderson - Housewife - 72

    Father:Valentine Cooper Anderson - Politiecommesaries- (46)
    Mother : Scarlett Alice Marin-Anderson - Interieur designer - (46)
    Brother : Matthew Anderson - Student - (19)
    Sister : Olivia Anderson - Student - (17)

    Oom : Connor Marin - - (48)
    Oom: Matthew Anderson - Zelfmoord - (†)



    Zo'n 21 jaar geleden op een druilerige 15de april kwam de kleine Benjamin ter wereld in het gezinnetje Anderson. Een kersvers gezinnetje om het zo te zeggen, gezien hun zoontje absoluut niet gepland bleek te zijn. Waar de jonge Scarlet altijd had beweerd aan haar man dat ze geen kinderen wilde, leek ze echter helemaal smitten te zijn voor haar kleine Benjamin. Niemand van de oude vriendengroep had dan ook uberhaupt gedacht dat de 'Scarletines' de eerste zouden zijn met kids. Lang duurde het geluk helaas niet, want amper een paar maanden na de geboorte van hun zoon, kwam na de doopbrief ook een afscheidsbrief in de brievenbussen steken. Matthew Anderson nam zijn eigen leven op drientwintig jarige leeftijd. Valentine was hierdoor verslagen en heeft erg veel moeite gehad om dit te verwerken. Toen Scarlet opnieuw zwanger bleek te zijn, besloten ze beiden hun nieuwe zoontje Matthew te vernoemen en had Benji er dan ook een jonger broertje bij. De twee kleine jongetjes waren moeilijk uit elkaar te halen, ookal was Benji bijna 2 jaartjes ouder. Scarlet had sedertdien het moederzijn ook goed te pakken en kreeg nog eens twee jaar later een dochtertje, Olivia wat de Andersons compleet maakte. Valentine focuste zich voornamelijk op zijn werk en werd een gerespecteerd politieman , de avonden dat hij dan thuis was om op te kids te passen leken echter niet genoeg te zijn om zijn kids echt voor zich te kunnen winnen. Benji was als kind een rustige jongen, die eigenlijk niet te klagen had. Hij groeide op in een goedvarend gezin, zijn ouders hielden van hem en hij kreeg alles wat hij wilde. Behalve dan aandacht. Benjamin zag zijn vader niet veel als kind en deed dan ook vaak dingen om zijn aandacht te krijgen. Echter goede punten behalen, goed zijn in sport of kunst leek niet te werken. De enige momenten waarop hij aandacht wist te trekken was als hij stout was, en sindsdien is dat ook in Benji gebeleven. Het broertje slaan of eten pikken van zusje werd later al gauw op school spullen stelen van anderen tot stiekem roken in de gangen tot het echt uitgroeien van een criminele jongen. Op zijn higschool joinde hij algauw de emo's wat in 2012 nogal een hype was, de groep rebbelende emo's werden al gauw de BadBoys en zo rolde Benji dan ook in zijn eigen gang die hij gesticht had. Iets wat op de school nog steeds te bezichtigen is met het logo 'Ace of Spades' . De gang van 4 vrienden is helaas al helemaal uit elkaar gevallen, waar Benji als 'King' voor stond. De jongeren stalen spullen, deden aan vandalisme, gevechten en drugsdeals op feestjes. Benji werd opgepakt op zijn 20ste door zijn eigen vader en heeft dankzij zijn grootmoeder, die advocate is enkele maanden cel gekregen en daarna taakstraffen, die hij nogsteeds uitvoert. Echter mag hij nu wel vrijuit na acht maanden en mag niet verder dan de wijk uit met zijn enkelband om. Iets wat hem vreselijk irriteert. Als nog een persoonlijke straf van zijn vader moet hij zijn broertje en Zusje gaan babysitten , iets wat hij nog veel minder ziet zitten.





    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes Sigarets, drugs, freedom, mensen terroriseren, alcohol, grote broer zijn, winnen, vis, motors, heavy metal en punkrock, ice tea, zelfstandig zijn, mensen charmeren, zijn zin krijgen, aandacht, zijn gang/macht, zijn siblings pesten/plagen, knifes, sex and going with the flow.
    Dislikes Zijn vader, prison, regels, niet zijn zin krijgen, popmuziek, klein genoemd worden, niet sterk genoeg zijn in gevechten,
    Fears Voorgoed vast zitten
    Talents Het is niet echt iets om trots op te zijn, maar hij weet hoe hij klappen moet opvangen en uitdelen. Waar hij vroeger soms in elkaar geramd werd kan het nu wel even duren vooraleer hij Ko is, maar opgeven doet hij niet.
    Other Is al 8 maanden clean, Heeft 8 maanden taakstraffen moeten uitvoeren en mag nu vrijuit. Echter als hij weer eens aan drugsdealen doet zit hij vast voorgoed. Nu draagt hij dus een enkelband en heeft een avondklok, als hij tegen 1 uur s'nacht niet thuis is, word de politie op hem afgestuurd en mag hij een nachje zitten. Ook zijn er bepaalde plekken waar hij niet heen mag, tenzij zijn vader het weet. It sucks


    [ bericht aangepast op 1 nov 2018 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ I'm in love oops


    El Diablo.

    KAYA DIANA DIMARCO

    NAAM
    Kaya - my elder little sister
    Diana - heavenly, divine
    DiMarco - Last name

    Haar naam wordt vaak niet afgekort, soms tot Kay.

    LEEFTIJD
    Kaya is net 18 jaar en geboren op 30 juli.

    STATUS
    The bad vixen. De dame in kwestie heeft altijd iets rebels gehad. Grenzen overschrijden, regels breken en mensen testen.. Ze is er dol op. Ze heeft dan ook al van alles gedaan wat god verboden heeft. Verder weet ze dat ze er niet slecht uit ziet en dat ze ook wel in de smaak valt. Intimiteit draait voor haar vooral om plezier en veel minder om liefde, ze vind het dan ook geweldig om anderen om haar vingers te wikkelen en haar bed in te lokken. Het is een uitdaging voor haar en daar is ze dol op.

    UITERLIJK
    • Blanke huidskleur die snel bruin wordt
    • Lange blonde lokken, meestal stijl
    • Opvallende groene ogen met lange wimpers
    • Smal wipneusje en redelijk volle, zachte lippen
    • Duidelijke kaaklijnen
    • 1,66 lang
    • Heeft een slank figuur waar ze voor werkt maar ook zeker curves
    • Heeft piercings in haar oren, neus en navel.
    • Ze heeft (nog) geen tattoos
    • Haar stijl heeft altijd wel een hint van uitdaging.

    KARAKTER
    • Spontaan
    • Humorvol
    • Energiek
    • Erg charmant, wind anderen makkelijk om haar vinger
    • Niet bijzonder intelligent, maar kan goed leren
    • Loyaal
    • Gul
    • Uitdagend
    • Type of friend that hypes you up
    • Very cuddly
    • Geeft anderen heel snel al haar liefde en aandacht
    • Gesloten
    • Eigenlijk best onzeker maar toont dit niet
    • Verschrikkelijk impulsief
    • Sarcastisch
    • Losbandig
    • Rebels
    • Stort zich van het een in het ander, zonder ooit een pauze te nemen
    • 'S ochtends vreselijk chagrijnig zonder haar energiedrankjes
    • Kan niet alleen zijn, moet altijd wel een soort relatie hebben lijkt het
    • Vertrouwt niet zomaar iemand



    FAMILIE
    Pleegmoeder - Cassandra Knight - 48
    Pleegvader - Jack Knight - 51
    Pleegbroertje - Evan Chester Dale - 17
    Pleegzusje - Zara Reese Edwards - 17
    Biologische moeder: Carla Santos - 43
    Biologische vader: Elijah DiMarco - 45
    Kaya is het kind van de Amerikaanse Carla en Italiaanse Elijah. De eerste 11 jaar van haar leven waren moeilijk en door de omstandigheden is ze uit huis geplaatst. Op haar 11e kwam ze bij de Knight familie terecht, deze voelde meteen meer aan als familie. Het wou nog wel eens botsen tussen haar en haar pleegouders, mede door haar opstandige karakter wat ze al ontwikkeld had. Toch wist ze altijd haar plekje te behouden.

    GESCHIEDENIS
    Kaya werd geboren op een warme 30 juli. Ze was het eerste en enige kind van Carla en Elijah DiMarco, maar gewenst was ze niet te noemen. Haar moeder (en haar familie) waren tegen abortus en dat is de enige reden dat ze eigenlijk geboren is. Dat ze niet gewenst was, kon ze merken. Er werd voor haar gezorgd maar echt liefde kreeg ze maar weinig. Toen Carla haar baan kwijt raakte 7 jaar later, ging ze aan de drank. Ook Elijah verliet het gezin ondertussen en zo ging alles van kwaad naar erger. Van haar 7e tot haar 11e moest Kaya leven met haar moeder die constant dronken was en vaak haar woede uitte op haar dochter. Blauwe plekken stonden bijna permanent op haar huid en bijna dagelijks kon ze aanhoren hoe ze onder andere de grootste fout in haar moeders leven was en dat niemand ooit van haar zal houden. Dit zijn woorden die vandaag de dag nog steeds een grote invloed hebben op haar karakter en gedrag, ook al zegt ze dat niet.
    Ze was net 11 toen ze uit huis werd geplaatst en het duurde niet lang voor ze bij de Knight familie terecht kon. Dit voelde voor haar gelijk een stuk meer als familie en het was ook hier dat ze echt kon opbloeien. Toch merkte je dat haar verleden nog behoorlijk wat invloed had. Ze was 13 toen ze begon te puberen en puberen deed ze zeker. Ze werd opstandiger, ging erg experimenteren en werd heel impulsief. Het duurde ook niet lang voor de vele mensen in haar leven kwamen. Ze kwamen en gingen weer, niemand bleef echt lang. Zolang het om plezier en intimiteit ging, ging het goed. Zodra het serieus werd kapte Kaya alles af. Ze is bang om iemand (op romantisch vlak) echt toe te laten, want ze is er nog altijd van overtuigd dat haar moeder gelijk had. Dat niemand écht van haar zal houden hoe ze is, dus houd ze maar het mooie en leuke plaatje omhoog.
    Verder kan de dame zeker niet klagen. Ze houd van haar familie en is binnen gekomen bij Stanford voor haar rechtenstudie.

    EXTRA
    Geaardheid: Pansexueel. Ze kan zich in principe tot iedereen aangetrokken voelen en heeft dan ook al ervaring op elk vlak.
    Toekomstige studie: Kaya heeft na vrij lang twijfelen besloten om Rechten te gaan studeren.
    Dromen: Ze wil een topadvocate worden, bekend in heel het vak. Ook wilt ze ooit nog een wereldreis maken.
    Angsten: Mensen écht toelaten, ze is bang dat ze heel erg tegen gaat vallen als de mooie sluier eenmaal weg valt.
    Verslavingen: Telt Redbull?
    Likes: Mensen, uitgaan, spa days, seks, cuddles, making out, stargazing, roadtrips, movie nights met teveel snacks, pizza, Mexicaans eten, cocktails, witte wijn, drugs, video games, Redbull, Disney, slapen, haar familie
    Dislikes: School, vroeg opstaan, onverzorgdheid, judgy people, zwarte koffie, kou, regels, haar biologische ouders, koeien, Chinees eten.
    Huisdier: Een hamster genaamd Stitch.
    Drives: Een tweedehands zwart autootje die ze heeft laten opknappen door een paar vrienden.
    Love Kaya heeft wel relaties gehad, maar dit duurde nooit langer dan een paar maanden. Zodra iemand echt close wordt met haar sluit ze zichzelf af en breekt ze alles af. Ze heeft relaties gehad met mannen én vrouwen en alles daartussenin. Voor nu houdt ze het maar gewoon op flings.

    RELATIES
    Lilou Solene Belrose
    Ze zijn goede vriendinnen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 14:10 ]


    El Diablo.

    Matt Anderson


    • Naam • Matthew Austin Anderson
    Matthew • Geschenk van Yahweh
    Austin • Eerbiedwaardig
    Anderson • Zoon van Andrew

    Matt is vernoemt naar zijn oom die veel te jong op tragische wijze is omgekomen. Meestal wordt zijn naam afgekort tot Matt, maar in sommige instanties komt het hem beter uit om zijn tweede naam te gebruiken.

    • Leeftijd • 19
    Matt is geboren op 2 November

    • Status • Troublesome Asshole
    Matt is een jongen die je echt awesome vind of die je haat, er is geen middenweg met hem. Hij is iemand die altijd de confrontatie opzoekt als hij vind dat het nodig is, en die zeker niet bang is om wie dan ook met een brutale opmerking te laten merken dat hij het niet met hen eens is. Zo heeft hij geen enkel probleem o de les te onderbreken om tegen een leraar in te gaan, of om een klasgenoot de grond in te boren om een punt te maken. Als hij aan jou kant staat is hij misschien wel een geweldige partner, maar als hij tegen je is, is hij echt een verschrikking, en hij is tegen de meeste mensen op een of andere manier. Het feit dat het hem niets kan schelen dat hij misschien iemand pijn doet met zijn harde woorden zorgt ervoor dat hij zeker niet als een sympathiek persoon gezien wordt, zelfs al staat hij altijd wel op voor zijn zwakkere medemens.

    • Uiterlijk • Asa Butterfield
    Matt is niet echt de meest opvallende jongen. In zijn jonge jaren werden hij en zijn oudere broer Benji vaak verwisseld, al heeft de puberteit dit wel verholpen. Ten eerste is Benji minimaal 10 cm langer dan Matt, en lijkt hij nog langer omdat hij veel breder is dan zijn kleine broertje. Benji is al niet heel lang of breed, dus dat zegt iets over zijn kleine broertje. Matt is small, tenger gebouwd, en heeft verre van de spiermassa die Benji met het sporten en achter de tralies heeft gekweekt. Matt heeft een spits gezicht met grote felle ijsblauwe ogen, die recht in je ziel kijken, maar zelf enkel brandden met een ijzig vuur wat ieder de rillingen geeft. Matt's wenkbrauwen en wimpers zijn dezelfde gitzwarte kleur als zijn kortgeknipte licht krullende haar. Zijn kaken zijn volledig glad geschoren, omdat hij met geen mogelijkheid een fatsoenlijke baard kan groeien. Zelfs een stoppel over zijn hele kaaklijn en kin is niet voor hem weggelegd.
    Matt's ogen laten hem over de jaren steeds verder in de steek. Als kind kon hij goed zien, maar inmiddels kan hij niet meer veilig over straat zonder zijn bril of lenzen en zelfs in huis begint het langzaam gevaarlijk te worden. Hij zit nu op een sterkte van -7 op zijn linker oog en -8.75 voor zijn rechter oog. Er is nog een kans dat zijn ogen nog verder achteruit gaan en hij mogelijk zelfs wettelijk blind wordt. Toch laat hij zich hier geen moment door afremmen.
    Naast zijn bril of lenzen draagt Matt meestal simpele kleren in laagjes. Aan de ene kant doet hij dit om zijn magere lijf iets te verbloemen, en aan de andere kant is hij heel slecht in het inschatten van gevoelstemperatuur. Zo kan hij tenminste altijd een laagje uittrekken of extra aandoen. Daarbij is zijn kamer door de terraria vrij warm, waardoor hij toch meer aan de warmte gewend is, en de kou iets minder goed aan kan. Toen zijn broer in de gevangenis zat droeg Matt graag een van zijn t-shirts als een van de laagjes, puur om zijn broer toch een beetje bij zich te hebben, hoe vreemd dat ook klinkt.

    • Innerlijk •
    Matt is een geboren leider, hij is een strateeg, maar hij heeft ook een overtuiging en een geloofwaardigheid, waardoor hij menigeen weet te overtuigen van zijn idealen. Hij is brutaal, luid, welbespraakt, principieel, idealistisch, en radicaal. Mensen hebben respect voor hem, en ontzag voor zijn eindeloze trouw aan zijn idealen, maar juist door het feit dat hij letterlijk alles wil doen, en alles op het spel durft te zetten, om zijn idealen werkelijkheid te maken, is beangstigend voor velen. Zelfs degenen die met hem omgaan en die hem hun vriend noemen, mogen hem niet altijd. Matt is zeker niet bang om heel ver te gaan, controversiële uitspraken te doen, heel hoog geplaatste mensen keihard aan te vallen, en rigoureuze dramatische acties op touw te zetten. Hij jaagt invloedrijke mensen snel tegen zich in het harnas en heeft geen enkel respect voor gezag. Hij is een licht, iemand die mensen de ogen opent, maar warm is hij niet. Matt is toch een jongen vol passie en vuur voor zijn idealen, voor rechtvaardigheid, een laag van hem die iedereen kent. Hieronder, diep van binnen, zit een onbeweeglijk stoïcisme, waardoor hij lang niet altijd als heethoofd, maar eerder met ijskoude zelfverzekerdheid en vastberadenheid de strijd aan gaat. Matt ziet het grote plaatje, in plaats van de problemen van individuele personen. Hij heeft een groot hart en wil het beste voor de wereld en alle wezens die het bevolken. Zo kan hij in zijn strijd voor het goede, de pijn, het verdriet, en het verlies van de individuen compleet verwaarlozen als dit het einddoel dichterbij brengt. Hij is iemand die nooit bij de pakken neer gaat zitten, hoe zwaar de strijd ook wordt, maar altijd met een nieuw plan komt om verder te gaan. Toch zal het plan nooit zijn om iemand af te kraken op dingen waar ze zelf niets aan kunnen doen, al kan hij keihard zijn als het gaat om dingen die een persoon wel kan veranderen. Matt strijd voor de mensen, maar is niet iemand die snel iemand anders vertrouwd, of informatie over zichzelf prijsgeeft. Hij is een Man van de Mensen, maar geen Mensen Mens. Toch heeft Matt veel liefde en zorg voor zijn echte vrienden, maar dit zit diep en hij uit het op vreemde manieren. Matt is zelfverzekerd, idealistisch, heeft hoge standaarden voor vriend en vijand, en is zeer zelf-gedisciplineerd, maar toch heeft hij zeker ook vrienden nodig om gegrond en menselijk te blijven. Hij mag wel doelbewust, passievol, en zonder angst zijn, maar zonder zijn vrienden, echte vrienden, is Matt toch heel eenzaam, zelfs al heeft hij genoeg mensen die naar hem luisteren. Alles wat Matt doet komt voort uit idealisme en principe, niet uit emoties, al kan hij af en toe zijn vrienden compleet achterover doen slaan door een groot liefdevol gebaar van waardering.

    • Familie •
    Valentine Cooper Anderson • Vader
    Scarlett Alice Marin-Anderson • Moeder
    Benjamin Clementine Anderson • Broer
    Olivia Nova Anderson • Zusje

    De familie Anderson heeft op zich een goede reputatie in de stad door de positie van Valentine, maar de kinderen doen deze reputatie alle 3 op hun eigen manier wel wankelen. Ze zijn rijk genoeg om comfortabel te kunnen leven zonder geldzorgen. Matt zelf vind de financiële status van zijn familie niet belangrijk, maar zeker zijn zusje neemt maar wat graag gebruik van het goede salaris van hun ouders, en voelt zich hier ook beter door dan hun armere klasgenootjes. Dit zorgt inmiddels echt wel voor problemen tussen de twee.
    Toen ze jong waren werden Benji en Matt wel eens door elkaar gehaald omdat ze allebei zwart haar en blauwe ogen hebben en ook hetzelfde postuur. Inmiddels zijn er duidelijke verschillen tussen de jongens, maar ze lijken zeker in hun kleine eigenaardigheden en maniertjes erg op elkaar.

    • Geschiedenis • Heftige Themas
    Matt is geboren op een koude Novemberdag. Het was allerzielen, de dag waarop men van oudsher de doden herinneren en eren. Dit is een van de redenen achter Matt's naam. Valentine's broertje had altijd in zijn schaduw gestaan, kon het nooit goed doen voor hun vader, en had met zijn overstap naar de universiteit al zijn vrienden verloren. Dit samen met nog enkele andere factoren zorgde ervoor dat hij op zijn 22e zijn eigen leven nam. Dit was een hele zware klap voor de familie Anderson, zeker voor Valentine en Scarlett die op dat moment net ouders waren geworden van hun eerste zoon. Het was een zware tijd en toen Scarlett weer in verwachting bleek van een jongen iets meer dan een jaar later, besloten ze dan ook dit ventje te vernoemen naar Valentine's broertje. Dit is eigenlijk ook de reden dat zijn vader eigenlijk altijd een zwak heeft gehad voor Matt, en dat Matt altijd met net iets meer weg wist te komen dan zijn broer en zusje. Zijn ouders hebben alles rondom de dood van zijn oom altijd willen weerhouden van Matt, maar toen hij 16 werd, en echt te veel en te pushy begon te vragen, hebben ze het hem wel verteld. Dit heeft best een impact gehad op Matt, maar het maakt hem niet perse een makkelijker persoon.
    Matt heeft samen met zijn broer en later ook zijn zusje een vrij onbezorgde jeugd gehad. In het begin was hij de makkelijkste van de drie. Hij schopte geen scènes puur om het schoppen van scènes of om zijn wil door te drammen. Dit veranderde toen hij begon te zien wat voor een problemen er allemaal rond hem speelden, en tegelijkertijd doorkreeg dat hij met best veel weg kon komen bij zijn vader, de politieman. Matt begon zijn mond open te trekken, werd brutaal tegen iedereen wiens acties of woorden hem niet zinden, en werd echt een rebelse puber. Hij maakte iedereen het leven zuur die in zijn ogen het bij het verkeerde eind had, of dit nu docenten, klasgenoten, zijn ouders, of zijn vader's collega's waren. Elke keer had hij geluk dat zijn vader bij de politie zat en hem redelijk uit de problemen wist te houden zolang hij het niet te bont maakte.
    De meeste mensen dachten dat deze opstandigheid wel zou afzwakken met de tijd, maar het is enkel versterkt. Hij heeft zijn moralen wel op de goede plek en probeert te werken aan een betere eerlijkere wereld, maar hij doet dit zeker niet zonder vijanden te maken. Hij heeft een grote bek tegen ieder die tegen hem ingaat, hij heeft compleet geen respect voor autoriteit, en hij weigert concessies te doen om de lieve vrede te bewaren. Zijn vader maakt zich zeker wel zorgen om hem en over alles wat hij doet en de vijanden die hij tegen zich in het harnas jaagt. Hij durft alleen niet zo goed zijn zoon terug te fluiten, en inmiddels is het daar veel te laat voor. Olivia is inmiddels het makkelijkste kind van de 3, of in elk geval degene om wie ze de minste zorgen hebben, iets wat Valentine en Scarlett nooit hadden gedacht.

    • Extra •
    Likes • Gerechtigheid, gelijkheid, vrijheid, rebellie, het goede, de daad bij het woord voegen, plannen maken, zijn vrienden, zijn broer en ouders, pindakaas, sigaretten, rode wijn & port
    Dislikes • Minachting, superioriteit, hypocrisie, oppervlakkigheid, ongelijkheid, ongelijkheid, racisme, sexisme, niets doen, gezag, hokjes, klassen, materialisme, capitalisme
    Studie • Agriculture and Engineering
    Verslavingen • Sigaretten en in tijden waarin hij weinig slaapt drinkt hij absurde hoeveelheden Port
    Huisdieren • 1 baardagaam, Manu, en 2 groene wateragamen, Dominique en Cyrille. De terraria nemen bijna zijn hele kamer in beslag. De baardagaam genaamd Manu zit graag onder de gloeilamp op Matt's bureau of op zijn borst of schouder, het liefst onder een van zijn kleding laagjes met enkel zijn hoofd die er onderuit komt. Zo heeft hij hem zowel bewust als onbewust wel eens meegenomen naar school. Zijn ouders vinden het wel prima, zolang hij zeker de grote wateragamen op zijn kamer houd, het voer in een apart koelkastje op zijn kamer houd en geen levend voer geeft, en zelf betaalt voor de verzorging, het voer, en het onderhoud van de dieren.
    Quirks • Matt heeft zware dyslectie. Hierdoor is lezen erg moeilijk voor hem en kost het veel tijd, daarbij is schrijven een ding wat hij niet foutloos kan. Hij verwisselt nog altijd Ps, Bs, Ds, en Qs, sterke werkwoorden heeft hij nog altijd niet helemaal onder de knie, en zelfs de spellingchecker op zijn computer snapt hem vaker dan eens niet. Dit is allemaal erg frustrerend, waardoor hij het liefst op school ofwel mondeling examen doet, ofwel wat hij moet opschrijven inspreekt en de computer het voor hem laat spellen, om in elk geval niet te veel fouten te maken. Daarentegen is Matt heel goed in plannen en strategieën uitdenken en in wiskunde. X en Y draait hij wel vaker dan eens om, en natuurkundige formules met letters zijn ook niet voor hem weggelegd, zeker als de letters geen eenheden zijn, maar zijn antwoorden kloppen altijd.
    Matt slaapt weinig. Een gemiddelde nacht is voor hem maximaal 6 uur, al is het meestal minder. Hij is nooit een lange slaper geweest, maar nu hij ouder wordt is het nog minder geworden.
    Matt draagt altijd een schrift bij zich met al zijn plannen. De kaft heeft duidelijk al veel meegemaakt, paginas zijn gevouwen, gescheurt, nieuwe dingen zijn erin geplakt, het elastiek kan amper nog het boekwerk dicht houden, en het is overall een duidelijk gebruiksvoorwerp. Het is ook een van de weinige bezittingen waar niemand anders ook maar aan mag zitten en waar hij heel zuinig op is, ondanks de staat van het ding.
    Love • Matt is maagd en heeft nooit ook maar een relatie gehad. Naar eigen zeggen is hij er te druk voor en leidt het alleen maar af van de belangrijke dingen. Dit is wel iets waar zeker zijn broer hem me plaagt.

    • Relaties •













    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 23:29 ]


    Bowties were never Cooler