• • LITTLE PINK LADIES •
    • TRUTH OR DARE •

    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut
    Princeton Hall - Californië - 2018: Het is inmiddels 28 jaar geleden dat de beruchte wedstrijd rond de meisjes gestopt werd door een groep Princeton scholieren en in de tussentijd heeft een nieuwe generatie die school al onveilig gemaakt. De generatie met de zonen en dochters van eerdere Princeton scholieren, om precies te zijn. Nu is het bijna tijd dat zij gaan studeren maar ze willen nog een laatste zomer samen doorbrengen.
    Om het in de maanden wat interessant te houden, besluiten ze om het spel truth or dare te spelen. Op de meest willekeurige momenten komt de vraag omhoog en de dagen gaan zo stuk voor stuk voorbij. Maar hoe dichterbij het einde van de zomervakantie komt, hoe extremer de vragen en dares worden. Sinds de vragen anoniem worden verspreid binnen de groep, kan niemand aangesproken worden en heeft iedereen vrij spel. Zal de vriendengroep dit spel wel kunnen overleven of vallen ze al uit elkaar voor ze echt zijn vertrokken?


    • EXTRA INFORMATIE •

    • Dit is een "next generation" rpg waar dus ook gebruik wordt gemaakt van personages van de vorige rpg. Je hoeft echter niet bekend te zijn met deze rpg/personages om mee te kunnen doen. Je kan altijd vragen of je je mag aansluiten bij een van de families waardoor je alle nodige informatie krijgt. Je mag ook een karakter maken die niks te maken heeft met de vorige generatie.
    • We zullen samen verschillende truths en dares verzinnen, dit komt op een lijst te staan. Dingen hieraan toevoegen mag altijd.
    • De truths en dares op de lijst zullen gekozen worden door een random picker. Degene die aan de beurt is zal dus niets zelf hoeven te verzinnen.
    • "Love & Lust" dares zullen maar sporadisch voorkomen, het spel zal dus zeker niet om dat thema draaien.

    • PERSONAGES •

    NAAM - LEEFTIJD - STATUS - PAGINA - USER
    Luciana Irina Montana - 18 - Daddy's Little Princess - 1.1 - Maluma
    Emilia Anastasia Montana - 17 - Het zusje van ... - 1.1 - Kavinsky
    Oonah Smith - 19 - No status - 1.1 - Rayla
    Olivia Nova Anderson - 17 - The Rebel - 1.4 - xJess
    Zara Reese Edwards - 17 - The Queen - 1.4 - Imelda
    Kaya Diana DiMarco - 18 - The Bad Vixen - 1.4 - Maluma
    [R] Lilou Solene Belrose - 18 - Crazy Française - 1.4 - WrittenWords
    Eden Isla Sadler - 18 - No status (yet) - 1.5 - Rayla
    Cristall Amalia Dalia Laincross - 19 - Mysterieuze nieuweling - 1.6 - Ayala

    Cole Smith-Chamberlain 18 - Classclown - 1.1 - SaIem
    [R] Axl Smith-Chamberlain - 18 - 1.1 - Hajarajanaan
    Evan Chester Dale - 17 - Smartpants - 1.4 - SaIem
    Elio Romeo Silvestri - 18 - Filmfanatic - 1.4 -Kavinsky
    Marcos Ricardo Gonzalez - 18 - The jock - 1.5 - IrisWestAllen
    Benjamin Clementine Anderson - 21 - Babysitter - 1.4 - SaIem
    Lukas Daniel Møller - 18 - Die ene - 1.5 - Fika
    Matthew Austin Anderson - 19 - Troublesome Asshole - 1.4 - IrisWestAllen
    Zayn Elijah el Amrani - 19 - Doctor Dreamy - 1.5 - Maluma
    Mason James Ivers - 18 - The (romantic) sweetheart - 1.5 - xJess
    Jude Ace Levon - 19 - The 'dont give a f—' delinquent - 1.6 - Gasina


    • INVULLEN •

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd (17-19)
    • Status
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Familie (Dit kan zo uitgebreid zijn als je zelf wilt. Denk aan geschiedenis, reputatie, rijk of arm, werk, etc.)
    • Geschiedenis
    • Extra (denk aan likes, dislikes, allergieën, verslavingen, angsten, dromen etc.)
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Je mag meerdere personages hebben. Let echter wel op wat je zelf aan kan en dat er een balans is tussen je personages (bijvoorbeeld niet 3 vrouwen)
    • 16+ is toegestaan, ofcourse
    • Niemand is perfect!
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 23:19 ]


    El Diablo.

    Voor de families maakt het niet uit of je wel of niet mee gedaan hebt aan de vorige RPG, de belangrijkste info hebben we eventueel zo gedeeld en doordat we een generatie sprong maken is veel voor ons ook nieuw. ^^
    Natuurlijk hoef je ook niet perse een familielid te maken, alles en iedereen is gewoon welkom.

    Mijn personage heeft echter verder geen broers of zussen meer, gezien haar moeder in totaal al 4 kinderen gekregen heeft ( 2 van haarzelf en de tweeling van Hajarajanaan en Forgarty als draagmoeder zijnde).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Welke families zijn mogelijk/willen kinderen?

    Ik heb ook niet meegedaan aan de vorige rpg, maar zou het graag willen proberen om toch een kind te maken van een van hen


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Welke families zijn mogelijk/willen kinderen?

    Ik heb ook niet meegedaan aan de vorige rpg, maar zou het graag willen proberen om toch een kind te maken van een van hen


    Same here, ik zou ook heel graag een dochter van een van de families willen als iemand daarvoor open zou staan

    Van mij mag er eventueel nog een dochter bij de Montana fam, als Kavinsky dit ook goed vind (:


    El Diablo.

    Misschien mijn jongen dan van de Aguillard of Andrews familie? Ik weet niet of daar al kinderen voor zijn/kinderen voor gewenst zijn

    [ bericht aangepast op 30 okt 2018 - 17:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat ik mijn meisje gewoon 'onbekend' maak, en dan hoop ik wel dat dat niet zorgt voor al te veel gaten tussen mijn personage en de overige personages (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IrisWestAllen schreef:
    Misschien mijn jongen dan van de Aguillard of Andrews familie? Ik weet niet of daar al kinderen voor zijn/kinderen voor gewenst zijn


    Daarvan zijn de spelers zelf tijdens de RPG al gestopt, dus wat mij betreft kan het wel, maar ik weet van hen verder geen geschiedenis, oid.

    De lopende families nu zijn beide Smith's, Montana en Anderson en/of Marin (van de laatste twee weet ik nu niet zeker of het een stel is geworden en gebleven).
    Bij de Smith's zijn de kinderen nu vol, bij Montana kon eventueel nog een dochter en bij Anderson en/of Marin weet ik dus niet hoe het daar nu zit.

    Imelda schreef:
    Ik denk dat ik mijn meisje gewoon 'onbekend' maak, en dan hoop ik wel dat dat niet zorgt voor al te veel gaten tussen mijn personage en de overige personages (:


    Dat komt wel goed, we hebben allemaal nieuwe spelers, dus onderlinge relaties zijn ook nog nieuw (tenzij ze familie zijn uiteraard, zoals Oonah x Axl, bijv.)
    Het fijne van de school setting die we nu hebben is dat relaties onderling ook makkelijk te bespreken zijn, net als bij een andere School RPG. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eventueel kan er nog wel iets of iemand bij de familie van Valentine & Scarlett - ik ben even de achternaam van Valentine kwijt XD
    Maar ik weet niet zo goed wat Forgarty nu wilde c;

    Ik ben het ermee eens dat het niet per se een voordeel is van de bestaande families deel uit te maken. Bv Axl en pakweg Lu zullen elkaar al van kleinsaf kennen maar het kan ook heel leuk zijn om te verzinnen hoe men elkaar echt ontmoet heeft.
    Bovendien kent iedereen elkaar van school dus van echte buitenstaanders is er geen sprake.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hajarajanaan schreef:
    Ik ben het ermee eens dat het niet per se een voordeel is van de bestaande families deel uit te maken. Bv Axl en pakweg Lu zullen elkaar al van kleinsaf kennen maar het kan ook heel leuk zijn om te verzinnen hoe men elkaar echt ontmoet heeft.
    Bovendien kent iedereen elkaar van school dus van echte buitenstaanders is er geen sprake.


    Waar ik zelf voornamelijk het bangste voor ben is dat er voornamelijk hechte banden tussen de families gaan ontstaan en de rest er een beetje buiten gaat vallen...

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Waar ik zelf voornamelijk het bangste voor ben is dat er voornamelijk hechte banden tussen de families gaan ontstaan en de rest er een beetje buiten gaat vallen...


    Dat is niet nodig, want het is niet gegeven dat de families na hun studie, en dergelijke, ook nog contact hebben gehouden. De ouders kennen elkaar vanuit hun school tijd, maar ze zijn uiteindelijk allemaal hun eigen kant op gegaan, waarbij blijvend contact niet altijd vanzelfsprekend hoeft te zijn. Daarnaast bespreek je onderling toch relaties af voor de personages nu, dus daarin bepaal je zelf hoe hecht ( of juist niet) je personage onderling wordt met de ander. Dat is niks anders als een andere RPG.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind alles prima! 😊 Ik heb sowieso ook een nieuwpersonage dus daar hoef he echt niet bang voor te zijn :) we all support each other! Ik zal zeker mijn best doen om iedereen te betrekken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dan ga ik toch voor een nieuw personage, zodat ik zelf de geschiedenis van haar ouders kan bepalen en die ook echt helemaal ken

    Je quote mijn post en zegt exact het tegengestelde van wat er staat...
    Ik denk dat er ondertussen al 3 verschillende personen gezegd hebben, in één of andere vorm, dat iedereen zijn best gaat doen de nieuwkomers erbij te betrekken.
    Maakt het dan eigenlijk nog uit wat we zeggen?

    Begrijp me niet verkeerd, ik zoek geen ruzie maar ik krijg een beetje het gevoel alsof we er geen vertrouwen in ons is dat we jullie net zo hard betrekken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Praattopic uno ^^


    El Diablo.