• Opmaak komt morgen lalaaa


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ideeën voor een skip?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk dat het sowieso belangrijk is om te weten hoever we skippen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mon topicsss,

    hmm misschien een avond waar elkaar in masks kunnen meeten? Of een soort ven evenement like gala waar sommige inseakten/ mogen werken van de cats/ dingen gaans stelen etc


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mt

    Een grote heist waarbij alle levels betrokken zijn lijkt me ook wel wat.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hajarajanaan schreef:
    Mt

    Een grote heist waarbij alle levels betrokken zijn lijkt me ook wel wat.


    Werkt dat dan niet nadelig voor De Vijf?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SaIem schreef:
    Mon topicsss,

    hmm misschien een avond waar elkaar in masks kunnen meeten? Of een soort ven evenement like gala waar sommige inseakten/ mogen werken van de cats/ dingen gaans stelen etc


    Dit lijkt mij ook wel wat! Dat de 5 inderdaad de bunnies hebben gevraagd tijdens zo een groot evenement op niveau 2 idd, daar zijn de cats dan als gasten, om dingen te stelen of eventueel iemand te gijzelen of idk?? Zo iets?

    Oooh of een masquerade :') ( met hun animal maskers Zou het best cool zijn, alhoewel ik betwijfel of er uberhaupt Dan nog normale mensen zouden komen :'))


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het is wel zo dat De Vijf met hun maskers op enkel communiceren dmv gebaren (onderling) en/of geschreven kaartjes of een apparaat (naar de buitenwereld), zij spreken dan namelijk nooit.
    Of ze zouden dan schuil gaan onder een ander masker, maar anders lijkt het me op den duur niet erg leuk meer worden voor hen (voor korte stukken is kan het wel interessant, maar gedurende een heel bal lijkt me niet prettig).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Misschien een combi? Dat de Vijf de Bunnies opdracht hebben gegeven voor iets (waar een masquerade wel voor handig is) en zijzelf in een aparte kamer (of samen desnoods) meekijken naar hoe zij het doen. Of de Vijf speelt het spelletje mee door zich zelf onder de mensen te mengen en zich verder afzijdig te houden?
    Just brainstorming here. ^^


    [ heaven knows ]

    Of een feest (misschien een of andere veiling van iets veel te duurs, of gewoon een gala inderdaad) waar niemand van elkaar weet dat ze er zijn. Dus dat niet alle Cats en Bunnies er zijn maar alleen degene waarvan de Vijf vonden dat die het handigst waren in die omgeving...
    De verkozen Bunnies zouden daar kunnen zijn om te werken ofzo. Sommige beveiliging, anderen catering en weet ik het allemaal. Terwijl ze allemaal een opdracht hebben (gezamelijk of in kleinere groepjes ofzo). En de Cats misschien gewoon als gasten omdat zij rijker zijn. Zij kunnen dan ook een opdracht hebben.
    Op zo'n manier hoeft niemand een masker op omdat ze elkaar toch niet kennen, behalve de mensen van hun eigen 'groep'.

    Geen idee of het wat is, of dat het duidelijk is. Maar ik dacht misschien zoiets xD

    [ bericht aangepast op 21 nov 2018 - 0:49 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Hellion schreef:
    Misschien een combi? Dat de Vijf de Bunnies opdracht hebben gegeven voor iets (waar een masquerade wel voor handig is) en zijzelf in een aparte kamer (of samen desnoods) meekijken naar hoe zij het doen. Of de Vijf speelt het spelletje mee door zich zelf onder de mensen te mengen en zich verder afzijdig te houden?
    Just brainstorming here. ^^


    Ik zou dan eerder neigen naar het laatste, dat maakt het qua posten op iets langere termijn ook leuker én het is ook wel iets voor hen om eventueel een opdracht uit te geven, waarbij ze zelf een keer toekijken hoe deze uitgewerkt wordt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het niet mogelijk dat de vijf dmv stemvervormers achter de schermen ook kunnen coöpereren en alles in goede banen leiden?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    JudithSuzann schreef:
    Of een feest (misschien een of andere veiling van iets veel te duurs, of gewoon een gala inderdaad) waar niemand van elkaar weet dat ze er zijn. Dus dat niet alle Cats en Bunnies er zijn maar alleen degene waarvan de Vijf vonden dat die het handigst waren in die omgeving...
    De verkozen Bunnies zouden daar kunnen zijn om te werken ofzo. Sommige beveiliging, anderen catering en weet ik het allemaal. Terwijl ze allemaal een opdracht hebben (gezamelijk of in kleinere groepjes ofzo). En de Cats misschien gewoon als gasten omdat zij rijker zijn. Zij kunnen dan ook een opdracht hebben.
    Op zo'n manier hoeft niemand een masker op omdat ze elkaar toch niet kennen, behalve de mensen van hun eigen 'groep'.

    Geen idee of het wat is, of dat het duidelijk is. Maar ik dacht misschien zoiets xD
    Hier spreekt de facility manager 😂


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hajarajanaan schreef:
    Is het niet mogelijk dat de vijf dmv stemvervormers achter de schermen ook kunnen coöpereren en alles in goede banen leiden?


    Ze hebben wel stemvervormers in hun maskers zitten, maar gebruiken deze niet omdat ze dus via gebaren, e.d, werken. Althans dat is wat er in de beginpost staat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'