• Opmaak komt morgen lalaaa


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hajarajanaan -> CaIIiope (met 2 hoofdletters i)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik probeer morgen Oliver en Gray te posten sorry voor het wachten!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Omg, dit gaat Dantae zo niet grappig vinden. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MeIpomene schreef:
    Omg, dit gaat Dantae zo niet grappig vinden. :3


    Hahaha ja dat dacht ik al. Skye zou ook echt niet blij zijn als iemand dit bij haar deed. En Dantae was al chagrijnig oepss. Dit maakt het niet veel beter, ik pak mn popcorn erbij.

    Nope, dit maakt het helemaal niet beter, haha. He's gonna be so pist 🙈


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    N'awh, ik leef wel een beetje met Dantae mee. Het enige wat hij wilde, is even met Cerys praten. Arm konijntje. :Y)


    [ heaven knows ]

    Nu wil ie straks drank, lots of it, gok ik zo. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MeIpomene schreef:
    Nu wil ie straks drank, lots of it, gok ik zo. :')

    Niet dat Cerys dat toe gaat laten, ha. Maar ja, logisch dat hij dat wilt! Wordt 'ie gewoon betrokken in een gevecht, terwijl het niet eens zijn schuld was. Cerys staat flink in het krijt bij niet alleen Skye, vermoed ik.


    [ heaven knows ]

    Ik ga zo snel mogelijk posten met Dantae. Door drukte en de naderende feestdagen loop ik een beetje achter mijn posten aan momenteel, ik werk ze iets minder snel bij dan normaal, dus het duurt even wat langer vooraleer ze verschijnen, maar hij komt er gauw aan! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ Geen probleem!

    Ik kom hier even zeggen dat ik vanaf de 23e weg ben t/m 01/01. Zo nu en dan kom ik wel nog online om dingen te lezen en/of te reageren, maar niet meer om te schrijven. Voor iedereen hier: alvast fijne feestdagen!


    [ heaven knows ]

    Hele fijne dagen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand waar ik Skye nu na haar master plan naar toe kan sturen?

    Hey allemaal!

    Ik wil eventjes mijn excuses aanbieden dat ik zo plots full on ghost ben gegaan. Ik heb een superzwaar semester achter de rug. Op een gegeven moment kon ik daardoor niet meer op Q komen en na die paar dagen besefte ik dat ik best even wat langer wilde wegblijven, waardoor dat ook meteen gebeurde. Met alle stress die ik had, heb ik niet willen nadenken over een uitleg, en dat was niet netjes. Sorry daarvoor!
    Ik ben blij dat jullie toch nog een tijdje verder zijn gegaan en ik hoop dat jullie de RPG leuk vinden/vonden. Ik heb hiervoor geen inspiratie meer (die is sowieso fel gezakt), dus jullie mogen gewoon verder blijven doen! Veel plezier nog en nog eens een dikke sorry <3
    Liesje


    Mhm?

    Geen probleem Liesje! School en je sociale leven gaan sowieso voor! 😊 ❤️ Nog veel success met school!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Luftmensch Dat begrijp ik! School en privé gaan idd echt altijd voor!
    @derest Kan ik ergens Skye kwijt? Misschien ergens waar ik dr heen kan sturen?