• Opmaak komt morgen lalaaa


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Iemand voor Oliver of Grayson? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wacht even op de post van iemand anders, dan weet ik beter wat ik ervan kan verwachten.
          Alleen, @ Salem, Cerys zal sowieso nog wat aan Oliver gevraagd hebben voor ze wegging, dus als je een post gaat schrijven met hem, probeer het dan nog zo algemeen mogelijk te houden haha. :')

    [ bericht aangepast op 21 nov 2018 - 18:53 ]


    [ heaven knows ]

    Ik heb Mo. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hellion schreef:
    Ik wacht even op de post van iemand anders, dan weet ik beter wat ik ervan kan verwachten.
          Alleen, @ Salem, Cerys zal sowieso nog wat aan Oliver gevraagd hebben voor ze wegging, dus als je een post gaat schrijven met hem, probeer het dan nog zo algemeen mogelijk te houden haha. :')


    Haha het zou kunnen dat ik morgen avond pas kan posten , dus no worries ^^

    en @ Matty Voor wie van mijn dudes? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Dantae en Alvera eventueel ook voor wie wil; de een lijkt overigens iets enthousiaster voor het feest dan de ander. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand van De Vijf voor Tobias?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    SaIem schreef:
    (...)
    Haha het zou kunnen dat ik morgen avond pas kan posten , dus no worries ^^

    en @ Matty Voor wie van mijn dudes? c:

    Oké, anders had ik je sowieso even een berichtje gestuurd. (: Zal kijken wanneer ik met Cerys kan posten. Als ze staat, dan kunnen mensen zelf beslissen wie er mogelijk naar haar toe zou willen.


    [ heaven knows ]

    @ Saar, maakt mij niet uit. c: Bring it on. :Y) Ik weet niet of ik en Jennifer nog wat af moeten werken met Dantae, maar roept u maar ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb Rayne eventueel voor iemand?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Imelda schreef:
    @ Saar, maakt mij niet uit. c: Bring it on. :Y) Ik weet niet of ik en Jennifer nog wat af moeten werken met Dantae, maar roept u maar ^^


    Misschien nog in hoeverre hun gesprek nog verlopen is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Misschien nog in hoeverre hun gesprek nog verlopen is?
    OH ja, dat is wel handig. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga proberen Dantae vandaag nog te posten, maar ik heb barstende koppijn waardoor Alvera al een kunst was. Mocht iemand willen, voel je vrij om hem anders in een post te verwerken. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik moet toegeven dat Tobias vrij amuserende opmerkingen kan maken, en hoe Alvera daarop ingaat, is daarnaast ook echt geweldig.

    En, @ Canagan, beterschap. Hopelijk is je hoofdpijn snel weer weg!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2018 - 15:41 ]


    [ heaven knows ]

    Wat is dus de taak van de bunny's/cats nu tijdens dat feest? Of is er geen 'geheime agenda' en is het gewoon echt een feest??

    Joy_19x schreef:
    Wat is dus de taak van de bunny's/cats nu tijdens dat feest? Of is er geen 'geheime agenda' en is het gewoon echt een feest??

    Ik schrijf gewoon dat Cerys er naartoe gaat voor het plezier, en tegelijkertijd wel een oogje houdt op de belangrijke dingen. Mochten er dan dingen zijn die ze horen/moeten doen, kan ze daar nog altijd op inspelen.


    [ heaven knows ]