• Opmaak komt morgen lalaaa


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Joy_19x schreef:
    Wat is dus de taak van de bunny's/cats nu tijdens dat feest? Of is er geen 'geheime agenda' en is het gewoon echt een feest??

    Ik heb gewoon bedacht dat dit een feest is buiten de bende om en dat in principe iedereen is uitgenodigd. Het is dus NIET door De Vijf georganiseerd, maar ze zijn er waarschijnlijk wel aanwezig, net als de Cats en Bunnies. Zo is het ook een manier om eventueel toekomstige slachtoffers te leren kennen en/of te bestuderen. Het is een feest om de niveaus wat dichter tot elkaar te brengen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    (...)Ik heb gewoon bedacht dat dit een feest is buiten de bende om en dat in principe iedereen is uitgenodigd. Het is dus NIET door De Vijf georganiseerd, maar ze zijn er waarschijnlijk wel aanwezig, net als de Cats en Bunnies. Zo is het ook een manier om eventueel toekomstige slachtoffers te leren kennen en/of te bestuderen. Het is een feest om de niveaus wat dichter tot elkaar te brengen.


    Ah oke top!

    Oh, ik was juist in de veronderstelling dat het wel door De Vijf georganiseerd was. Zo is het nu ook in mijn post benoemd.. Misschien dat zij het anders georganiseerd hebben mede ook om de niveaus wat dichter bij elkaar te hebben?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Oh, ik was juist in de veronderstelling dat het wel door De Vijf georganiseerd was. Zo is het nu ook in mijn post benoemd.. Misschien dat zij het anders georganiseerd hebben mede ook om de niveaus wat dichter bij elkaar te hebben?


    Ik dacht ook dat het inderdaad georganiseerd was door de vijf en dat ze slachtoffers wilde uitkiezen of iets in die richting.

    Ik ben nu bezig met mijn post voor Cerys. Wat is handiger erin te noemen?


    [ heaven knows ]

    Ik had het feest juist bedacht zeg maar als iets buiten de bende om maar als jullie dat niet leuk vinden, mag het van mij ook door de Vijf georganiseerd zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maar dan weten de cats en bunnies toch wie de vijf zijn?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Imelda schreef:
    Ik had het feest juist bedacht zeg maar als iets buiten de bende om maar als jullie dat niet leuk vinden, mag het van mij ook door de Vijf georganiseerd zijn.

    Ik vind allebei de ideeën prima.


    [ heaven knows ]

    Shoot me, ik wijt het aan de koppijn :') Maar mij is alles prima hoor, ik heb het dan verkeerd gelezen/opgevat. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand voor Grayson ? c: ik probeer vanavond te posten maar heb ngo veel werk


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cerys is gepost. Iedereen mag erop inhaken, als dat je post gemakkelijker maakt.


    [ heaven knows ]

    SaIem schreef:
    Iemand voor Grayson ? c: ik probeer vanavond te posten maar heb ngo veel werk


    Ik heb Rayne eventueel wel? Als dat je wat lijkt natuurlijk


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik heb Rayne eventueel wel? Als dat je wat lijkt natuurlijk


    is goed! c; ik probeer misschien vanavond te posten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hey allemaal — lukt het een beetje met de posts? (: Anders vind ik het ook zo knullig Cerys weer te plaatsen.


    [ heaven knows ]

    Ik heb het wat drukjes met school, Maar vanavond zal het me zeker moeten lukken c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH