• Opmaak komt morgen lalaaa


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat is dan het handigste om te doen, zodat het voor iedereen leuk is? Ik denk dat het dan beter is dat de Vijf zich onder de mensen mengt zonder per se een masker, of zo.


    [ heaven knows ]

    Maskers Hoeven niet perse voor mij hoor c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb een voorstel: wat nu als we gewoon een feest doen dat in principe door De Vijf is georganiseerd? De mensen die aanwezig zijn, zijn niet per se persoonlijk uitgenodigd omdat het een 'open feest' is. Mensen kunnen er dus voor kiezen om al dan niet te komen. En dan zonder maskers, want zelfs als iedereen zijn of haar masker draagt, lopen ze het risico opgepakt te worden omdat ze toch dingen doen die niet helemaal door de beugel kunnen. Dus alleen de mensen die elkaar kennen weten dat ze bij de bende horen, maar de rest kent elkaar niet en weet dat dus ook niet zeker. Dan kunnen we zo goed mengen dat alle niveaus bij elkaar zitten, of zo?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat mij betreft klinkt dat helemaal prima. Zonder maskers lijkt me ook het meest praktische.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja dat vind ik ook prima.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hajarajanaan schreef:
    Ja dat vind ik ook prima.


    [ heaven knows ]

    Zal ik een skipje schrijven? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is iedereen al klaar met zijn/haar gesprekken? Niet dat iemand nog ergens middenin zit.


    [ heaven knows ]

    Oh maar je mag in je andere post nog alles afsluiten, dat is geen probleem. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tobias en Rayne zijn nog in gesprek maar dat zou nog "uren" kunnen duren denk ik, dus als JudithSuzann ermee akkoord is kan er van mij gewoon geskipt worden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Same goes voor Alvera x Skyeler x Grayson en Dantae x Mo. Als zij het ook goed vinden, mag er van mij ook gewoon geskipt worden.

    Hoever gaan we vooruit, btw?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb net de skip geplaatst! Eventueel kan iedereen overleggen wat er gebeurd is waar niet over is geschreven. c: Zo kunnen we weer wat mixen. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Canagan schreef:
    Same goes voor Alvera x Skyeler x Grayson en Dantae x Mo. Als zij het ook goed vinden, mag er van mij ook gewoon geskipt worden.

    Hoever gaan we vooruit, btw?

    Dat vraag ik me ook af. Of kijk ik ergens overheen?


    [ heaven knows ]

    Een dag of negen. (: In de beginpost staat 27/9, nu is het 5/10.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hajarajanaan schreef:
    Tobias en Rayne zijn nog in gesprek maar dat zou nog "uren" kunnen duren denk ik, dus als JudithSuzann ermee akkoord is kan er van mij gewoon geskipt worden.


    Geen probleem hoor!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light