• Ahhh zondag ga ik op date.

    Ik heb met m'n ex 1 date ervaring die niet leuk afliep een korte relatie.

    Nu na een jaar besloot ik weer wat te doen op Tinder en ben nu al drie maanden aan het appen. Gewoon lekker rustig aan. Nu zondag ga ik hem zien. We gaan naar een kleine brasserie in het bos wat drinken en dan misschien nog een stukje wandelen.

    Ben zo benieuwd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Feinics schreef:
    ^ Wat jammer dat het uiteindelijk zo is gelopen! Wel fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt over je eigen gevoel. Hopelijk kan je het contact weer snel terug vinden met je 'oude' liefde c:


    Dankje, we hebben gisteren geappt en het voelde weer heel fijn en afgesproken om tussen kerst en oud en nieuw wat te gaan doen omdat we dan beide een week vrij zijn. Vind het in ieder geval heel leuk en lief dat jullie zo mee leven en berichtjes posten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    De update:
    Hij was in slaap gevallen dus ik was er al. M'n mama is gekomen en heb ik een leuke middag gehad maar vond t wel zuur.

    Daarna hebben we eigenlijk niet zo veel meer geappt deze week en merkte ik aan mijzelf dat ik het wel goed vond zo. Vandaag is ie weer begonnen met appen.

    Echter heb ik dankzij deze date ervaring ondervonden dat ik eigenlijk een 'oude' liefde nog steeds leuk vind. Dacht eigenlijk niet maar hij komt steeds vaker in m'n gedachten.

    Dus ben ik nu met hem weer in contact want komen. D ga ik natuurlijk wel op de hoogte stellen dat dit hem helaas niet meer gaat worden.

    Dusja

    Ik heb geen idee hoe laat de afspraak was, maar het is wel apart dat hij van tevoren in slaap valt terwijl hij van de date weet? Ga verder ook geen aannames maken, dus laat het hierbij. Wel erg jammer dat het zo gelopen is!
          Alhoewel, het wel goed is dat je weer contact hebt met je "oude liefde", hopelijk zit daar nog een enige vonk in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gasina schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee hoe laat de afspraak was, maar het is wel apart dat hij van tevoren in slaap valt terwijl hij van de date weet? Ga verder ook geen aannames maken, dus laat het hierbij. Wel erg jammer dat het zo gelopen is!
          Alhoewel, het wel goed is dat je weer contact hebt met je "oude liefde", hopelijk zit daar nog een enige vonk in.


    Ja dat vond ik ook. Hij had een feestje gehad en had teveel gedronken. En toen had ik al zoeits van. Okee. En toen ik daar was stuurde ik een sms dat ik ik er was en dat het erg druk was en toen na een kwartier stuurde hij dat hij daardoor wakker was. Geworden en dat hij zich te beroerd voelde.

    Maar ja had zelf al 20 minuten gereden dus toen was t niet zo tof

    Hij had ook nog gevraagd of dat meisje van t feestje mee mocht want het leek haar wel leuk glowgolf. Dus toen had ik aangegeven van joh het is de 2e date dus ik zou jij graag wat beter willen leren kennen voor ik je vrienden leer kennen

    [ bericht aangepast op 17 dec 2018 - 8:27 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jammer dat het zo is gelopen maar wel goed dat je nu duidelijkheid hebt over je gevoel. ^^ Fijn dat je weer contact hebt met je 'oude liefde'. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ja dat vond ik ook. Hij had een feestje gehad en had teveel gedronken. En toen had ik al zoeits van. Okee. En toen ik daar was stuurde ik een sms dat ik ik er was en dat het erg druk was en toen na een kwartier stuurde hij dat hij daardoor wakker was. Geworden en dat hij zich te beroerd voelde.

    Maar ja had zelf al 20 minuten gereden dus toen was t niet zo tof

    Hij had ook nog gevraagd of dat meisje van t feestje mee mocht want het leek haar wel leuk glowgolf. Dus toen had ik aangegeven van joh het is de 2e date dus ik zou jij graag wat beter willen leren kennen voor ik je vrienden leer kennen


    Dit klinkt niet echt alsof hij het zag als een tweede date. (':
    Je neemt toch geen vrienden mee naar je date? (':

    Ik hoop dat het wat wordt met je oude vlam!


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Dit klinkt niet echt alsof hij het zag als een tweede date. (':
    Je neemt toch geen vrienden mee naar je date? (':

    Ik hoop dat het wat wordt met je oude vlam!


    Vond het zelf ook bijzonder die vraag. Maar ik denk inderdaad niet dat hij het zag zitten. Had mij voorgenomen dat als we nog veel zouden appen dat ik het hem zou laten weten maar op zondag na heb ik niks meer van hem gehoord, dus dan kwam het van beide kanten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan