• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    The best Christmas presents are writings.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    These girls are honestly the best.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i'm disgusting disgusting disgusting ohmygod


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wat heb ik gisteren en vandaag ontzettend genoten met jullie! Love y'all to bits and can't wait to see each of you again! ♥️♥️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Wat heb ik gisteren en vandaag ontzettend genoten met jullie! Love y'all to bits and can't wait to see each of you again! ♥️♥️
    It was amazing 💕

    Gister en vandaag waren geweldig. Cadeautjes, eten, veel gezelligheid, Disneykaraokefeesten in de auto en een slaapfeestje zoals vroeger. Ik ben zo blij met die geweldige meiden van deze site.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahhh, best weekend ever — SinterKerst&Nieuw gehad met de beste vriendinnetjes van Q. (who make me feel like a frigging queen, thanks baes) en morgen YA event bij de boekhandel. I needed this so bad.


    •

    Vanmorgen heerlijk gedoucht en vanmiddag een houten kerstboompje gemaakt bij Karwei. Had eerst ruzie met de zaag, want ik ging de eerste drie keer scheef, maar met hulp kwam het toch nog goed. Ik had nog nooit zo'n zaag gebruikt dus het was sowieso een hele ervaring.


    Physics is awesome

    Ahhhh gister en vandaag waren echt top dagen ben zo blij dat ik jullie ladies van Q ken en echt onwijs veel liefde. Het was top. 😍


    The truth is out there.

    It's sooo cold :W

    Het is hier zo druk 😰


    26 - 02 - '16

    We get it :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mis jullie nu alweer ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahum, je ziet een beetje groen. (joehoe)


    •

    HaIe schreef:
    Mis jullie nu alweer ;-;

    Bitch same.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Now you text me — after I'm all in pyjama's, facemask on, huddled up in blankets? Now you wanna take me out? Booooy, you give me a damn headache sometimes.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )