• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    Hm, morgen weer werken of nog een dagje uitzieken? Decisions. Ik ga gewoon weer werken. 💪🏻


    •

    Ik kan echt zien waar de grootste groei in mijn schrijven zit. Maar ben ik er less cringy op geworden? Debatable. (‘:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Blackbeak schreef:
    Hm, morgen weer werken of nog een dagje uitzieken? Decisions. Ik ga gewoon weer werken. 💪🏻


    Ok, onder het mom van ‘OH NEE TOCH NIEEET’ — morgen nog maar een dagje uitzieken, want ik kan niet eens normaal de trap af/op lopen. I feel old (more than usual).


    •

    Counting the days,
    morgen nog een dag en dan volgende week nog 3 en dan gelukkig vakantie <3


    Life is a beautiful struggle

    oh ja... lesplannen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik voel me zo beroerd. (no_chears)


    Life is a beautiful struggle

    college geskipt oeps


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oeps, ik heb weer bookish thee besteld.


    •

    We are one, and you've got a life and I've got a soul.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet niet welke entity over karma gaat, maar dank u wel. Echt, diep vanuit mijn hart, bedankt.

    klik op de spoiler voor het ongecensureerde bericht
    HA AANDACHTSSPONS, JE TATTOO STAAT VOLLEDIG SCHEEF. Raap me op, dit maakt mijn hele dag goed. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.


    From these ashes, I will rise

    Ik voel me momenteel echt super fijn. Verbazingwekkend, maar ik zal niet klagen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik heb nu al zin in het sneeuwballengevecht van dit jaar.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pppfff, ik ben moe. Het liefst kroop ik nu in mijn bedje en ga ik slapen. Alleen vind ik het nog veels te vroeg. D:

    Het hoogtepunt van vandaag was wel dat ik etensresten uit een jongetje zijn mond moest halen, omdat hij zo overstuur was en nog kon stikken ook. :'D Dat was jakkes, maar goed dat of een jongetje die helemaal blauw wordt van het stikken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh wow. Okay dan. Je zoekt t maar uit.


    This ain't no place for no better man.