• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Of nu geen operatie maar daardoor wel de kans hebben dat ik ongeveer een keer in de maand mijn knie overstrek en echt elke keer mijn oefeningen moeten doen anders wordt het erger, of wel een operatie maar dan is er een kans dat ik over 20/40 jaar misschien niet meer kan lopen en een nieuwe knie moe. Geen moeilijke keuze lijkt mij


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Ik kan dus door mijn angststoornis soms echt niet uit huis komen.'
    'Nou, dan sta je gewoon wat eerder op. Dan heb je langer de tijd om aan het idee van school te wennen en heb je meer tijd om je aanval te krijgen en daarna kan je komen.'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    'Ik kan dus door mijn angststoornis soms echt niet uit huis komen.'
    'Nou, dan sta je gewoon wat eerder op. Dan heb je langer de tijd om aan het idee van school te wennen en heb je meer tijd om je aanval te krijgen en daarna kan je komen.'



    Wat rot voor je dat iemand dit tegen je zei. Zo jammer als iemand een stoornis niet serieus neemt.


    Physics is awesome

    Gedoucht, bed verschoond en gestofzuigd. Ik ga schoon het weekend in. Morgen weer een nieuwe aflevering van MacGyver!

    Ik baal nog steeds dat de opmaak van mijn CV niet mee wilde werken. Misschien van het weekend nog eens proberen. Maar van de week was ik zo gefrustreerd dat als ik was door gegaan dat mijn laptop vliegles had gekregen. Moest echt even tot tien tellen. Ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik dan denk dat het gelukt is, de tekst dan ook op de vorige pagina staat en als ik die tekst dan verwijder de tekst op de andere bladzijde dan ook verdwijnt. Laat me dan niet geloven dat het is gelukt.


    Physics is awesome

    Zo vermoeiend. Al die assumpties die je altijd maakt, driving you crazy. Ik dacht echt van verbreek het contact, niet vanwege die persoon, maar omdat jij anders zo hyper en boos en gek wordt... 🙄 En je zal zeggen dat je er niet klaar voor bent, and I agree, maar nu denk ik eerder van dat je beter eens wel alles op je af laat komen, zodat je daarna wel beseft dat het allemaal goed meevalt. Jump in it, werp jezelf voor de “leeuwen”. (Tussen aanhalingstekens, want zo erg zijn ze niet.) Soms moeten mensen diep vallen om sterker te worden, maar jij moet niet vallen, jij moet eens wat luchtiger worden. Want echt, waar maak jij je zo zorgen om. En wat die 2 anderen zeiden, was waar. 🤷🏻‍♀️ Sorry, not sorry.

    Gelukkig kan ik toch de week goed afsluiten, met die mooie woorden en respect van de collega’s vandaag. Die ene collega maakt het ook echt veel aangenamer daar. Zo een goedzak. ☀️


    Ik wil een tuin vol egels


    looks like i'm never gun find the love of my life huh


    A to the Z

    Museum, gourmetten. Today was a good day.


    The truth is out there.

    Op het laatste moment toch de trein naar Groningen gepakt. Voel me knettergek, maar zo gelukkig.


    I am an idiot, I move.

    Ahhh zo'n zin in morgen. That's going to be a good day that hopefully overshadows the maybe bad news we will get next week


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb zo freaking veel zin aan morgen. Het gaat echt geweldig gezellig worden. *O* *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Isak schreef:
    Ahhh zo'n zin in morgen. That's going to be a good day that hopefully overshadows the maybe bad news we will get next week


    Morgen is gonna be amazeballs ♥️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ”Friends”. Ha.
    Steek het weekend lekker in je hol, ik hoef niet mee. I’m gonna claim all the wine en ga m’n vrijheid wel vieren met netflix. Byeeee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vandaag is echt shaping up to be amazing. Nog heel ff wachten, maar ik ben zo freaking excited you can't imagine.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik hoef vandaag voor de verandering een hele dag niets te doen voor school of werk of andere verplichtingen. *O*

    Oehhh bijna iedereen weer zien. Ondanks de sneeuw en regen gaat t sowieso awesome worden. 😍


    The truth is out there.