• Ik was de laatste.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je hebt weer een nieuwe username! Leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat een pretty naam en profiel. Hou echt van die kleurtjes hehhe


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het is leuk om je zo actief te zien op Q en ik blijf ons interview nog steeds erg leuk vinden! Je bent een heel prettig persoon! (blush)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mooie sig!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt liefde voor deze usename en profielfoto weer. Heb deze film nog niet gezien, maar wil hem echt nog gaan kijken.
    Op een of andere manier herinneren jouw usenames me er steeds aan dat ik bepaalde films nog moet kijken, haha. Thanks daarvoor! (;

    Freddieboy - je bent een hele gezellige kerel en ik kan altijd heerlijk met je lachen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ^Je hebt swag!^


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    Je bent een echte dawg yo !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mattie u da best bro for lyf


    A to the Z

    Omg sistah, lu wjnmk jo.
    U fine, mighty fine


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft echt hele leuke complimenten! En je bent nog steeds even actief als altijd. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Nog voor ik dit topic opende viel de leuke username al op, en ik vroeg me af wie het was en wat het betekende. Maar eigenlijk had ik het al kunnen weten... jij hebt namelijk altijd van die leuke, aparte usernames! En ook deze vind ik weer heel erg tof (H)(H)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jouw username is toch wel echt één van de meest herkenbare hier op Q en je bent een heel gezellig persoon om mee te kletsen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittiepittie girl ik ben zo blij dat ik je volgende week weer ga zien <3 Ik vind je gewoon te lief en leuk en knap. Daten?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oeh leuke username! (Al wil ik de film nog wel graag zien). Jij hebt altijd van die leuke en aparte usernames. En je blijft nog steeds lekker actief hier op Q!


    One Who Travels A Higher Path.