• Niks te doen vanavond? Teveel te doen vanavond en daarom op zoek naar iets om mee uit te stellen? Have I got the thing for you! just kidding, dit wordt geen Telsell reclame

    Vandaag had ik het dus met mijn huisgenoot over personaliteitstesten en stuff en toen kwamen we erachter dat we beide recentelijk de 16 Personalities (MBTI) test hebben gedaan. Deze test vonden we beide bijna eng accuraat in zijn omschrijving van onze personalities. Bij mij werd namelijk omschreven hoe ik vaak als een wat stiller extravert persoon wordt gezien door mijn omgeving, maar dat ik als eigenlijk introvert persoon de behoefte wel heb om me terug te trekken en dat men niet gek op moet kijken als ik dat ook opeens kan doen. Ik word wel degelijk vaak als extravert persoon ingeschat, maar mijn me-time is heilig en ik kan volledig overprikkeld raken met veel mensen en geluiden om me heen. Strangely accurate dus.

    Anyhow, misschien dat andere mensen het ook leuk vinden om de test te doen. Hij duurt ongeveer een kwartiertje om te doen, dus pak een kop thee en ga er even lekker voor zitten!
    Klik hier om de test te kunnen doen!

    Also, dit waren mijn results. Ik ben dus een Advocate

    Personality type: “The Advocate” (INFJ-T)
    Individual traits: Introverted – 58%, Intuitive – 63%, Feeling – 57%, Judging – 78%, Turbulent – 75%
    Role: Diplomat
    Strategy: Constant Improvement



    Voor de geïnteresseerden: Mijn huisgenoot was een Logistican (en nee, hij is niet meer single)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2019 - 21:40 ]


    From these ashes, I will rise

    Vanochtend vroeg, toen ik van de nachtdienst kwam en nog niet geslapen had kreeg ik: Logistician (De code er achter ben ik al weer vergeten). Toen ik hem zojuist weer deed (na wat geslapen te hebben) kreeg ik:

    “The Campaigner” (ENFP-A)
    Role: Diplomat
    Strategy : People Mastery
    63% Extraverted
    53% Intuitive
    57% Feeling
    53% Prospecting
    78% Assertive


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga deze nog een keer invullen als ik op de laptop zit (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb 'm net gedaan en ik ben volgens de test een Entertainer (ESFP-T)! :Y) (Net als Adele, Steve Irwin en Penny van TBBT en meer.) Ik ben 'm nu door aan het lezen en over het algemeen klopt het best wel. Niet alles (volgens die test hebben Entertainers gevoel voor mode en stijl HAHAHAHAHA nope), maar een groot deel wel! c: Ik meen me te herinneren dat ik deze test eerder heb gedaan en toen kwam er wat anders uit, maar dat was al een tijd geleden. :')

    Extraverted — 68%
    Observant — 51%
    Feeling — 68%
    Prospecting — 74%
    Turbulent — 63%

    If anyone is to be found spontaneously breaking into song and dance, it is the Entertainer personality type. Entertainers get caught up in the excitement of the moment, and want everyone else to feel that way, too. No other personality type is as generous with their time and energy as Entertainers when it comes to encouraging others, and no other personality type does it with such irresistible style.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Dit waren mijn resultaten, die kloppen ook wel aardig.


    LOGICIAN PERSONALITY (INTP, -A/-T)

    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The important thing is not to stop questioning.

    The Unexamined Life Is Not Worth Living

    Logicians are known for their brilliant theories and unrelenting logic – in fact, they are considered the most logically precise of all the personality types.

    Your Results :
    71% Introverted
    71% Intuitive
    53% Thinking
    83% Prospecting
    54% Turbulent

    Let Those Who Would Move the World First Move Themselves

    Further, Logicians are unlikely to understand emotional complaints at all, and their friends won’t find a bedrock of emotional support in them. People with the Logician personality type would much rather make a series of logical suggestions for how to resolve the underlying issue, a perspective that is not always welcomed by their more sensitive companions. This will likely extend to most social conventions and goals as well, like planning dinners and getting married, as Logicians are far more concerned with originality and efficient results.

    The one thing that really holds Logicians back is their restless and pervasive fear of failure. Logician personalities are so prone to reassessing their own thoughts and theories, worrying that they’ve missed some critical piece of the puzzle, that they can stagnate, lost in an intangible world where their thoughts are never truly applied. Overcoming this self-doubt stands as the greatest challenge Logicians are likely to face, but the intellectual gifts – big and small – bestowed on the world when they do makes it worth the fight.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    is er zoiets ook in het Nederland?
    Mijn Engels is slecht en als ik zoiets invul wil ik hem wel goed invullen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    is er zoiets ook in het Nederland?
    Mijn Engels is slecht en als ik zoiets invul wil ik hem wel goed invullen


    https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstypen


    You were born original, don't die as a copy.

    Advocaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CAMPAIGNER - Dit heb ik (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat leuk om te zien dat er toch nog best wat verschillende personalities rondlopen hier ^^
    Het schijnt ook zo te zijn dat je personality in de loop van de tijd kan veranderen, omdat je uiteindelijk toch geshapet wordt door gebeurtenissen om je heen. Het kan dus best zijn dat je over een poosje een andere uitkomst op de test hebt!


    From these ashes, I will rise



    Ik ben een ENFJ-A.
    Waar die A precies voor staat, weet ik alleen niet. :')

    [ bericht aangepast op 27 feb 2019 - 17:38 ]

    FRIDERICUS schreef:



    Ik ben een ENFJ-A.
    Waar die A precies voor staat, weet ik alleen niet. :')


    Wat leuk, we zijn hetzelfde! En inderdaad, waar staat die A voor?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hier ook een advocate, INFJ -A/-T

    Introverted - 74%
    Intuitive - 63%
    Feeling - 60%
    Judging - 79%
    Turbulent - 89%

    Ik kan me grotendeels wel in die beschrijving herkennen, ja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ristridin schreef:
    (...)

    Wat leuk, we zijn hetzelfde! En inderdaad, waar staat die A voor?


    Heyy, nice! Wat leuk! (: