• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nooit gedacht dat ik ooit nog zo hard zou huilen bij een Ketnetserie.


    <3

    Thank u universe for making my life suck today I owe u one honestly. Was ook wel te optimistisch van mezelf dat ik eindelijk een keer eens een leuke dag kon hebben opzich. Imma just order thuisbezorgd en crawl in bed cus #done


    The truth is out there.

    Ik houd van de lente <3

    [ bericht aangepast op 15 april 2019 - 14:53 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind het zo vreselijk van de notre dame. Het was mijn droom om daar ooit naar toe te gaan.


    The truth is out there.

    Notre dame brandt vanavond compleet af. Zo'n constructie die brandt van in het middenschip, onredbaar. We hoeven niet te hopen dat ze de torens en de gevel nog kunnen redden. Ergste is nog dat ze dit nooit herbouwd krijgen. Architecten en kunstenaars tegenwoordig weten niet meer hoe ze zoiets maken moeten. Vandaag gaat geschiedenis werkelijk verloren voor onze ogen. Werkelijk triest dat we mensen naar de maan gestuurd hebben maar branden zoals dit ons kunnen te boven gaan.


    A to the Z

    Hopelijk lukt het me om het komende uur alles uit te typen en dat ik in bed wel even wat boeken erbij pak en er wat theorie bij pleur, zodat ik daarna het online formulier in kan vullen. Pfffft, waarom moet mijn vakcoach nu ineens zo kut gaan doen?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hopelijk heb ik morgeen geen spierpijn van dat nieuwe apparaat, misschien toch iets te enthousiast ermee bezig geweest. Bovenste deel van mijn rug is niet blij met me, de rest van het fitnessen ging goed en ik voelde me goed. Dus daar ben ik blij mee.

    Ik hoop dat ik snel alle foto's heb, want dan kan ik het fotoboek(je) snel gaan maken.

    En het wordt warm aan het einde van deze week, lente kom volledig door en laat de kou achterwege A.U.B!


    Physics is awesome

    Username nog eens verandert naar een golden oldie, want GoT is vrij heilig :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Damn, ik ben soms ook echt een idioot die niet van dr eigen fouten leert..


    Stenenlikker

    Hargrove schreef:
    Hopelijk lukt het me om het komende uur alles uit te typen en dat ik in bed wel even wat boeken erbij pak en er wat theorie bij pleur, zodat ik daarna het online formulier in kan vullen. Pfffft, waarom moet mijn vakcoach nu ineens zo kut gaan doen?


    Het idee was leuk... de uitwerking wat minder... mijn wekker gaat om kwart over 7... ik moet sowieso nog wel een uur door... ugh...
    Gelukkig alleen morgen nog en dan m'n welverdiende meivakantie!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    eindelijk klaar en nu echt gaan slapen, want over zo'n 5 uur gaat m'n wekker... just kill me already.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fijn om te weten als je pakje klaarligt bij de koerier. 🤓 hopelijk komt het vandaag al aan. 🤗


    Ik wil een tuin vol egels

    Jup, dit was echt niet slim, want ik moet toch redelijk veel lopen vandaag en lopen doet nu pijn :C


    Stenenlikker

    Ik ben moe en voel me kut. Dit gaat een top dag worden op stage.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    en waar is mijn motivatie? op op alles is opppp


    A to the Z