• Reageer!

    Laat je stem horen!

    88.9% (8 stemmen)
     
    Dat is zo waar!

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ik doe mensen soms nkg iets aan.

    11.1% (1 stem)
     
    Niet waar! Ben het niet mee eens


    Let's drink Jasmin tea!

    Deze mensen moeten echt beter met hun emoties leren om te gaan.


    Tijd voor koffie.

    Spijt schreef:
    Deze mensen moeten echt beter met hun emoties leren om te gaan.


    Goeie standpunt! (Y)


    Let's drink Jasmin tea!

    Het filmpje is wel echt bullshit, het is echt niet alsof iedereen zo incapabel is om zijn of haar eigen emoties te verwerken, maar de boodschap heeft wel iets.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Is dat scientology indoctrinatie 😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Is dat scientology indoctrinatie 😂😂


    Oh my god, het is echt van scientology. Ik hou me hier verder buiten, hahahaha.


    Tijd voor koffie.

    Spijt schreef:
    (...)

    Oh my god, het is echt van scientology. Ik hou me hier verder buiten, hahahaha.


    Ja 😂 een klasgenoot van me is helemaal aan het 'onderzoeken' wat scientology is en raakt er niet over uitgepraat hahahaha

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Maar dit filmpje is wel heel zwart-wit 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is dit satire of niet? :') De boodschap is niet slecht, maar het is wel echt over the top, waardoor ik het eig wel grappig vind worden.

    En misschien een domme vraag, maar wat is Scientology?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    Is dit satire of niet? :') De boodschap is niet slecht, maar het is wel echt over the top, waardoor ik het eig wel grappig vind worden.

    En misschien een domme vraag, maar wat is Scientology?



    Nee, dit is geen satire. Wat Church of Scientology is, legt dit filmpje wel goed uit, maar kort samengevat is het een 'religie' dat gelooft in kennis en wetenschap en dat elk mens verbeterpunten heeft. Om daar lid van te worden moet je eerst een kennismakingsgesprek doen nadat je een persoonlijkheidstest van 200 vragen hebt afgelegd 😂 maar het is allemaal echt heel vergezocht. Vind ik, tenminste.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sunai schreef:
    Is dit satire of niet? :') De boodschap is niet slecht, maar het is wel echt over the top, waardoor ik het eig wel grappig vind worden.

    En misschien een domme vraag, maar wat is Scientology?
    Het is vooral geen sek*kuch*te, want dan komen ze je stalken dat je dat hebt gezegd. ;P Eenmaal je erin zit, geraak je er niet makkelijk uit. Vergelijkbaar met Jehova's Getuigen.

    Ik vind het filmpje ook wel grappig. Alsof iemand die boos is een kettingreactie veroorzaakt met diezelfde reactie.


    Ik wil een tuin vol egels

    Derks schreef:
    (...)


    Nee, dit is geen satire. Wat Church of Scientology is, legt dit filmpje wel goed uit, maar kort samengevat is het een 'religie' dat gelooft in kennis en wetenschap en dat elk mens verbeterpunten heeft. Om daar lid van te worden moet je eerst een kennismakingsgesprek doen nadat je een persoonlijkheidstest van 200 vragen hebt afgelegd 😂 maar het is allemaal echt heel vergezocht. Vind ik, tenminste.

    Dit klinkt niet zo slecht tho? Wel grappig dat ze zichzelf een Kerk noemen als ze vertrouwen op wetenschap.
    Ik ga het filmpje eens bekijken want ben nu wel benieuwd haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    (...)
    Dit klinkt niet zo slecht tho? Wel grappig dat ze zichzelf een Kerk noemen als ze vertrouwen op wetenschap.
    Ik ga het filmpje eens bekijken want ben nu wel benieuwd haha :')


    Nou, eh, het punt is eigenlijk dat geen enkel mens goed is volgens hen en je hebt hun hulp echt nodig om een goed persoon te kunnen worden en blablablabla. Ze werken vooral indoctrinerend, heb ik het idee.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Nou, eh, het punt is eigenlijk dat geen enkel mens goed is volgens hen en je hebt hun hulp echt nodig om een goed persoon te kunnen worden en blablablabla. Ze werken vooral indoctrinerend, heb ik het idee.

    Ah, daar zit het Kerk gedeelte dus :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben in Londen naar de Scientology kerk geweest (een vriend had me verteld dat het hilarisch was, én de rondleiding was gratis, dus). Daar gooien ze je met allerlei dit soort filmpjes naar het hoofd (als je ze allemaal wil zien, ben je er denk ik echt wel een kleine week zoet mee) en hoewel er soms inderdaad wel iets in zit, zijn ze voornamelijk manipulerend van aard.
    Dat "wetenschappelijke" is ook gewoon dikke zever, want telkens als één van hun gokjes over mijn/mijn vrienden hun persoonlijkheid fout zat, verklaarden ze het door "genetische overerving uit een vorig leven". Hou daar je gezicht maar eens bij in de plooi :'P. Een groot deel van de persoonlijkheidstest uitleg bestaat uit het proberen aansmeren van allerlei boeken en cursussen waardoor je misschien ooit, als je echt je best doet en ze blijft volgen, ooit een beter mens kan worden.
    Het is ze eigenlijk enkel om je geld te doen dus. Begrijpelijk, aangezien hun "kerkgebouw" één van de meest chique gebouwen is waar ik ooit in mijn leven ben binnen geweest.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2019 - 8:23 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Derks schreef:
    (...)
    Nou, eh, het punt is eigenlijk dat geen enkel mens goed is volgens hen en je hebt hun hulp echt nodig om een goed persoon te kunnen worden en blablablabla. Ze werken vooral indoctrinerend, heb ik het idee.

    Excuses dat ik me hier in meng, maar hoe weet jij hoe ze denken en doen; dat je voor hen kan spreken dat geen enkel mens goed is? Zat je er zelf bij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OT; Ik denk dat ze in dit filmpje eerder een soort van "karma"-boodschap proberen over te brengen, dus eigenlijk dat je goed moet doen e.d.


    Don't walk. Run, you sheep, run.