• Reageer!

    Laat je stem horen!

    88.9% (8 stemmen)
     
    Dat is zo waar!

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ik doe mensen soms nkg iets aan.

    11.1% (1 stem)
     
    Niet waar! Ben het niet mee eens


    Let's drink Jasmin tea!

    Rolonoa schreef:
    (...)
    Excuses dat ik me hier in meng, maar hoe weet jij hoe ze denken en doen; dat je voor hen kan spreken dat geen enkel mens goed is? Zat je er zelf bij?


    Nee, ik zit en zat er zelf niet bij, heb wel zo'n test gemaakt maar toen was ik er klaar mee (bij de resultaten kwam ook van: "Ja, dit en dat is slecht aan jou en moet verbeterd worden") en een klasgenoot van mij is daar wel al een paar keer langs geweest en gesprekken enzo, en die zei dat.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ^Zo, dames. En mij nodig jullie niet uit tijdens de thee kransje.^

    Het is wel zo dat de sfeer dat je op anderen brengt best over kan gezet worden, of het nou onbewust gebeurt of niet.
    Het is ook weer zo dat niet iedereen dat heeft, maar mensen die een slechte indruk achterlaten blijft toch langer in iemands geheugen dan iemand die een goed indruk heeft gemaakt.
    Zo is dat nou eenmaal zo. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    filosofie schreef:
    ^Zo, dames. En mij nodig jullie niet uit tijdens de thee kransje.^


    Had je online moeten zijn :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Had je online moeten zijn :P


    Hoe durf je, jullie kwetsen mijn gevoelens. XD
    Haha, was een fatoe. XD

    NS_ schreef:
    Het filmpje is wel echt bullshit, het is echt niet alsof iedereen zo incapabel is om zijn of haar eigen emoties te verwerken, maar de boodschap heeft wel iets.


    Let me share this whole new world with you