• Hallo!

    Ja ik heb over dit onderwerp ook al een quiz en een poll. Maar waarom niet ook proberen via het forum. Wat zou je iemand willen advisseren die twilight al een hele tijd leuke vindt als jongen. Zeg je van "Voor de dag ermee, het wordt tijd dat je het toegeeft?" of "Zeker niet toegeven"

    [ bericht aangepast op 23 aug 2019 - 19:19 ]

    Twilight is niet meer in volgens mij. Dus het zal de mensen niet echt uitmaken denk ik. Zo wel, is dat lekker hun probleem. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eh, waarom zou je dat moeten "toegeven" in the first place? Dat heeft zo'n negatieve toevoeging. Als je dat wilt kijken, zal mij het een biet wezen. Geen goede smaak en niet mijn keuze, maar zolang ik het niet hoef te kijken I'm a happy cookie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben een jongen die aan heel de wereld verkondigt dat hij K3 geweldig vindt, dus ik zie het probleem niet zo.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Je hoeft je hier niet voor te schamen. Als je het leuk vindt, moet je dat niet perse wegstoppen. Als je het moeilijk vindt, wilt dat nog niet zeggen dat je het van de daken moet schreeuwen tegen al je verre kennissen. Maar je kunt bijvoorbeeld best tegen je goede vrienden zeggen dat je het een mooi boek vindt of een mooie film. Kans is dat zij het ook hebben gezien. Mijn broer en een vriend van hem waren 12 of zo tijdens de hype van Twilight en zij hebben ondanks dat ze jongens waren ook al de films gezien. Er zijn best wel meer jongens die die boeken gelezen hebben en films hebben bekeken en het mooi vonden. Het blijft toch ook een spannend verhaal met vampiers in? Het is niet omdat heel wat tienermeisjes posters van Jacob Black in naakt bovenlijf boven hun bed hingen destijds, dat het iets zegt over de inhoud van het boek/film. Het is maar een film, boek zoals een ander. Ik hing vroeger ook niet dat soort posters boven mij bed, dus het is niet omdat je het verhaal mooi vind, dat je daarom perse een typische "fangirl" bent. Het is niet erg om Twilight een mooi boek of mooie film vinden, wel meer jongens hebben het ooit bekeken. Dat mag je gerust toegeven. Het is tenslotte maar een boek/film.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.