• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Op momenten als dit baal ik er echt van dat mijn depressie toen roet in mijn studieplannen heeft gegooid want nu moet ik 2 uur heen en 2 uur terug reizen om mijn babyneefje te zien terwijl mijn broertje en zus veel dichter bij wonen omdat zij wel gewoon studeren.
    Maar ik ben op momenten als dit ook wel blij dat ik er nog ben want ik kan straks lekker knuffelen met mijn babyneefje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Keanu Reeves, waarom lig je niet in mijn bed?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hou van m’n vriendinnen, echt zo ontzettend veel. Maar het zou fijn zijn als ze er niet continu over zeuren als ik een weekend thuis blijf en mezelf niet de pleures wil drinken.


    ik hoop gewoon dat mam toch wel een beetje een leuke verjaardag heeft gehad, ondanks alles


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IT: check.
    IT Part 2: (morgenavond) check.
    Username: check.


    Gister om half 7 opgestaan en allemaal dingen gedaan voor ik van 5-3 moest werken en nu weer om 9 uur eruit #whoneedssleep


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn musicallessen beginnen morgen weer!
    (ik geef musicallessen)


    Well, some people use their imaginations.

    Zo brak. Zo'n pijn. Zo hongerig. Straks thuis nog voor stage bezig - kill me.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Salaryman schreef:
    Keanu Reeves, waarom lig je niet in mijn bed?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahhh IT Chapter 2 is zooo goed. Beetje jammer dat ik over zeven uur alweer op moet, maar I can do it.


    Hoe lang gaat het duren voordat ik me ziek meld op stage en eerder weg ga? Misschien had ik beter kunnen appen voordat ik wegging, maar aan de ene kant wil ik gewoon gaan, want de dinsdag (tweede stagedag) valt ook al weg de komende weken ivm lessen @ school.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    Hoe lang gaat het duren voordat ik me ziek meld op stage en eerder weg ga? Misschien had ik beter kunnen appen voordat ik wegging, maar aan de ene kant wil ik gewoon gaan, want de dinsdag (tweede stagedag) valt ook al weg de komende weken ivm lessen @ school.


    2,5 uur.... Ik heb iig een les Engels kunnen geven vandaag. Gelukkig bijna thuis en dan lekker m'n bed in en uitzieken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brownies gebakken vandaag en ze smaken heerlijk! :Y)


    Physics is awesome

    Mijn school wil dat ik volgende verplicht naar het mentoruur ga, dat midden op de dag is op een dag dat ik geen les heb. Het is bijna een uur reizen voor mij en o ja. Ik heb een fucking baan waar ik ook gewoon verwacht wordt. Morgen maar even een belletje doen. Ik kan werk ook echt niet afbellen want ik ben binnen mijn werk ook begonnen met een opleiding en dat is ook best veel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Damnit, waarom is begeleiding altijd kwijt als ik ze nodig heb.


    Stenenlikker