• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aaaaaarg ik heb me vandaag weer de hele dag zitten ergeren aan die ene collega maar ik ben duidelijk niet de enigste. Volgens mij is de enige reden dat zij nog niet ontslagen het feit dat we al persooneelstekort hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vriendin is sinds gisteren weer terug uit Praag en vanavond gaat mijn mams lekker naar Griekenland voor 15 dagen. Nu wil ik ook weer op vakantie. Helaas heb ik daar nu even geen geld voor. Maargoed, het is ze gegund. En vandaag komt mijn buddy ook weer terug van vakantie dus dat verlicht de pijn een beetje (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Zo fijn wanneer je begeleider in beide klassen een paragraaf achterloopt en je dat niet van tevoren wist..... Vind je het gek dat ik niet wist waar de les over ging??


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    het is echt maanden, zo niet jaren geleden dat ik zo verkouden ben geweest en i dont like it help me jesus


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Goden, laat me vanavond goed slapen — laat de buikpijn weg blijven.


    James Marsden being a whole ass snack in Hairspray 👌


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En, natuurlijk is de buikpijn weer terug gekomen. Ugh, het was ook te mooi om waar te zijn dat alles nu goed zou gaan. Morgen dus weer terug naar de huisarts, maar ik móét donderdag echt gewoon weer gaan werken. Fuck. Fuck. Fuck.


    Mental health kost zo veel...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wanneer je een splinter hebt die er niet uit wil. :S


    Physics is awesome

    Ik wil ergens gewoon de classic ‘disappearing’ truc toepassen, want tbh — I fucking deserve better.


    Gezellig avondje gehad met m'n vriendinnen - lekker uiteten geweest, drankjes gedronken, beetje kaarten en gewoon even fijn bijpraten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit is de enige dag in een maand dat ik kan uitslapen en nog werd ik om half 9 wakker omdat het mijn ouders niks boeit dat ik kan uitslapen, want uitslapen doe je maar jn het weekend. Beetje jammer dat ik het hele weekend dagdiensten heb op werk en dus nooit kab uitslapen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn baas blijft zeggen dat er genoeg personeel is maar toch heb ik gister zeker 15 mensen gebeld omdat er nog 3 open diensten stonden volr vandaag en heb ik er maar 1 weten op te vullen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Dit is de enige dag in een maand dat ik kan uitslapen en nog werd ik om half 9 wakker omdat het mijn ouders niks boeit dat ik kan uitslapen, want uitslapen doe je maar jn het weekend. Beetje jammer dat ik het hele weekend dagdiensten heb op werk en dus nooit kab uitslapen.


    Dat is balen! Anders kan je tegen ze zeggen dat jij op vrijdag weekend hebt.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat is balen! Anders kan je tegen ze zeggen dat jij op vrijdag weekend hebt.

    Mijn ouders lijken het niet helemaal te begrijpen ofzo. Ik heb een heel vol schema en dat vind ik heerlijk, maar mijn ouders snappen dat niet. Ze snappen niet dat ik,ondanks dat ik het heerlijk vind om het druk te hebben, ook wel eens een dagje wil ontspannen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one