• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I just can't anymore. Verdomme al bijna 2 jaar weggegooid, kon ik eindelijk weer iets meer met die rotheup, zit er een scheurtje in mijn meniscus en een cyste. Oftewel: i'm fucked en nóg meer rust. Alsof ik nóg meer rust kan nemen.

    Prim schreef:
    (...)
    Mijn ouders lijken het niet helemaal te begrijpen ofzo. Ik heb een heel vol schema en dat vind ik heerlijk, maar mijn ouders snappen dat niet. Ze snappen niet dat ik,ondanks dat ik het heerlijk vind om het druk te hebben, ook wel eens een dagje wil ontspannen


    Dat is jammer en vervelend. *internet knuffel*


    Physics is awesome

    Overpowered, the same characteristics and the same faceclaim over and over again is sò... unoriginal and a shame for a writer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt vervloekt vandaag. Eerst valt mijn glazen lichtbol op de grond en breekt in honderden stukjes. Daarna wil ik lekker een stukje gaan fietsen in het zonnetje. Ik ben nog geen 10 minuten buiten of ook bij deze fiets is de band lek. Nu heb ik dus 2 fietsen met een lekke band. Dan ga ik thuis maar weer wat schrijven. Gelukkig heb ik daar inspiratie voor. Straks trakteer ik mezelf lekker op een macdonalds want ik heb comfort food nodig 💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    I feel alone.


    •

    Er gaat weer een manager weg bij ons. Dat is de 5 de in een halfjaar en in die periode zijn er wel 3 bijgekomen maar die zijn dus ook allemaal al weg. Ik ben dan nu wel bezig met de opleiding, maar dat was al nodig voordat we wisten dat er iemand weg ging. Nu gaan we wrs kijken of mijn examen vervroegd kan worden. Volgende week afspraak met de trainingscoordinator


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Impulsief 2 nieuwe kussens gekocht 👀


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom heb ik zoveel ramen in huis? Dan is ramen zemen nog een hele opgave. Maar volgens mijn beroepskeuzetest kwam glazenwasser als eerste uit de bus, misschien toch eens overwegen..
    Dan kan ik wel goed en streeploos zemen want dit schiet totaal niet op zo 😪


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nog even 2 maandjes zoveel mogelijk sparen waar kan, met m'n verjaardag maar mooi cadeaubonnen vragen en dan hopen dat er een week later met Black Friday een beetje mooie acties zijn.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Naar mijn mening heb je in een woning drie belangrijke voorzieningen: elektriciteit, water en WiFi.
    Momenteel doen het water en de WiFi het niet :C
    Het is maar goed dat ik zo naar m'n vrijwilligerswerk ga, dan zit ik niet in deze drama en is hopelijk alles weer opgelost als ik thuis ben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2019 - 8:36 ]


    Stenenlikker

    Gesolliciteerd, ik hoop dat ik snel wat hoor.


    Physics is awesome

    holy shit dat was hilarisch


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ben een beetje bang dat mensen nu denken dat ik wegga but that's not the case


    Tijd voor koffie.

    Oof ik hoop dat ik deze opdracht snel afkrijg, dan kan ik mij nog even ontspannen met Skyrim (Misschien).


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gisteren was interessant...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO