• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahhh, in oktober lekker een weekje weg met mama.


    Bye, man that I loved so much. Je zal het vast voor een reden ons contact zo laten verwateren. ;/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha beetje hypocriet vind je niet?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er zijn van die dagen dat ik geen rem heb, waarop ik door kan gaan met lezen, schrijven en series kijken tot diep in de nacht — en waarop ik al m’n liefste vriendinnetjes onderspam, gewoon omdat ik ze tof vind.

    Er zijn ook van die dagen dat ik om half negen in bed kruip, waarop ik de wereld gewoon even niet wil zien.


    waarom hebben ze hiccup zo knap gemaakt? holy smokes


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat is endgame een ongelooflijk saaie kutfilm 3 hours of my life wasted :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ugh docenten die mastervakken geven moeten op z'n minst weten hoe ze moeten doceren. Wat kut dit. 2000 euro mensen, dit is zo belachelijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Was het slim om te gaan werken met koorts? Nee.
    Voelt het goed om te weten dat m’n kindjes geen random invaller hebben gehad? Ja.

    God, I love mijn kindjes.


    Ik heb zaterdag voor het eerst sinds ik hier werk een opening dienst en ik vind het doodenf. Ook omdat het met mijn baas is, ik nu manager in opleiding ben en er een collega dienst heeft aan wie ik een gruwelijke hekel heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Weer nieuwe dingetjes besteld voor mijn slaapkamer, stof voor gordijnen is gehaald - mama gaat deze nog naaien, en dan nog een paar andere kleine dingetjes die ik moet halen en dan ben ik zo goed als klaar... oké, misschien dat ik mijn deuren toch nog opnieuw ga verven (licht grijs deze keer), maar dat kan altijd nog wel.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Prim schreef:
    Ik heb zaterdag voor het eerst sinds ik hier werk een opening dienst en ik vind het doodenf. Ook omdat het met mijn baas is, ik nu manager in opleiding ben en er een collega dienst heeft aan wie ik een gruwelijke hekel heb

    Okay never mind. Ik werd vanmorgen mijn bed uitgebeld omdat mijn baas in de file stond. Of ik het restaurant kon openen. Nou ja maar gelijk gedaan en daarna gelijk een openingsdienst gedraaid


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zo lief dat mijn beste vriendin een kaarsje voor me wilde branden omdat dat een gekke gewoonte van me is die ik op vakantie altijd uitvoer.
    En nu is ze voor het eerst zonder mij op vakantie dus het is leuk dat ze aan me denkt.
    Dus die opmerking kwam ook wel even binnen. Te lief


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Het moment dat je jezelf toch gaat afvragen waarvoor je het allemaal doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    When your father messages you ‘ok’.

    If someone ever tells me people can’t change, I’d laugh in their face — ‘cause I don’t even recognize him in the slightest.


    En dan lig ik na twee dagen eindelijk in een fatsoenlijk bed, ben ik te wakker in mijn hoofd om in slaap te vallen. Typisch (':
    Grantaire en Loras liggen wel lief bij me nu, dat werkt ook al rustgevend. (H)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn