• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    GOD. LAAT ME MET RUST. Like, je bent een vriendin van me en je bent heel aardig, maar ik ben niet je servicepoint potverdorie. Alle dingen die je me op het moment vraagt via app kan je makkelijk googelen, of beter aan een docent vragen. Ik wil dolgraag helpen, maar god. Irritaties.


    chill out icarus, before you fly into a window

    Ik word echt niet vrolijk van het nieuws momenteel.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nog even de nieuwe aflevering van AHS kijken en daarna naar bed, want morgen weer vroeg eruit voor 1,5 uur intervisie en onderzoek. Maar morgenavond begint wel het mooiste weekend van het jaar: Schuttersfeest! Dat wordt 3 dagen dronken zijn en plezier en gezelligheid!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oof


    Guardian of the Eastern Gate

    Oml, overused personages asf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Oml, overused personages asf.


    I feel this deeply.


    Guardian of the Eastern Gate

    Was gevouwen, stofgezogen, fornuis schoongemaakt, vaatwasser aangezet. 💪


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Die antidepressiva helpen dus ook niet meer. I just can't anymore
    And again, ben ik helemaal alleen over en heb ik het allemaal aan mezelf te danken.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2019 - 16:19 ]

    Oke dus mijn vriendin heeft aan een winactie meegedaan waarbij ik uit mijn comfortzone zou moeten. Winkans was 1 op 100. En natuurlijk wint ze. Super leuk natuurlijk, maar nu besef ik weer hoe slecht ik tegen verrassingen kan. Hoe groot is die stap die ik uit mijn comfortzone moet stappen? Gelukkig is het niks met hoogtes want dat word hem sowieso al niet bij me. Maar omg spannendd... dinsdag ga ik er achter komen.. 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Djablo schreef:
    Die antidepressiva helpen dus ook niet meer. I just can't anymore
    And again, ben ik helemaal alleen over en heb ik het allemaal aan mezelf te danken.


    Oof, I'm sorry to hear that, that's rough.


    Guardian of the Eastern Gate

    lmaoooo yall are gross, those are real people karen


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik was nét het bestaan van pen pineapple-apple pen vergeten...


    Guardian of the Eastern Gate

    BLYAT


    No growth of the heart is ever a waste

    Opulance schreef:
    (...)
    I feel this deeply.

    Then we're on the same lvl, mate.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weer terug van avondje tent, frituur aan en morgen (over 8 uur) zit ik alweer in de tent voor de caberet show!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO