• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Lorem schreef:
    I need help with mine too. XD
    Its quite hard for me


    Ik denk dat je beter gericht vraagt of je je personage ergens heen kan sturen. Daar wordt vaak helaas al weinig genoeg op gereageerd, laat staan als je een voorstel post.

    Zijn er personages waar Jennifer zich nog bij kan voegen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I did try to make a suggestion, but no one answered to it so far. :x


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Hanson schreef:
    Oh ik ben rats vergeten even te antwoorden op jou!
    Als het voor de anderen goed is mag Jace wel bij Colin & Co komen staan, of hem "ontvoeren"?


    Thanks voor het meedenken! Ik post vanavond en anders morgen :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik hoop morgen te posten, excuses dat het even duurt!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Lorem schreef:
    I did try to make a suggestion, but no one answered to it so far. :x


    Van mij mag iedereen naar Russia en co komen, maar dan wordt t misschien wel een beetje druk


    Bowties were never Cooler

    Zal ik anders een skipje inlassen?
    De groepen zijn inderdaad vrij groot nu en zo kan iedereen die de kans nog niet kreeg te posten beter aansluiten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Zal ik anders een skipje inlassen?
    De groepen zijn inderdaad vrij groot nu en zo kan iedereen die de kans nog niet kreeg te posten beter aansluiten.

    Op zich maakt dat mij niet zoveel uit, maar ik denk niet dat die beslissing bij mij ligt. c:
    Zover heb ik wel in totaal 1 post over de toonbank gesmeten. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik vind een skip prima, als de rest dat ook vind. Dan wacht ik nog wel even met schrijven ghehe.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Mij is het om t even.
    Vanavond komt in elk geval nog een post met Aleksei.


    Bowties were never Cooler

    Oh, dan wacht ik de skip even af voor ik post :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Skip lijkt me inderdaad handig vanwege de grote groepen! (:


    - thank you for existing -

    Misschien kunnen we een welkomstfeestje doen ofzo?


    Bowties were never Cooler

    Ik post asap heb het wat drukjes


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik dacht om misschien te skippen naar het black-out feest waar Colin het over had?
    Het is een under the radar feest in de kelder, zonder enig licht behalve enkele glow sticks. Alles gebeurt dus vrijwel in het donker.

    Ik zou zelf opteren voor een dag of twee later, dan is zeker iedereen al op school aangekomen en heeft iedereen elkaar al ontmoet/kennisgemaakt?
    Maar dan ook echt middenin het feest starten ipv iedereen die langzaam toekomt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Klinkt goed!


    Bowties were never Cooler