• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hij is niet Colin's meest favoriet persoon maar hij zal er sowieso niks van zeggen haha.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Cunning >> Preservation


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Aangepast ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Agossie Axl is een beetje in luf


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HlCCUP schreef:
    Agossie Axl is een beetje in luf


    Wrong praattopic :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kut. 😂😂


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben inmiddels terug van vakantie! :) Ik ga even naar de relatievoorstellen kijken en deze op een rijtje zetten. Iemand alvast een voorstel waar Jace zich bij kan aansluiten voor mijn eerste post?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Jason ''Jace'' Scott Andrews
    Relaties met andere personages






    M A U V E F R E Y A K I N G S L A N D:
    Jace en Mauve hebben een beetje een haat-liefde relatie met elkaar. Mauve doet vaak arrogant of wat geërgerd naar hem. Jace prikt hier gemakkelijk doorheen en heeft wel door dat ze hem eigenlijk leuk vindt. Dat hele 'hard to get' vindt hij ergens wel vermakelijk, maar af en toe kan hij zich ook wel ergeren aan haar gedrag. Dit lost hij dan op door haar hiermee te plagen, maar kan soms ook direct en confronterend uit de hoek komen. Dit kan wel eens tot een conflict leiden tussen die twee. Al blijven ze elkaar vervolgens om de één of andere reden toch elke keer weer opzoeken.


    J E N N I F E R B R E N N A N L A U R E N S E N:

    N O R A H -R O S E J A C K S O N:

    A L E X A N D R A L I L I Y A R O M A N O V A:

    C O L I N G R A H A M L E W L Y N III:
    Toen Jace zijn vader jaren terug zijn hotelketen wilde uitbreiden, zorgde de vader van Colin voor de financiële regeling en lening hiervan. Waar de vaders zich bezig hielden met zakelijke afspraken, bleken speelafspraken voor de zonen een goede afleiding. Dat is hoe Jace en Colin op jonge leeftijd vrienden zijn geworden. Die vriendschap is in de jaren die volgden steeds hechter geworden. Nu kunnen ze elkaar wel hun beste vriend noemen; ze trekken veel met elkaar op, zitten graag te dollen en zijn aan elkaar gewaagd. Ook weet Jace dat hij altijd bij Colin terecht kan als iets hem dwars zit, want naast een hoop lol trappen zijn ze er ook voor elkaar als dit nodig is.


    A L E K S E I D A N T E N O L A N S O K O L O V:
    Jace en Aleksei zijn een duo dat menig docent liever ver uit elkaar houdt. Zet ze namelijk samen, en je weet zeker dat het leuk wordt en er iets te beleven valt. Of iemand dan nog aan leren of lesgeven toekomt is een tweede vraag. Ze komen dan wel uit verschillende sociale lagen op school, de twee hebben het altijd gezellig. Bij hun eerste ontmoeting, waarbij Colin Aleksei voorstelde aan Jace op het feest om het start van het sportjaar te vieren, had niemand verwacht dat de twee ooit door een deur zouden kunnen. Voordat Jace het goed en wel door had, had Aleksei zich op hem gestort en gezoend. Hier was Jace niet zo blij mee. Het heeft Aleksei een blauw oog opgeleverd, maar uiteindelijk zijn de twee op een één of andere manier al snel goede vrienden geworden.


    T Y G E S E B A S T I A N L A Y T O N:
    Jace en Tyge kunnen het goed met elkaar vinden. Er is echter wel een periode geweest waarin er enige strijd tussen de twee was. Dit was toen Jace teamcaptain werd van het lacrosseteam en Tyge net niet. Toen dit werd aangekondigd stormde Tyge tierend het veld af. Jace wilde zijn goede teamgenoot niet kwijt en wist Tyge te overtuigen in het team te blijven. Er zou geen team zijn zonder hem en uiteindelijk heeft Tyge besloten te blijven. Sindsdien zijn de twee goede maten van elkaar. Ze spelen goed op elkaar in en Tyge luistert ook naar zijn teamcaptain als dit nodig is. Echter zijn er wel momenten dat Tyges koppigheid opkomt en hij wat gaat tegenwerken. Hier kan Jace lastig mee omgaan: het wekt irritatie op bij hem, waardoor hij erg confronterend en direct uit de hoek kan komen. Dit leidt wel eens tot woorden over en weer, maar beide laten ze dit niet te ver uit de hand lopen omdat ze ook het team niet willen schaden.


    O T I S Z A C H A R Y T O B I A S B L O O M B E R G:

    M Y C R O F T M Y L O L O W E L L G L A D S T O N E:




    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Sorry voor de verschrikkelijke post, maar ik ben compleet de draad kwijt binnen de situatie hahaha. Zoveel mensen op 1 plek.

    Hoop dat ik niemand heb gemist.


    - thank you for existing -

    Volgens mij was ik aan de beurt, toch? HAHA. Geeft niet verder. Ik ga proberen vanavond of morgen te posten!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik loop nog steeds achter, ik verdrink een beetje in mijn eigen persoonlijke problemen op het moment.
    Veel onbedoelde stress dat gewoon erg tegen mij werkt. ;-;
    Ik heb wel een idee mijn karakter in een groep te zetten, en dat idee zet ik gewoon hier neer, want dat is makkelijker voor mij om uit te zoeken wie dat leuk zou lijken.
    Jennifer heeft nog steeds die woorden van haar moeder in haar hoofd en wilt dus echt proberen vrienden te maken, maar in plaats van dat op een rustige manier te doen, loopt ze doelgericht op een groepje af en probeert ze bot kennis te maken. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    HlCCUP schreef:
    Volgens mij was ik aan de beurt, toch? HAHA. Geeft niet verder. Ik ga proberen vanavond of morgen te posten!


    OH haha shit sorry, ja ik was het overzicht kwijt. Hoop dat dat geen probleem oplevert zo haha.


    - thank you for existing -

    Hai allemaal, ik merk dat het toch iets lastiger is dan gedacht om mijn personage Jace ergens tussen te wurmen voor de eerste post. Ziet iemand kans Jace een beetje te introduceren? Dat hij net aan komt lopen of zo? Of iemand waarbij hij zich kan aansluiten zodat ik daar op kan inspelen?
    Thanks alvast!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Oh ik ben rats vergeten even te antwoorden op jou!
    Als het voor de anderen goed is mag Jace wel bij Colin & Co komen staan, of hem "ontvoeren"?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I need help with mine too. XD
    Its quite hard for me


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."